Harry Styles

996 54 3
                                    

píp,píp

píp,píp

píp,píp

Mobil som mala položený na lavici v učebni, v ktorej som mala prednášku už druhý týždeň. Ešte stále nemôžem uveriť tomu, že som na vysokej. Je to niečo neuveriteľné. Vždy som chcela odísť preč z upršaného Londýna, no až keď som naozaj stála na pláži tu v Californii, pochopila som, že sny sa niekedy môžu stať skutočnosťou.

píp,píp

Mobil mi opäť začal vybrovať, a pohľady mojich nových spolužiakov naozaj neboli pekné. Bolo ešte len niečo po ôsmej, a plne si uvedomujem že zvuk, ktorý vydáva môj mobil, keď mi príde správa, nie je dvakrát príjemný. Odblokovala som ho, a pohľad sa mi naskytol na neznáme číslo, ktoré mi už poslalo zhruba osem správ. Na nič som nečakala, a otvorila to.

Neznáme číslo: Si neskutočne nádherná, dúfam že to vieš.

Neznáme číslo: Tie tvoje oči, a tvoje plné pery, a tvoje vlasy.. awwww

Neznáme číslo: Jednoznačne si najsexy dievča na celej tejto univerzite.

Neznáme číslo: Prial by som si ochutnať tie tvoje ružovkasté pery,

Neznáme číslo: a pohladiť ťa, po tvojích dlhých gaštanových vlasoch.

Neznáme číslo: A dotknúť sa každej časti tvojho tela.

Neznáme číslo: Pretože sa mi páčiš,

Neznáme číslo: Violet Whitmore.

Kto si zo mňa dočerta robí srandu?

Ja: Daj mi pokoj, a prestaň si zo mňa uťahovať.

Neznáme číslo: Aké uťahovanie? Všetko čo píšem, myslím vážne.

Len som nad tou správou pokrútila hlavu, a ďalej sa venovala prednáške. Po nej som sa stretla s mojimi kamoškami, s ktorými som sa zoznámila na jednej párty v klube. Megan, ako moja pravá ruka. Čiernovláska s obrovskými očami. Milá, zábavná, a hlavne veľmi priateľská. Jednoducho moja spolubývajúca. Rebeka je stelesnenie dokonalosti. Sexepíl jej nechýba, a na každého chlapca, na ktorého mrkne, tak ho má.  Ibaže sadli sme si, a sú z nás dobré kamošky, aj keď ten jej štýl nepreferujem, no zato ju mám veľmi rada. Anna. Roztomilé malé dievča, ktoré nedokáže vysloviť ani jednu nadávku. Je z bohatej rodiny, ale to asi každá z nás. Čo ma na jej životopise najviac zaujalo, a aj znechutilo je asi to, že je to najlepšia kamarátka Harryho Stylesa.

A kto je Harry Styles?  Najžiadanejší chalan na celej škole. DIevčatá pred ním doslova zvlhnú, a musia si prezliekať svoje nohavičky. Nehovorím, že nie je sexy, práve naopak. Jeho dokonalé hnedé kučery, a plné pery. Tie jeho zelené oči, ktorými vyzlieka skoro polovicu školy, ale naozaj len polovicu. Jednoducho dokonalosť v jednom slove. Pre mňa však nie.

Ak by som mohla, zabila by som ho.

Viem, že to nie je príjemné, a počuť to odomňa je naozaj niečo, pretože ja nepreferujem násilie, no kvôli nemu by som tento príkaz porušila.

Zamáva dievčatami, doslova všetky, ktoré sa s ním vyspali, a strávili s ním jednu noc v jeho izbe, sú trosky. Každá jedna si totiž myslela, že ho dokáže zmeniť. Že dokáže zmeniť to prasa, ktorým Harry naozaj je. Nepoznám ho, lenže povesti v tejto škole sa o ňom šíria naozaj rýchlo. Megan bola tiež jeho úlovok, no ona sa z toho nezosypala, tak ako ostatné, pretože ona od neho neočakávala nič viac len sex. A preto jej teraz Harry nedá pokoj. Lenže Megan Harry nezaujíma. A mňa takisto nie, no ak by som mohla, zabila by som ho, ako som už povedala.

Game of LoveWhere stories live. Discover now