,,Aj keď si kdekoľvek, alebo s kýmkoľvek. Aj keď si mi ublížil neviem ako veľmi, vždy.."
,,..vždy ťa budem naozaj.."
,,..úprimne.."
,,a hlavne veľmi milovať."
Slová, ktoré vyšli z mojich úst sa nedali prepočuť.
,,Čo si to povedala?" zarazene na mňa pozeral, akoby neveril slovám, ktoré som povedala.
,,Počul si Harry."
,,To si zo mňa niekto robí srandu alebo čo kurva? Baví ťa zo mňa robiť debila?"
,,Nič z teba nerobím Harry." povedala som nahnevane a postavila sa. Jeho ruka ma zastavila, a ja som narazila do jeho hrude.
,,O čo tu ide?" zasyčal mi rovno do tváre.
Bála som sa ho. Mala som pocit, že mi vrazí alebo čo. Po líci sa mi skotúľala slza, ktorú Harry zastavil svojimi prstami.
,,Takže ty mi to nepovieš?"
Odvrátila som od neho pohľad a chcela odísť, no ešte stále ma držal. ,,Pusti ma Harry." zasyčala som mu pre zmenu ja do tváre.
,,Keď mi to povieš."
,,Fajn!!!" chytila som sa za čelo, a utrela si slzy.
Keď ma Harry už konečne pustil, vzdychla som si a opäť na ňho pozrela. ,,Nie je pravda, že som ťa nemilova Harry. Áno milovala som ťa strašne moc ale ja.... jednoducho som sa už cez to dostala."
Mlčal, a keď som šla niečo povedať, strelil mi. On mi normálne strelil facku pred všetkými ľuďmi tu. Celá miestnosť razom stíchla a všetky pohľady vyseli na nás. Držala som si líce a so slzami a bolesťou v očiach som pozerala na Harryho, ktorý bol zrejme tak isto mimo z toho čo spravil, ako ja. Možno ešte viac.
,,Violet ja.."
,,Nedotýkaj sa ma!!!"
Pristúpil o krok, no ja som znova ustúpila.
,,Nepribližuj sa ku mne. Ty už nie." vzlykla som.
,,Violet ja.. neviem čo to do mňa vošlo.."
,,Nenávidím ťa." zasyčala som mu rovno do ksichtu a vybrala sa na odchod.
Nikto za mnou nešiel. Všetci stáli ako zamrznutí a nevedeli, či majú pozerať na mňa alebo na ňho. Na chalana, o ktorom som si myslela, že ho ešte stále milujem.
* * *
,,Vii, si tu?" povedala nežne Anna, a spolu aj s Bekou a Megan vošli dnu do mojej izby.
Od včera som ešte nevyliezla z postele. Úprimne? Ešte stále som sa nespamätala z tej facky, ktorú mi dal Harry. Ale zaslúžila som si ju.
,,Už od včera tu ležím, mimozemšťania ma cez noc nenavštívili, Shrek oslobodil Fionu namiesto mňa a princ Krasoň išiel na rande so svojou matkou. Čo už, ostala som na ocot."
Baby sa začali smiať a mne sa kútiky tiež trochu mihly. V tom mi začal zvoniť mobil. Volala mi mama.
,,Ahoj srdiečko, ako sa tam máš?"
,,Je to tu v pohode mami a čo vy?"
,,S ockom je zle."
Pri tejto vete som zamrzla. ,,Čo sa deje mami?"
,,Mal autonehodu. Je v kóme." vzlykla mama, čo ma neskutočne bolelo.
,,Všetko bude v pohode mami. Všetko bude dobré. Zbalím sa a odletím najbližším lietadlom."
ESTÁS LEYENDO
Game of Love
RomancePretože ona ani len netušila, aká veľká bude jeho láska k nej. Pretože hra, ktorá mala Harryho zničiť, zničila ju. Pretože vďaka tej hre pochopila, že každý človek si zaslúži druhú šancu. Pretože ona sama vie, že ho miluje. Nová STORY, s originálnym...