,,Harry Styles." vydýchla som, a zahľadela sa do tých jeho zelených očí.
,,Violet Whitmore. Tak predsa si si to rozmyslela?"
Pozerala som na ňho, ako na niekoho, kto mi práve zjedol večeru. Nevedela som, čo mu mám povedať. Hnusil sa mi, a všetko s ním spoločné takisto.
Keď si všimol, že neodpovedám, usmial sa a pohladil ma po vlasoch. ,,Len žartujem kráska. Teba si nechávam na potom." povedal, a odišiel.
,,Čo to malo kurva znamenať?" zasyčala Megan, a postavila sa predo mňa.
,,Bože, ešte teraz sa klepe." zasmiala sa Rebeka, a pobúchala ma po pleci.
,,Dievčatá, mám nápad." povedala zrazu Anna, a všetky tri sme spozorneli. ,,Čo keby som vám dala menší návrh." dodala a upriamila na mňa svoju pozornosť.
,,Aký?"
,,Všetci dobre vedia, že Harry Styles nikdy nikoho nemiloval. Že nemal dievča, a zo žiadnou nebol nikdy na rande, a takisto dlhšie ako tri hodiny. Tak isto sa začal zaujímať o teba Violet, čo mi nie je celkom jasné, pretože Harry sa doslova o nikoho nezaujíma."
,,Kam tým smeruješ dievča?" spýtala sa nedočkavo Megan, a posadila sa vedľa mňa.
,,Harry potrebuje niekoho, kto by ho skrotil. Potrebuje sa zamilovať do niekoho, kto ho odkopne, aby vedel, aká bolesť to je. Je to môj najlepší kamarát, no správa sa ako nechutné prasa. Chcem mu dať príučku. A jediné dievča, ktoré to dokáže si ty, Violet." dodala Anna, a ja som na ňu pozerala asi tak šokovane, ako Megan s Rebekou.
,,To nemôžeš myslieť vážne!" zapišťala som, a postavila sa zo stoličky. ,,Prečo práve ja? Veď predsa vieš, ako ho nenávidím."
,,Ja nemôžem, pretože som jeho najlepšia kamarátka, Megan je jednoducho Megan, Rebeka má Liama a ty si na tom najlepšie."
,,Nie." odpovedala som jednoducho, a opäť sa posadila.
,,Nepovedala som, že sa do ňho musíš zamilovať, len zhodiť na úplne dno."
,,Takto sa správa najlepšia kamarátka?"
,,Myslím si, že je to celkom dobrý nápad." povedala Megan.
,,Isteže je. Styles proste potrebuje byť pod papučou."
,,Violet prosím." buchla do mňa Anna, a Megan ma objala.
,,Bude to zábava." zaškerila sa, a vtisla mi pusu na líco.
,,Nedokážem to. Jednoducho nemôžem, prepáčte." povedala som úprimne a vyliala do seba pohár vodky. ,,Nenávidím ho. Bolo by to ťažké, a nemyslím si, že by sa do mňa Styles zamiloval. To je predsa absurdné."
,,Priam nemožné, povedala by som, ale nejakým záhadným spôsobom za tebou prišiel aj druhýkrát." povedala zamyslene Anna, a pozrela na mňa.
,,Len preto, že nie je zvyknutý na odmietnutie."
,,V tom bude niečo iné ako jeho hrdosť Violet. Rozhodne to musíme skúsiť. Napíšem o tom článok do školských novín s titulom "Harry Styles a pod papučou!"" povedala vážne Rebeka, a pozrela na mňa.
,,Čo z toho budeme mať?" spýtala som sa, pretože som sa chystala spraviť asi najväčšiu chybu vo svojom živote.
,,Dobrý pocit?" zahlásila Rebeka.
,,Stylesa na dne." pokračovala Megan.
,,Zlomeného Harryho na dne. Možno sa potom bude pozerať na veci inak. Len mu treba ukázať správny smer. Ty si jeho správnym smerom Violet. Je to len a len na tebe." povedala Anna, a usmiala sa na mňa.
ESTÁS LEYENDO
Game of Love
RomancePretože ona ani len netušila, aká veľká bude jeho láska k nej. Pretože hra, ktorá mala Harryho zničiť, zničila ju. Pretože vďaka tej hre pochopila, že každý človek si zaslúži druhú šancu. Pretože ona sama vie, že ho miluje. Nová STORY, s originálnym...