Strong

290 33 2
                                    

,,Vii? Si tu?"

Počula som za dverami Bekym hlas, no neplánovala som sa postaviť. Nedokázala som to.

,,Violet? Viem, že si tam, tak mi otvor dvere, prosím."

Zaprosila, no so mnou to ani nepohlo. Nevedela som koľko je hodín, ani to, ako dlho som plakala. Odkedy som sa zobudila na ten sen a prečítala si sms-ku od Megan, ktorú som mala v mobile, vôbec neviem, čo sa dialo. Prečítala som si aj ostatné sms-ky, ktoré som mala v mobile, či už od Harryho, Zayna alebo dievčat. Jediné, čo ma teraz zaujímalo bolo to, že som ich stratila oboch.

,,Vii, prosím otvor tie dvere." povedala tentoraz Anna, načo som vzlykla, no už som zo seba nedokázala vydať ani jednu slzu. Myslím, že toto bol najhorší deň v mojom živote. Keď už som bola celá šťastná z toho, že sa mi začali vracať spomienky, bola som doslova a do písmena zlomená a zničená.

,,Je tu Liam. Chce sa s tebou porozprávať." povedala opäť Anna a zaklopala na dvere.

Liam.

Bez toho aby som premýšľala ako vyzerám, som sa postavila a otvorila dvere. Pred nimi stál Liam a hneď vedľa neho Anna a Rebeka.Keď ma zbadali, zhrozili sa a snažili sa ku mne dostať, no záporne som pokrútila hlavou. Nechcela som ich tu. Práve teraz som sa chcela porozprávať s Liamom a predýchať všetko to, čo sa doposiaľ stalo.

,,Ahoj Violet." povedal zachrípnutým hlasom Liam a vošiel do mojej izby.

Bez toho aby som dievčatám niečo povedala, som zatvorila dvere a posadila sa na gauč, hneď oproti Liamovi.

,,Vyzeráš dosť zničene. Prečo mám taký pocit, že si preplakala celú noc? Niečo sa stalo?" spýtal sa starostlivo.

,,J-ja.. spomenula som si." vzlykla som a zahľadela sa mu do očí. ,,V-viem, že... viem, že Megan.... zomrela."

,,Takže si nato pamätáš." vzdychol si a zahľadel sa pred seba.

,,Mala som sen.. a... síce sa jednalo viac o Harryho, no bola v tom sne aj Megan.."

,,Viem, že ti Harry nepovedal pravdu o tom, ako to medzi vami bolo. Vravel mi o tom." prerušil ma Liam, no teraz ma Harry nezaujímal tak, ako Megan.

,,To je teraz jedno Liam. Prečítala som si správu, ktorú mi Megan poslala... rozlúčila sa so mnou, cez sms-ku."

,,Ja viem. Bol som pri nej a písal to, čo vravela." povedal smutne a v očiach sa mu zablysli slzy.

,,Ešte pred tou nehodou som šla za ňou a chcela sa s ňou rozlúčiť normálne. Bola som na ňu taká naštvaná, že sa so mnou plánovala rozlúčiť cez.... sms-ku. Chcela som sa aj udobriť s Harrym a vrátiť sa späť k nemu. Lenže ani jedno z toho som nestihla." opäť som vzlykla a po tvári mi začali stekať slzy.

,,Keď som si nato dnes nad ránom spomenula, bola som na seba taká nahnevaná. A aj na toho dementa, ktorý ma "zrazill". Vzal mi poslednú možnosť a hlavne nádej, ktorú som mala pre oboch z nich."

,,Viem, Violet. Je mi to strašne ľúto. Obaja sme niekoho stratili." vzdychol Liam a už aj po jeho tvári stekali slzy.

,,Doteraz som si myslela, že Megan odišla.. Takto mi to povedala moja mama, a dievčatá tiež nenamietali."

,,Robili to pre tvoje dobro Vii. Strata spomienok je veľmi závažná vec. A keby si sa toto všetko dozvedela na začiatku... tá bolesť by ťa zničila a nemusela by si si spomenúť vôbec." povedal Liam a utrel si slzy, ktoré stekali po jeho tvári.

,,Si dobrý muž Liam. Megan ťa naozaj milovala."

,,Tak isto, ako som ja miloval ju." nadýchol sa a podal mi zväzok novín, ktoré ležali pri jeho nohách a ktoré som si, neviem prečo, všimla až teraz. ,,V týchto novinách sú články o tebe a o Harrymu. Mala by si si ich prečítať, ak chceš, aby boli tvoje spomienky už úplne. Verím, že toto sú poslednú kúsky skladačky, ktoré ti chýbajú." podal mi ich a pobozkal ma na čelo.

Game of LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz