,, Takže ste so Zaynom spolu? "Spýtala sa Megan a upravovala si papiere na prednášku.
,, Už to tak vyzerá. "usmiala som sa na ňu a snažila sa sama seba presvedčiť, že som šťastná.
,, Miluješ ho? " spýtala sa.
Zarazila ma jej otázka. Je pravda, že mám Zayna naozaj rada, ale či ho ľúbim?
,,Časom." vzdychla som si a v dave ľudí zbadala Harryho, ktorý na mňa upieral svoj pohľad.
Posledný týždeň som tu v Californii a potom sa ide domov. So Zaynom sme sa dohodli, že spolu niekde strávime leto,lenže moja mama má už plány na celé dva mesiace. . Neberiem jej to, pretože sa nato teším. Prospeje nám nejaký čas strávený spolu.
,, Dnes mý vyjsť nejaký zaujímavý článok baby. Myslíš, že je to znova Katie, Violet? "Spýtala sa Anna prisadla si k nám na prednášku.
,, O tom pochybujem. Tá je niekde s Eliotom a pravdepodobne kujú ďalšie plány, ako ma zničiť." povedala som jednoducho, pretože som ich už nechcela riešiť.
Prednáška sa začala a ja som sa nemohla vôbec sústrediť. Rozmýšľala som nad Harrym a Zaynom.Nad tým, či som si vybrala správne. Ale myslím, že áno. Harry na mňa kašle a dal mi to dosť jasne najavo. Moje premýšľanie vyrušila Anna, ktorá do mňa jemne štuchla.
,, Harry sa mi sťažoval ... "potichu sa zasmiala a vzdychla si. ,, .. Vravel mi, že si za ním v piatok bola."
,,A? " spýtala som sa celkom nezaujato, aj keď ma to v skutočnosti zaujímalo veľmi.
,, Prečo si išla najprv za Harrym, keď si si vybrala Zayna? "
,, Chcela som len aby sa to dozvedel odo mňa a nie od niekoho iného. Chcela som .... "
,, Chcela si si vybrať jeho že? " skočila mi do reči Anna, a tým utvrdila moje slová.
Nič som nepovedala, len som odvrátila pohľad, pretože mi začali po tvári stekať slzy. ,, To je v poriadku Violet. Chápem ťa. " povedala povzbudivo, no neotáčala som sa. Nechcela som aby vedela, že plačem. Aj keď to už určite vedela, pretože si to stihli všimnúť aj moji spolužiaci.
Keď som sa pozrela na Harryho, mala som pocit, že ho to bolí. Že ho bolí to, že plačem. ,, Slečna Whitmore, ste v poriadku? " spýtal sa zrazu profesor a vtedy sa už na mňa pozerali naozaj všetci.
Len som pokrútila záporne hlavou a vybrala sa na odchod z učebne, pretože som to už ďalej nevydržala. S ospravedlňujúcim pohľadom, ktorý patril profesorovi som opustila miestnosť a šla na intrák. Vo vrecka mi zavybroval mobil. Utrela som si slzy a odblokovala mobil, kde sa črtala sms-ka.
Si v poriadku Violet?
Správa bola od neznámeho čísla, takže som nevedela od koho je. Je možné, že je od Harryho, pretože som si jeho číslo vymazala. Ale pochybujem, že to bol on, keď ho predsa už nezaujímam.
Pred dverami mojej izby boli položené noviny. Cesta tu mi trvala dosť dlho. Prechádzala som sa po parku a snažila sa upokojiť a hlavne si vyčistiť hlavu. Noviny som zobral a vošla dnu do izby, kde už bola aj Megan, ktorá na mňa ľútostivo pozerala.
,, Si v poriadku? " spýtala sa. Bezducho som prikývla a venovala sa novinám, ktoré som držala v rukách. Opäť mi patrila titulka a aj Harrymu, ktorému na kolenách sedela tá hlúpa štetka Amanda.Dokonca tam bola aj malá fotka Zayna, ktorá bola pri mojom mene.
NOVÉOBJAVY
ALE, ALE, ALE.
ČO TO TUMÁME?
CZYTASZ
Game of Love
RomansPretože ona ani len netušila, aká veľká bude jeho láska k nej. Pretože hra, ktorá mala Harryho zničiť, zničila ju. Pretože vďaka tej hre pochopila, že každý človek si zaslúži druhú šancu. Pretože ona sama vie, že ho miluje. Nová STORY, s originálnym...