,,Bolí ma hlava." zakňučala Megan, načo som sa potichu zasmiala a ďalej sa venovala telke.
,,Haló Violet, si tu? Kedy si vlastne včera odišla preč?" spýtala sa.
,,Neviem."
,,Ani ja." zasmiala sa, no mne to nepripadalo vôbec vtipné. To bol asi ten zbytkový alkohol v nej.
Do izby sa vrútila udychčaná Anna a hodila do mňa.. noviny? Dúfam, že tam zas bude niečo o mne.
,,Čítaj!" prikázala mi Anna, načo som len pokrútila hlavou a otvorila noviny.
HARRY A VIOLET
DOSTAL SA K NÁM DO REAKCIE CELKOM SCHOPNÝ ČLÁNOK, KTORÝ SME MALI UVEREJNIŤ, TAK TO PRÁVE TERAZ AJ SPRAVÍME.
VIOLET A HARRY TAK, AKO ICH NEPOZNÁME
OBCHÁDZAJÚ SA, IGNORUJÚ SA A TO VŠETKO LEN PRETO, LEBO SAMI SI NEVEDIA PRIZNAŤ, ŽE SPRAVILI CHYBU. OPUSTILI NAVZÁJOM JEDEN DRUHÉHO, A BEZ SEBA SÚ AKO KATASTROFA. TO SI MOHOL KAŽDÝ VŠIMNÚŤ.
rozhovor s tvorcom článku
,,Je to všetko také divné. Videl som ich oboch. Trápia sa, o tom niet pochýb, ale prečo? Prečo nie sú spolu? Harry chce, aby bola Violet šťastná, ale ona šťastná nebude, pokiaľ nebude opäť s ním. On trápi ju a ona jeho, ale koho je to vina?
Jeho alebo jej?
Viem, že to Violet chcela zachrániť, ale Harry ju pekne poslal do teplých krajín a odmietol ju. Ale prečo?
Je tu tak veľa nezodpovedaných otázok, a odpovedí sa zrejme ani nikdy nedočkáme.
Violet je moja dobrá kamarátka, a veľmi mi na nej záleží. Nechcem aby sa trápila. Chcem spraviť všetko preto, aby bola šťastná, ale ku*va Styles zobuď sa a nestrať niekoho, koho potrebuješ!!! Dievča, ktoré ťa zmenilo. Prinieslo ti do života svetlo, aj keď si spadol do temnoty. Stálo pri tebe a verilo len tebe, aj keď všetci ostatní vraveli svoje. Myslím, že na druhú šancu nie je nikdy neskoro, vo vašom prípade " do tretice všetko dobré".
,,Nechápem, prečo má niekto ešte stále potrebu riešiť mňa a Stylesa. Ktorá z vás to napísala a poslala?" zavrčala som a odhodila noviny do koša. Pohľadom som prešla po všetkých troch, no ani jedna sa nezmohla na slovo.
,,Tak ktorá?" zvýšila som hlas.
,,Ani jedna z nás Violet a ty to dobre vieš." utrúsila Anna a vzdychla si.
,,Bol to Zayn." vydala som zo seba.
,,Ako si nato prišla? Prečo by Zayn robil niečo také?" spýtala sa Megan.
,,Pretože včera na tej párty sa s ním Harry rozprával a ja som sedela vedľa neho, no nejakým záhadným spôsobom si ma nevšimol, alebo možno všimol a robil sa, že tam nie som, ale ... to je jedno. Zayn ma ľúbi, a povedal, že tu bude stále pre mňa a... viem že to bol on." vzdychla som si.
,,Zayn ťa čo?" zapišťala neveriaco Megan.
,,Čo to kurva..?" povedala tým istým tónom Rebeka.
,,Zayn? A ľúbiť? O môj bože."
,,Prečo to robí?" zašepkala som akoby sama pre seba, lebo som vedela, že dievčatá mi na to odpovedať nevedia.
,,Ako sa rozhodneš Violet?" spýtala sa Anna a smutne na mňa pozrela. Vedela som, že fandí Harrymu a tomu, aby sme my dvaja boli spolu. Ale nemôžem sa predsa riadiť podľa niekoho očakávaní. Musím sa riadiť podľa môjho srdca, a to hovorí, že chce, aby som dala Zaynovi šancu. No stále je tu Styles, na ktorom mi bohužiaľ záleží aj po tom všetkom.
,,Skôr koho si vyberie." utrúsila Megan a tiež ma prepaľovala svojím pohľadom, plným očakávania a neviem čoho ešte.
,,Ja.. nemôžem byť s Harrym. Sám povedal, že ani on už so mnou byť nechce." vzdychla som si.
,,A to mu veríš?" zapišťala Anna.
Záporne som pokrútila hlavou, aj keď moje srdce vravelo niečo iné. Spomenula som si na Katie a nato, čo mi raz povedala.
,,Ak by si s niekým mala byť, budeš to vedieť. Je to jedna z tých vecí, kde vás vesmír drží spolu." povedala s úsmevom a pozrela na mňa.
,,Neverím v osud. Ani v ten debilný vesmír. Chalan, ktorého som chcela ma nechal kvôli nejakej štetke. Chcem začať odznova. Odísť z tohto debilného Londýna a napísať si novú budúcnosť. Nepozerať sa dozadu a žiť život naplno, aj keď nám niekedy pripraví dosť zložité udalosti." zasmiala som sa a Katie sa ku mne pridala.
,,Je ťažké sa posunúť ďalej, pokiaľ toho človeka ešte stále miluješ, ver mi."
Nič som nepovedala, len som si vzdychla a snažila sa nemyslieť na tú všetku bolesť, ktorá sa v mojom živote drží ako nejaký kliešť. Nedokážem sa jej zbaviť.
,,Pozri sa nato takto. Justina som ľúbila, pretože som si myslela, že je ten pravý. Ale nebol. S ním som len zažila všetko prvýkrát. A potom prišiel tvoj brat Eliot. Ak by som naozaj ľúbila Justina, nezamilovala by som sa do Eliota. A som šťastná, že je to ELiot." usmiala sa a následne objala.
,,Myslím, že by sme tomu mali začať veriť už všetci." usmiala sa Megan a oprela sa o mňa.
,,A takisto by si si mala začať veriť aj ty Violet. Ak by si Stylesa ešte stále milovala, neboli by sme teraz tu, a nepomáhali ti si vybrať. Harry ti ponúkol lásku, ktorá stojí fakt zato. Bola si ľúbená od začiatku, aj keď si to ten tupec nechcel priznať. A môžeš byť na seba hrdá, že sa ti ho podarilo vylepšiť." zasmiala sa Megan a my sme sa k nej pridali.
,,Nemusíš byť smutná z toho, že ho už nemiluješ. Zayn ti ponúka niečo nové. Je presným opakom Harryho, a ak mu dáš šancu, tak môžeš len získať niečo viac a nie stratiť." usmiala sa Rebeka, začo som ju vďačne objala.
Čakala som na Annin názor, pretože jej, bol ten najdôležitejší pre mňa. A myslím, že aj pre dievčatá.
,,Chcem aby si bola šťastná Violet, a šťastná budeš jedine so Zaynom. Harry je Harry. Nemá problém sa z jedného dňa na druhý zmeniť k nepoznaniu. Samozrejme vravím o jeho charakteru.." povedala Anna, a vzdychla si. ,,..ten chalan je ako môj starší brat, a ty si ako moja sestra, ktorú som nikdy nemala. Mám vás rada rovnako, a nech si akokoľvek vyberieš, budem tu pre teba." dodala a vtiahla si ma do náručia.
,,Ďakujem vám dievčatá. Je načase ísť za tým správnym."
taaak koho si Vii vyberie? :) chcem vase nazory lebo naozaj nema zmysel to pisat, ked sa k tomu nikto nevyjadruje :( a takisto votes :****
CZYTASZ
Game of Love
RomansPretože ona ani len netušila, aká veľká bude jeho láska k nej. Pretože hra, ktorá mala Harryho zničiť, zničila ju. Pretože vďaka tej hre pochopila, že každý človek si zaslúži druhú šancu. Pretože ona sama vie, že ho miluje. Nová STORY, s originálnym...