,,Tak čo sestrička, chýbal som ti?"
,,Čo tu robíš, Eliot?" spýtala som sa podráždene, čo si dievčatá všimli, pretože odišli do mojej izby.
,,Prišiel som pozrieť svoju sestru. Neukázala si sa doma ani na Vianoce. Popravde sme boli s mamou dosť sklamaní. Nečakali sme, že nás takto podrazíš." zaškeril sa a posadil na gauč.
,,Vy dvaja už pre mňa nič neznamenáte. Za svojím starým životom som spravila hrubú čiaru, a nikdy ju už neprekročím späť."
,,Silné slová, fakt silné." ironicky sa zasmial a pozrel na mňa. ,,Počul som o Katie. Ževraj ti tu spravila nejaký bordel. Obdivujem ju zato. Bývali ste najlepšie kamarátky." vzdychol si a tváril sa, že ho to zasiahlo.
Bože ako veľmi ho nenávidím.
,,To máš pravdu, bývali sme. Lenže potom si prišiel ty a zničil si všetko, na čom mi kedy záležalo." vzlykla som, no nedala som to na sebe poznať. Pred Eliotom nebudem plakať. Nemôže vedieť, že som taká slabá.
,,A presne preto som tu. Kvôli tebe ma otec poslal do nejakého ústavu, ževraj aby ma tam napravili." zasyčal a postavil sa. ,,Kvôli tebe ty malá suka. A pozri, čo je zo mňa teraz? Myslíš, že sa im podarilo ma napraviť?"
,,Celé mesiace som bol týraný a to doslovne. Ty ani nevieš, akú veľkú bolesť som prežíval zakaždým, keď si mi posielala listy a podobné kokotiny. Jeden ešte stále mám. Ostatné mi spálili. No ten jeden som si čítal každý deň a zaprisahal sa, že ak sa odtiaľ dostanem, zistíš, aký je v skutočnosti tvoj brat!" opäť zasyčal a vytiahol z vrecka kus papiera.
Drahý braček,
Stále rozmýšľam nad tým, a hovorím si, že všetko mohlo byť iné. Aj náš vzťah mohol byť iný. Mohli sme byť ako ostatní súrodenci, ktorý sa nenávideli. Ale z lásky. My sa nenávidíme naozaj.
Nie je to tak, žeby si mi bol ukradnutý, to nie. Lenže akokoľvek sa snažím premýšľať a vsugerovať si do hlavy, že si predsa môj brat, nedokážem to.
Nedokážem ťa mať opäť rada. Zničil si život mne a aj Katie. A toto ti nikdy neodpustím. Nikdy nebudem schopná ti odpustiť niečo takéto.
,,Bolelo to." nadýchol sa Eliot a pokrčil list. ,,Kurevsky to bolelo, ale tebe to bolo jedno, pretože si ma nenávidela." zasmial sa.
,,Vieš aký to bol pocit, braček?" zasyčala som mu rovno do tváre, no on mlčal. ,,Vieš, aké to bolo stratiť najlepšiu kamarátku a brata za jeden deň?" opäť som mu položila otázku, no on mlčal.
,,Nie? Tak ja ti to teda poviem. Bolo to hrozné. DVaja ľudia, na ktorých mi záležalo viac, akoby malo jednoducho odišli. A to všetko len kvôli tebe. Zničil si život všetkým trom. Dodnes ťa ľutujem a ešte aj dlho budem." vzdychla som a pozrela na ňho.
,,A vieš ako som sa cítil ja? Prišiel som o sestru. O svoju oporu a podporu v ťažkých časoch. A takisto o moje dievča. Nikdy som nebol dobrý chlapec, no toto som si nezaslúžil ani ja." zasyčal a odhodil list. ,,Bol som zranený. Skurvene som bol zranený a zlomený, tým som si istý. Ale prežil som to. Nemal som inú možnosť, ako pohybovať sa v mojom živote bez teba a Katie. Na tích ostatných mi nezáležalo, tí mi boli ukradnutí. No vy dve ste ma sklamali." sotil do mňa, no to som už počula buchot dverí a následne Harryho, ktorý zvieral Eliotov krk.
BINABASA MO ANG
Game of Love
RomancePretože ona ani len netušila, aká veľká bude jeho láska k nej. Pretože hra, ktorá mala Harryho zničiť, zničila ju. Pretože vďaka tej hre pochopila, že každý človek si zaslúži druhú šancu. Pretože ona sama vie, že ho miluje. Nová STORY, s originálnym...