,,Violet, Violet a znova Violet. Ani vo sne by ťa nikdy nenapadlo že to budem ja, čo?" zaškerila sa moja kamarátka, ktorú som pokladala ako sestru. Z očí sa mi spustili slzy a sama som neverila tomu čo som tu videla.
,,Povedala som si, že ak budem trpieť ja, budeš trpieť aj ty. Spolu až do hrobu no nie?"
,,P-prečo?" zašepkala som. Počula som vír myšlienok, ktorý putoval v mojom mozgu. Bola som na dne. Teraz som už bola na dne. ,,Ako si mi to mohla spraviť?"
,,Už ma unavovalo, že si vždy dostala to, čo si chcela. Mala si úžasnú rodinu, skvelého brata, aj keď ty sama o tom dodnes nevieš, skvelých kamarátov a hlavne chlapca, po akom som vždy túžila ja. Dostala si sa na výšku, ďaleko od debilného Londýna a začala odznova. Ja som tú šancu nedostala."
Najviac som bola zhrozená z toho, že je to Katie. Dievča, ktoré mi vždy pomohlo, bolo ako mojou sestrou, ktorú som nikdy nemala a hlavne niekym, komu som sa mohla vyrozprávať bez toho, aby ma odsudzoval. Ako vidím, tak naivná som tu bola jedine ja.
,,Tak to mi je ľúto, ale ja zato nemôžem." povedala som už hlasnejšie, pričom sa ona len zasmiala a pristúpila o niečo bližšie.
,,Že nie? Keby nebolo teba a Eliota, nikdy by som nedopadla tak, ako som dopadla. Nikdy. Mala by som život, aký som vždy chcela. Všetky plány do budúcnosti sme si plánovali spolu a ty si ma z toho jednoducho vyškrtla!" zasyčala a sotila do mňa.
,,Nikdy som od teba nechcela odísť Katie! Bola to tvoja voľba. Ak by si povedala, že mám ostať, ostala by som! To ty si ma nútila odísť!!!!" zasyčala som a hľadela do jej očí, ktoré ma prepaľovali, no skrývali toľko bolesti.
,,Chcela som len aby si bola šťastná! Chcela som, aby moja najlepšia kamarátka bola šťastná. Vždy som ti všetko dopriala ale vieš čo? Tentoraz to bude iné. Ty si vždy mala každého chlapca, na akého si ukázala. Bola si stredobodom pozornosti a vždy sa okolo teba všetci točili. Ja som bola tvoj tieň Violet. SKurvený tieň, ktorým som dodnes." vzlykla.
,,Kvôli tebe som prišla o všetko. O všetkých, na ktorých mi kedy záležalo. To, čo sa ti stalo si si zaslúžila." vypľula bez citov a ja som len sledovala, kto predo mnou vlastne stojí.
,,Nikdy som nechcela, aby si sa cítila takto Katie. Si ako moja sestra."
,,Nie nie som. Nikdy som ňou nebola.."
,,Nikdy si nebola mojím tieňom!!!" skočila som jej do reči a pozerala na jej šokovanú tvár. Sama som zo seba bola šokovaná. ,, Vždy si sa správala k ľuďom hnusne, mala si potrebu každého ponižovať a zhadzovať. Vieš čo pre mňa bolo v Londýne najhoršie? Že som ti nevedela pomôcť. Pretože si vždy pozerala len nato, ako niekomu ublížiš. Bolesť ťa utešovala, lenže mňa to ničilo. Už vieš, prečo si o všetkých prišla? Tu je tvoja odpoveď." dodala som a chcela odísť, no jej ruka ma zastavila.
,,Ty mi už nijako neublížiš." usmiala sa a strelila mi facku. ,,Dostala si presne to, čo si si vždy zaslúžila. Moja úloha tu v Californii skončila." dodala a s úsmevom na jej perách odchádzala preč.
YOU ARE READING
Game of Love
RomancePretože ona ani len netušila, aká veľká bude jeho láska k nej. Pretože hra, ktorá mala Harryho zničiť, zničila ju. Pretože vďaka tej hre pochopila, že každý človek si zaslúži druhú šancu. Pretože ona sama vie, že ho miluje. Nová STORY, s originálnym...