Liar

443 39 1
                                    

Sedela som na intráku, po dlhom a úžastnom víkende ostali už len spomienky a na mysli mám opäť to isté.

Kto je ten novinár?

Kedy to zverejní?

Odpustí mi Harry?

Ja nechápem, prečo som saká sprostá a jednoducho mu to nepoviem. Lenže na jednu stranu mu to nechcem povedať. Bojím sa, čo si o mne pomyslí. Bojím sa, že na mňa zmení názor. Že ma už nebude brať ako Violet, ale ako niekoho, s kým má niečo spoločné ale to je tak všetko. Neviem si predstaviť byť bez neho, a čím ďalej sme bližšie k Vianociam, tým mám viac pochybností. Ani neviem prečo to je tým. Možno preto, lebo sa odlúčime na dva týždne. Čo ak tie dva týždne už nebudem s Harrym? Čo ak to novinár zverejní už pred Vianocami? Je to dosť možné, pretože Vianoce sú už o mesiac. A ja sa neskutočne bojím, čo mi tento mesiac prinesie.

,,Violet si v pohode?" spýtala sa Megan.

Čudujem sa, že si všimla môj výraz, pretože bola tak zažraná do učenia, že ledva vnímala smsky, ktoré jej Liam posielal.

,,Chcela by som už povedať, že som, ale to by som klamala." vzdychla som si a ľahla si na posteľ.

,,Máš to ťažké dievča. Ale tieto spisi sú určite zložitejšie ako tvoj život." zaškerila sa, čo donútilo k úsmevu aj mňa.

,,Nemyslím si to. Teda viem, že to tak nie je. Môj život je príliš komplikovaný. A to som si myslela, že patrím k tým dorbým ľuďom. Ani neviem..."

,,Ale veď ty k ním patríš Violet...." skočila mi Megan do reči a posadila sa ku mne. ,,Si doslova a do písmena ten najlepší človek, akého poznám. A to, že sme si mysleli, že zmeníš Harryho? Podarilo sa to. Podarilo sa to len tebe a to jeho posteľou prešlo fakt veľa dievčat. Máš na ňho ten najlepší vplyv. Potrebuje ťa a určite sa ťa nevzdá. Bol by debil, ak by to spravil." vtisla mi pusu na líce a vrátila sa k svojím poznámkam.

,,Lenže tá hra mu veľmi ublíži."

,,Už to nie je hra a ani nikdy nebola. Stanovila si si cieľ, ale nedošla si k nemu. To znamená, že sa nič nestalo. Miluješ ho a on miluje teba. Na ničom inom nezáleží."

,,Asi máš pravdu." vzdychla som si a vzala si svoju tašku. ,,Idem na prednášku, tak zatiaľ."

Otvorila som dvere a počula Megan ako zamrmlala ahoj. Opäť bola zažratá do tých svojích poznámok, ale veď prečo nie. Cesta do školy mi trvala kratšie ako obvykle. Posadila som sa do obrovskej učebne, ktorá sa pomaly zaplňovala a v dave hľadala len jediného človeka. No ten neprichádzal. Vzdychla som si, keď sa vedľa mňa posadil Zayn a ďalej sa venovala okoloidúcim.

,,Musím ti niečo povedať Violet.." začal, no prestal hovoriť a čakal, kým na ňho pozriem.

,,Ak mi nechceš povedať, kto je ten novinár, tak v tom prípade radšej mlč."

,,O to ide. Myslel som si... No ja som si bol istý tým, že to je Anna, ale nie je." povedal a mňa jeho slová zarazili.

,,Anna? Ako si na toto prosím ťa prišiel?" ironicky som sa zasmiala a venovala mu celú svoju pozornosť.

,,Keď som išiel s chalanmi z prednášky, videl som ju ako ide ku publicistom. Bol som si istý, že to je ona a aj Katon mi to potvrdil, no potom, keď som sa jej to spýtal, rozplakala sa a povedala mi skoro všetko."

,,Kto je Katon?" spýtala som sa nechápavo.

,,Ten chalan čo chodí s Bekou."

,,Aha. A čo ti povedala Anna? Čo všetko?" povedala som vážne.

,,Stretol som ju dnes, keď som išiel sem. Rozprávala sa s Rebekou a Katom. Šiel som k ním na kus reči a keď som odchádzal, chytila ma za ruku a spýtala sa ma, či viem, kto je ten novinár. Povedal som, že nie ale ona by to mala vedieť. Obvinil som ju neprávom a ona mi povedala všetko ohľadom Harryho, teba, tej stupidnej hry, psychiatrii a Harryho rodine. Najprv som tomu nechcel veriť, no ona sa vážne rozplakala."

,,Anna to nemôže byť. Nato nás má až príliš rada." vzdychla som si a zapozerala sa na profesora.

Prednáška sa už skončila a my so Zaynom sme ako posledný odchádzali z učebne. ,,Viem, že ona má aj teba a aj Harryho rada. Už len preto mi to bolo divné."

,,Lenže si povedal, že to Katon ti potvrdil to, že to je ona nie?" spýtala som sa a až teraz mi to došlo. ,,Katon ti dal falošnú návnadu a ty si sa toho chytil." ironicky som sa zasmiala a Zayn prikývol.

,,Myslíš.. myslíš, že je to Katon?" spýtal sa nepokojne.

,,Nemyslím, že je to Katon, ale viem, že Katon vie, o koho ide."

*

,,Prepáč, že som sa ti neozval a aj to, že som neprišiel na prednášku, no Liamovi bolo dnes zle, tak som radšej ostal s ním." povedal Harry do telefónu a cítila som, že sa usmieva.

,,A čo ak by som prišla teraz? Potrebujem ťa Harry." vzdychla som a hrala sa s papiermi, ktoré mala Megan na posteli.

,,Teraz to nepôjde zlato. Liam má ešte stále niečo zo žalúdkom, tak tu okolo neho behám ako taký panák." zasmial sa, čo prinútilo k úsmevu aj mňa.

,,Ja len že.. chýbaš mi." utrúsila som.

,,Aj ty mi chýbaš Violet. Sľubujem, že čoskoro bude všetko iné."

,,Milujem ťa Harry." vydala som a skôr než som premýšľala nad tým čo som povedala, on si len vzdychol.

Počula som ako si vzdychol. Toto neveští nič dobré. Nemala som mu to hovoriť. Teraz sa cítim ako nahá pred ním. Úplne ako odhalená. Vlastne ja som odhalená. Všetky moje city sú von.

,,Harry?" dlho neodpovedal, tak som sa ozvala ja, no opäť som počula len vzdych.

,,Musím ísť. Liam ma potrebuje. Ozvem sa ti potom."

Nastalo ticho a potom som už len počula pípanie telefónu. On nepovedal, že ma miluje. On mi ani nepovedal, že ma ľúbi. Dofrasa, čo sa tu deje?

Počula som klopanie na dvere a keď som ich otvorila, stála v nich vyškerená Megan s Liamom. ,,Ahoj-te?"

,,Ahoj?" zopakoval po mne Liam a zaškeril sa. ,,Nemala si byť s Harrym? Vravel, že ide k tebe." povedal zrazu a mne to všetko došlo.

Ako vidím, tak Liam nie je ani chorý a ani nič podobné. Harry klamal, ale prečo by to robil?

,,Myslím, že to zrušila. Poslednú dobu ju trápi viac vecí." povedala Megan a ja som jej zato ďakovala.

Na nič som nečakala, vzala si svoju mikinu a šla za Harrym. Ak nie je s Liamom a ak nie je ani tu pri mne, tak kde dofrasa je? A prečo mi mal potrebu klamať? Je pravda, že poslednú dobu nechápem viacerím veciam, ktoré sa v mojom živote stali, no ani raz by ma nenapadlo, že práve Harry by bol ten, ktorý by mi ublížil. Síce sa to už raz stalo, ale odvtedy sa milujeme. On miluje mňa a ja jeho presne tak, ako to vravela Megan. V čom je doriti problém?

Otvorila som dvere domu a šla do Harryho izby. Párkrát som sa pozdravila chalanom, no aj tí boli na odchode a vraveli, že Harry je hore, tak som zvedavá, či je to pravda. Potichu som otvorila dvere a pohľad sa mi naskytol na Harryho, ako drží v rukách našu spoločnú fotku a... plače?

Co to je s tym nasim haroldom? zeby sa dozvedel tajomstvo violet? zeby sa dozvedel o tej hre? pridavam novu cast a podla votes a komentov pridam dalsiu tak sa snazte, a uzite si citanie:))

love you all.

Game of LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz