,,Myslím, že v najbližšej dobe Styles spraví niečo, čo ti akože ublíži, a to bude skvelá príležitosť na rozchod!!" povedala nadšene Megan a odpila si z džúsu.,,Ja si to nemyslím Maggy. Harry je poslednú dobu naozaj pozorný. Nevšíma si ostatné dievčatá, má oči len pre Violet." povedala nervózne Anna a pozrela na mňa.
,,Musíme to dokončiť. Keď sme už začali, nemôžeme skončiť. Styles bude nahraný!!!"
,,Anna povedz mi niečo o Harryho rodine." vydala som zo seba a Anna na mňa nepríčetne pozerala.
,,Prečo chceš rozoberať Harryho rodinu?"
,,Pretože som prišla nato, že Harry niečo skríva. A ja chcem zistiť čo." povedala som odhodlane načo si ona len vzdychla.
,,Harry je adoptovaný." povedala zrazu, a mňa jej slová šokovali. ,,Áno je to tak. Keď bol ešte v bruchu, jeho matka sa predávkovala, takže musela rodiť predčasne. V nemocnici sa ho zriekla a Stylesovci boli takí milí a úžasní, že si ho zobrali. Harry sa to dozvedel keď mal až 14. Dosť ho to vzalo, veď si to predstavte. Dieťa v puberte a dozvie sa niečo také." vzdychla si a pozrela na mňa. ,,Preto nerád rozpráva o svojej rodine. Vždy si pri tom spomenie na svoju matku. Zomrela pred dvoma rokmi v jeseni. Harryho to veľmi zlomilo, aj keď ju nenávidel, no pravda bola určite iná. Harry si vybudoval rešpekt. Dostal sa medzi najlepších a to úplne sám. Harry je možno sviňa, no vytrpel si omnoho viac ako mi všetky."
Nemo som hľadela pred seba a spracúvala to, čo Anna povedala. Harry a adoptovaný? To mi jednoducho nejde k sebe. Preto sa tak zatváril a naštval, keď som spomenula jeho rodinu.
,,A jeho otec?"
,,Úspešný architekt. Nikdy sa nedozvedel, že je Harry jeho syn. Nikto mu to nepovedal. Aj keď on určite niečo tušil, všetci to popreli. Ale myslím, že je to tak lepšie. Aj Harrymu je takto lepšie." usmiala sa a odpila si z džúsu.
,,Wau ja nemám slov." vzdychla Megan a pozrela na mňa.
,,Ani ja baby." pridala sa Beka.
,,Hlavne to nesmiete nikomu povedať jasné?" zapišťala Anna, načo sme všetky prikívli.
,,Prečo si nám o tom nepovedala skôr Anna? Nikdy ťa nenapadlo, že je Harry taký kvôli tomuto?" spýtala som sa zamyslene.
,,Ver mi, že to nie je kvôli tomu. Musím už ísť a vy držte jazyk za zubami!!"
*
Sedela som na posteli v izbe, keď mi v tom zavybroval mobil. Odblokovala som ho a otvorila správu.Harry: Pozri von oknom.
Bez toho aby som mu odpisovala, som vykukla von oknom. Pred internátom, na parkovisku stál Harry s obrovskou krabicou. Usmiala som sa a rýchlo utekala dole. Schody som brala po dvoch a cez dvere som skoro preletela. Keď už som bola vonku, Harry sa na mňa usmial, čo prinútilo k úsmevu aj mňa.
,,Ahoj láska." povedal a pobozkal ma.
,,Harry, čo tu robíš. Je už skoro polnoc." zasmiala som sa, načo sa pridal.
,,Doniesol som ti darček."
,,A to nemohlo počkať do zajtra?" opäť som sa zasmiala.
,,Nie nemohlo. Nech sa páči.." povedal a podal mi do rúk obrovskú krabicu.
Len som sa usmiala a otvorila ju. Pohľad sa mi naskytol na malé šteniatko.
,,Bože Harry, ten je nádherný." zapišťala som a vybrala tú malú bombuľku z krabice. ,,Vždy som chcela takého psíka. Ďakujem." dodala som s úsmevom a pobozkala ho.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Game of Love
RomancePretože ona ani len netušila, aká veľká bude jeho láska k nej. Pretože hra, ktorá mala Harryho zničiť, zničila ju. Pretože vďaka tej hre pochopila, že každý človek si zaslúži druhú šancu. Pretože ona sama vie, že ho miluje. Nová STORY, s originálnym...