light..

399 42 0
                                    

Zobudila som sa na zazvonenie môjho mobilu. Nejak som to nevnímala, pretože som bola unavená, no keď sa zvonenie ozvalo aj druhýkrát, vzdychla som si a postavila sa z postele.

Všimla som si, že tu už Anna nie je. Keď som sa sem od Harryho vrátila, spala už. Dúfam, že sa na mňa zato nehnevá.


Harry.


Keď si spomeniem na minulú noc, je mi zo mňa zle. Vyspali sme sa spolu a pritom tu mal priateľku. Teda, nebola to jeho priateľka, ale my dvaja sme sa jednoducho rozišli. Nemali sme žiadne právo sa spolu vyspať dočerta!

No ako som už povedala, obaja sme to potrebovali rovanko.

Vzala som si župan, a aj keď som sa zobudila hlavne kvôli mobilu, ten som nechala v izbe na stolíku a šla dole do kuchyne, odkadiaľ vychádzali hlasy.


,,Dobré ráno Violet." usmiala sa na mňa Grace, keď som vošla do kuchyne.

Usmiala som sa na ňu a všimla si Harryho, ktorý .. varil?


,,Ahoj." povedal bezcitne a ďalej sa venoval svojej priateľke.


Odignorovala som ho, a naliala si kávu, ktorú mi Grace ponúkla.


,,Anna si musela odskočiť, ale ak ti to nebude prekážať, mohla by si so mnou ísť do relaxačného centra." usmiala sa.


,,Tak to by bolo super. Pôjdem sa len dať dokopy." dodala som a s úsmevom som odišla z kuchyne.


Harryho som si ani nevšímala a ako som si všimla tak on mňa ignoroval tak isto. Akoby sa medzi nami dvoma včera nič nestalo.


,,Počkaj, Violet." počula som za sebou jeho chrapľavý hlas a počkala, pokiaľ vôjde do Anninej izby.


,,Dúfam, že si si z toho včerajška nezobrala nič viac." povedal a mňa jeho slová dostali.


,,A čo som si z neho mala zobrať Harry?"


,,My dvaja už nebudeme spolu." odvrkol.


Bolo ťažké to počuť, ale popravde? Vážne som bola až taká naivná, že som si myslela, že to pre ňho bude aspoň niečo znamenať? Nie, len to, že to bude brať ako obyčajný sex?


,,Ja viem." vzdychla som si a pozrela do tých jeho zelených očí.


,,Len toľko som chcel." prehovoril tlmeným hlasom  a chcel odísť, no môj hlas ho zastavil.


,,Tak prečo si ma pobozkal?" vzlykla som.


,,To nebolo nič." vzdychl no ani sa neotočil. Jeho ruka stále držala kľúčku od dverí.


,,Bol si iný!"


,,Býval som. Pozri na mňa teraz." otočil sa a pristúpil hneď predo mňa.

Game of LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin