Vrátila som sa späť na internát a dievčatá boli ešte stále v mojej izbe.
,,Violet prepáč, naozaj sme nechceli zraniť tvoje slabé miesto." povedala Anna, no ani so mnou nepohlo.
,,Ty si ju nechcela zraniť Anna, my sme jej nič nespravili!" obraňovala sa Megan a Beka jej nato prikivovala.
,,To, že som tam spomenutá ako dievča, ktoré chodilo na psychiatriu mi naozaj ublížilo, no Harry natom bude jednoznačne horšie. Som zvedavá, ako to vysvetlíš jemu."
,,Prečo sa o ňho zrazu tak zaujímaš? Bol ti ukradnutý. Chcela si mu ublížiť." vypískla Anna.
,,Áno, tým že sa s ním rozídem a nie tým, že spomeniem jeho rodinu v novinách. Uvedomuješ si, čo si urobila?" zavrčala som na ňu.
,,Miluješ ho. Miluješ ho a nechceš si to priznať doriti!!!"
,,Nevieš čo povedať a preto tu vyťahuješ moje city k Harrymu Anna, ale je to trápne. Všetky vieme, čo si o Harrym myslím." vydala som zo seba a pozrela na dievčatá.
,,Máš pravdu, moja chyba. Ale všetci takisto vieme, že to, čo je medzi tebou a Harrym nie je len nejaké skurvené kamarátstvo. Je to niečo viac. Oveľa viac."
,,Mala by si odísť."
,,Ale ja..."
,,Jednoducho vypadni!!!!" zvrieskla som na Annu. ,,Vypadni dobre?"
Bez toho aby niečo namietala alebo povedala, jednoducho odišla. Rebeka na mňa chvíľku pozerala, no tesne po Anne odišla aj ona. Ostali sme tu už len ja s Megan.
,,Teda dievča....." zasmiala sa Megan a hodila do mňa kúsok papiera, keď si všimla, že ju ignorujem. ,.. zem volá Violet. Si tu?"
,,Som priamo pred tebou Megan."
,,V sobotu je ten ples. Teda, budúcu sobotu." zasmiala sa a vtedy som na ňu pozrela. Zdala sa mi nejaka divná. ,,No vieš, on ma tam pozval. Liam ma tam pozval. A ja som povedala, že pôjdem."
,,Liam ťa pozval na ples? A čo Rebeka?" spýtala som sa udivene. Veď Liam bol predsa s Rebekou.
,,Oni sa rozišli už pred týždňom."
,,Ako to, že o ničom neviem kurva?" zasyčala som na Megan, aj keď ona zato nemohla.
,,No vieš, keď sa to stalo, ty si bola skoro vkuse s Harrym a nemala som ti to kedy povedať. Prepáč Violet."
,,To je v pohode, musím si niečo vybaviť." povedala som, no predtým než som zavrela dvere od svojej izby, som sa na Megan usmiala. ,,Som rada, že si mu povedala áno."
Megan sa tiež usmiala a ja som zatvorila dvere. Harry sa mi ešte stále neozval. Vzala som do rúk mobil a vyťukala jeho číslo. Na moje prekvapenie to zodvihol.
,,Ahoj Violet, čo sa deje?" spýtal sa zadychčane, načo som sa zamračila.
,,No ja len že... kde si?"
,,No kde by som tak asi mal byť preboha." zasmial sa a v telefóne som takisto počula aj dievčenský smiech.
,,Prepáč, vyrušujem ťa v niečom? Ak áno, tak kľudne povedz a ja to zruším."
,,Nie, všetko je v pohode zlato." opäť sa uchechtol.
,,Si opitý?"
,,Toto je nejaké vypočúvanie alebo čo kurva?"
,,Len som chcela vedieť, ako si natom s tým, čo sa stalo. Ako zvládaš to, že celá škola vie o tom že si adoptovaný ty idiot!!!"
,,Aha, to ma chceš ľutovať? Nestojím o žiadnu ľútosť, je mi to všetko kurva jedno!!" zvrieskol a zložil.
ESTÁS LEYENDO
Game of Love
RomancePretože ona ani len netušila, aká veľká bude jeho láska k nej. Pretože hra, ktorá mala Harryho zničiť, zničila ju. Pretože vďaka tej hre pochopila, že každý človek si zaslúži druhú šancu. Pretože ona sama vie, že ho miluje. Nová STORY, s originálnym...