Harry: Zabijem Malika. Nemá právo sedieť na mojom mieste...
Ja: Meškal si, tak som mu povedala aby si ku mne sadol. Bože Harry nebuď dramatický
Zaškerila som sa na Harryho, ktorý sedel o niekoľko miest ďalej. Naozaj by ma zaujímalo, aký mal dôvod meškať, no radšej som to nerozoberala.
Harry: Ja nie som dramatický Violet, len sa mi nepáči, že ako tvoj priateľ sedím skoro na druhej strane miestnosti
Harry: Ďaleko od teba
Ja: Notak zlato, to prežiješ
Ďalej som mu už neodpisovala. Zatiaľ ešte nikto nevedel, že sme s Harrym spolu. Len Megan a myslím že už aj Zayn. Keď som si všimla Harryho zabijácky pohľad, akým sa pozeral na Zayna, nie je šanca, aby to nepochopil.
,,Nemyslím si, že robíš dobre, keď si s ním len kvôli tej hre." zašepkal zrazu Zayn.
Ako je možné, že o tom vie? Dievčatá mu to určite nepovedali a navyše som ten plagát vyhodila.
,,Neviem o čom to rozprávaš." povedala som pokojne, načo sa Zayn usmial.
,,Vieš Violet, nie stále sa podarí roztrhať svoje chyby."
,,Chceš mi tým niečo naznačiť?" spýtala som sa ho, no on mlčal. ,,Chceš tým povedať, že si sa hrabal v odpadkoch?"
,,Len som ti tým chcel povedať, že niet pochýb o tom,že to už novinár/ka vie. A je len otázkou času, kedy sa o tom dozvie celá škola." povedal a postavil sa, keďže sa už prednáška skončila a Harry sa rýchlo približoval. ,,Mala by si vedieť, že Harry nežije vo svete, v ktorom platia tvoje pravidlá. On žije vo svojom svete a riadi sa svojími pravidlami, takže aj keď vyhráš a on prehrá, bude to začiatok niečoho horšieho. Pretože láska nie je hra."
Nadýchla som sa a pozerala na vzdiaľujúceho sa Zayna. V tom si ma k sebe pritiahol Harry a pobozkal ma. ,,Konečne." usmial sa a pohladil ma po vlasoch.
,,Ideme ku mne?" spýtal sa a ja som prikývla. Čo iné som mohla robiť? To, čo viem najlepšie. Predstierať, že je všetko v pohode.
OPÄŤ SPOLU
NETRVALO TO ANI DLHO A NAŠE HRDLIČKY SA DALI OPÄŤ DOKOPY. JE NÁM VŠETKÝM JASNÉ, ŽE SA VEĽMI MILUJÚ KEĎŽE BEZ SEBA NEVYDRŽALI ANI DVA TÝŽDNE. AVŠAK MY IM DRŽÍME PALCE.
ALE VIOLET,
NEZABUDNI NA JEDNO VEĽMI DÔLEŽITÉ PRAVIDLO, AK NECHCEŠ, ABY TI HARRY UBLÍŽIL.
NEVIAŽ SA K NIEKOMU, KOHO MÔŽEŠ STRATIŤ.
,,Tá alebo ten novinár ma už vážne začína srať. To nevie písať o niečom zaujímavejšom? Stále len Harry a Violet. Prečo napríklad nepíše o rozmnožovaní hadov? Je to celkom zaujímavé." zamrmlal si Harry popod nos a vyhodil noviny do koša.
Len som sa usmiala a pobozkala Harryho. Musel sa upokojiť. A ja tiež, aj keď je to dosť nepravdepodobné, no som si celkom istá, že ten novinár mi chce spraviť zo života peklo. Položila som si svoju hlavu na Harryho hruď a počúvala buchot jeho srdca. Bolo to upokojujúce a aspoň nachvíľku som sa cítila pokojne, no všetok pokoj odišiel, keď mi vo vrecku zavibroval mobil. Ani som si nevšimla kedy Harry zaspal. Pobozkala som ho na pery a postavila sa. Malý Toto sa takisto pomrvil, no obaja spokojne oddychovali. Odomkla som mobil a všimla si, že mi píše Megan.
Megan: Čítala si noviny? Vie o tej hre Violet. Vie o nej kurva!!! Čo budeme robiť?
Ja: Neviem ako ty, ale pokiaľ to nie je vonku, tak budem so svojim priateľom. A ak sa to dostane vonku, tak nepochybujem o tom, že ho stratím
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game of Love
RomantizmPretože ona ani len netušila, aká veľká bude jeho láska k nej. Pretože hra, ktorá mala Harryho zničiť, zničila ju. Pretože vďaka tej hre pochopila, že každý človek si zaslúži druhú šancu. Pretože ona sama vie, že ho miluje. Nová STORY, s originálnym...