,,Dievčatá, mám nápad." povedala zrazu Anna, a všetky tri sme spozorneli. ,,Čo keby som vám dala menší návrh." dodala a upriamila na mňa svoju pozornosť.
,,Aký?"
,,Všetci dobre vedia, že Harry Styles nikdy nikoho nemiloval. Že nemal dievča, a zo žiadnou nebol nikdy na rande, a takisto dlhšie ako tri hodiny. Tak isto sa začal zaujímať o teba Violet, čo mi nie je celkom jasné, pretože Harry sa doslova o nikoho nezaujíma."
,,Kam tým smeruješ dievča?" spýtala sa nedočkavo Megan, a posadila sa vedľa mňa.
,,Harry potrebuje niekoho, kto by ho skrotil. Potrebuje sa zamilovať do niekoho, kto ho odkopne, aby vedel, aká bolesť to je. Je to môj najlepší kamarát, no správa sa ako nechutné prasa. Chcem mu dať príučku. A jediné dievča, ktoré to dokáže si ty, Violet." dodala Anna, a ja som na ňu pozerala asi tak šokovane, ako Megan s Rebekou.
,,To nemôžeš myslieť vážne!" zapišťala som, a postavila sa zo stoličky. ,,Prečo práve ja? Veď predsa vieš, ako ho nenávidím."
Zobudila som sa na... sen? Alebo to bola skutočnosť? Harry vravel o nejakej hre. Lenže vravel to tak, akoby on bol ten hráč a ja len jeho figúrka. Teraz mi to do seba nezapadá. Buď mi Harry klamal a nepovedal všetko, alebo tento sen bol len nejaký výplod mojej fantázie, o čom naozaj pochybujem, no teraz je v mojom živote možné všetko.
Pretrela som si oči a pozrela na hodinky. Bolo niečo po pol druhej ráno. Dosť nezvyčajné, pretože ja som človek, ktorý keď raz zaľahne, tak ho nezobudí ani rev medveďa či hukot psov alebo vtákov. Teraz to bolo však iné. Mala som mihy spomienok, snívali sa mi sny, ktoré neviem či boli skutočné, no dosť tak vyzerali. Tento môj sen bol naozaj divný. Bola v ňom aj... Megan. Postavila som sa z postele a zapálila malú lampu, ktorá bola položená na mojom nočnom stolíku. Prešla som do vedľajšej izby, v ktorej spala Megan. Je divné, že odišla a nechala si tu naše spoločné fotky a dokonca aj niektoré veci.
Vzala som do ruky fotku, na ktorej sme boli len my dve. Zrejme to bola fotka z Austrálie, pretože sme boli obe len v plavkách a pekne opálené. Vyzerali sme tu naozaj šťastne. Akoby sme nemali žiadne starosti. A pritom sa mi zdalo, že celá táto fotka je len malá momentka, ktorú niekto odfotil v čase, keď sme naozaj nič neriešili, len si užívali prázdniny. Keď som sa na tú fotku viac zahľadela.... wow.. Megan bola naozaj pekné dievča. Nehovorím, že ja nie, no kto sám seba pochváli zato, ako vyzerá? Mala dlhšie blond vlasy a postavu podobnú tej mojej, no bola odo mňa vyššia. Mama mi povedala, že odišla a dievčatá sa k tomu nevyjadrovali, no prečo by len tak odišla? Prečo mi ľudia, ktorý sú môjmu srdcu najbližšie nedajú žiadne odpovede?
Vrátila som sa späť do svojej izby a z nočného stolíka vzala svoj mobil. Nezapínala som ho, odkedy som sa zobudila po tej "nehode". A myslím, že je čas zistiť, či sa v ňom nenachádza aspoň niečo, čo mi pripomenie celí rok môjho zabudnutia.
Hneď ako som telefón zapla, začalo naň chodiť nespočetne veľa správ. Nové správy som neotvárala a vrátila som sa k tým starým. Hlavne ma zaujala dlhá správa od Megan. Na nič som nečakala a otvorila som ju.
Megan: Violet, možno si myslíš, že to všetko čo sa deje v tvojom živote nie je správne, no dám ti malú radu. Nikdy nemôžeš povedať, že to čo sa stalo bolo zlé. Stále si z toho musíš zobrať ponaučenie do budúcnosti, aby si dvakrát nespravila tú istú chybu. A ty si veľmi silné a múdre dievča. Skrývaš v sebe bolesť, ako nikto iný, koho poznám. Spravíš všetko preto, aby ľudia, ktorých miluješ boli šťastní. Ale nie vždy je to správne. Pretože ty možno pomôžeš ľuďom, na ktorých ti záleží, no kto pomôže tebe? Snažila som sa ti vždy poradiť, ako som najviac vedela a dúfam, že ti to aspoň niekedy pomohlo. Hlavne keď sa jednalo o Stylesa. Nepochybujem o tom, že bol dnes za tebou a snažil sa ťa získať späť. Dala som mu radu, tak ako ju dávam teraz tebe, a ak ťa naozaj miluje, tak sa ťa bude snažiť získať späť za každú cenu, aj keď to bude neviem aké ťažké.
ESTÁS LEYENDO
Game of Love
RomancePretože ona ani len netušila, aká veľká bude jeho láska k nej. Pretože hra, ktorá mala Harryho zničiť, zničila ju. Pretože vďaka tej hre pochopila, že každý človek si zaslúži druhú šancu. Pretože ona sama vie, že ho miluje. Nová STORY, s originálnym...