,,Som prekvapený, že si zavolala."
,,Som prekvapená, že si to zdvihol." vzdychla som si a pozrela na chalana, ktorý na mňa upieral svoj vzácny pohľad.
Myslela som si, že robím chybu. Že keď si vyberiem jedného, prídem o toho druhého. Ale je na tom tak aj on? Aj on sa bojí, že ma stratí, alebo ako to je? Chcela som tak veľa odpovedí na otázky, ktoré som bohužiaľ nedokázala vysloviť, pretože som sa bála, čo po nich príde.
,,Tak, načo sme tu?" spýtal sa.
,,Myslím, že je načase si vybrať."
,,A mňa si sem zavolala preto, aby si mi povedala to, čo som už dávno vedel?" spýtal sa, no tentoraz naštvane.
,,Nemohol si to vedieť."
,,Vždy som vedel, že toho sviniara miluješ. Prečo si si teda nevystrelila z neho Violet? Ale zo mňa? Mala si to za potrebu, alebo čo?" povedal ironicky Harry a napil sa zo svojej kávy.
,,Neprišla som sem riešiť minulosť Harry." zavrčala som, aj keď ma to v duši veľmi trápilo.
Harry ma trápil, a hlavne to jeho nedostupné a hnusné správanie. Chcela som s ním vychádzať dobre, ale on o to nestojí. Nestojí už o mňa.
,,Vybrala si si jeho, pretože je lepší vo všetkom, ako ja. Chápem to. Prečo by si mala byť s takým sviniarom, ktorý ti tak veľmi ublížil." odvrkol si a zasmial sa.
,,O čo sa to snažíš Harry? Predstierať, že ťa už nezaujímam, alebo čo?" šokovane som naňho pozrela, pričom sa jeho oči zaleskli.
,,Ale tak to je Violet. Nezaujímaš ma už. A nechápem, k čomu je toto všetko. Povedali sme si svoj koniec, no ako vidím, ty máš stále potrebu mi ubližovať." povedal a postavil sa.
,,Kľudne to všetko zhoď na mňa Harry, je mi to už jedno." vzlykla som a tiež sa postavila. ,,Ale toto všetko, robím len pre teba. Záleží mi na tebe a preto ťa nechám ísť. Zaslúžiš si to, po tom všetkom, čo som ti spôsobila." slzy sa mi drali z očí von a keď už som si začínala myslieť, že to Harry nejako vyvráti, že mi dá aspoň malinký náznak toho, že mu na mne ešte stále záleží, nespravil nič.
,,Ak by si ma milovala, tak by si ma nechala ísť už dávno." odvrkol a odišiel.
Pozerala som sa na jeho vzďaľujúci sa chrbát a kučery, ktoré som na ňom tak milovala. Všetko na ňom som milovala. Rozišli sme sa už dávno, ale ja mám pocit, že až dnes sa to naozaj stalo. Nechuť, akou na mňa pozeral a drzosť, s akou sa so mnou rozprával... prišiel mi ako ten Harry, ktorého som spoznala na začiatku. Drzý a sexy chlapček, ktorý si myslí, že dostane každú, na ktorú ukáže. Túto skutočnosť som mala vyvrátiť, ale nepodarilo sa mi to. Len som z Harryho spravila človeka, ktorého som z duše nenávidela.
Ale, ako je to teraz?
DEŇ ODCHODU
VRAVí SA, ŽE NAJHORŠÍ DEŇ V NAŠOM ŽIVOTE JE, KEĎ PRÍDEME O NIEKOHO, KOHO SME MILOVALI.
A ČO SI O TOM MYSLÍTE VY?
VIOLET A HARRY BOLI NAOZAJ UKÁŽKOVÝ PÁR. DOKONCA SA NÁM K TOMU AJ HARRY VYJADRIL A VAŠE NÁZORY, KTORÉ STE POSIELALI NA NÁŠ E-MAIL SME SI DôKLADNE PREČÍTALI. TAK TU SÚ:
----> HARRY: ,,S Violet je to už minulosť. To čo bolo, bolo a viac sa tým nechcem zaoberať. Nemá to pre mňa žiadny význam a ona už tiež nie. Prežili sme si svoje, máme spoločné spomienky, ale myslím si, že tak isto ako ja, ani ona na ne nechce spomínať. A popravde sa nám ani nečudujem, pretože nie je načo spomínať."
TAK TO ZABOLÍ HARRY, A VIOLET TO URČITE ZABOLELO, O TOM NIET POCHÝB.
----> SARA: ,,Myslím, že už nikoho nebaví riešiť vzťah V+H. Je to otrepané. A už vôbec si nemyslím, že oni dvaja majú predstavovať ukážkový vzťah. Čo z toho, že sa vždy udobrili, keď s aj tak neprestali klamať? A všetci určite vedia, že Harry Styles počas vzťahu s Violet nemal v posteli len jednu štetku."
TO VEDIA VŠETCI SARA, NEPOVEDALA SI NÁM NIČ NOVÉ. ALE AJ TAK ĎAKUJEME ZA TVOJU ÚPRIMNOSŤ.
----> ANNA: ,,Harry a Violet patria medzi ľudí, na ktorých mi veľmi záleží. Spravili chyby, prežili si toho naozaj dosť počas ich vzťahu, ale neprestali sa milovať. Viem, že nie. Malá časť mňa dúfa, že sa obaja spamätajú a nejako si k sebe nájdu cestu, ale tá druhá časť verí, že sa z toho dostanú a nájdu si seberovných. Aj keď všetci vedia, že Harry už nikdy nenájde také dievča, ako je Violet a o nej platí to isté."
CHCELI SME KRITIKU ANNA, ALE AJ TAK ĎAKUJEME ZA TVOJ NÁZOR. V ĎALŠOM ČLÁNKU, HORÚCA NOVINKA. MÁTE SA NAČO TEŠIŤ.
,,Ty si tam poslala svoj názor Anna?" spýtala som sa šokovane, keď som položila noviny na stôl.
,,Myslela som si, že robím dobrú vec Violet."
,,S Harrym nikdy dobré veci nesúviseli a ani súvisieť nebudú, tak sa už cez to konečne prenes a staraj sa o seba!!!" zasyčala som na ňu, pričom si Megan vzdychla a Beka sa k nej pridala.
,,Prepáč..."
,,Prepáč? Harry na mňa už kašle? Čítala si to? A ja som sa rozhodla, pre Zayna. A ako moja kamarátka by si to mala rešpektovať." vzdychla som si a pozrela na ňu. ,,Teraz ma ospravedlňte. Musím za niekým ísť." dodala som a rýchlim krokom odišla.
Vedela som presne, kam mám ísť. Dom bratstva, do ktorého Zayn patril bol neďaleko. Dúfam, že tam nestretnem aj Harryho, ktorý tam tiež býva. Napísala som Zaynovi správu, že ho čakám vonku a posadila sa na lavičku. Po chvíľke som počula nejaké hlasy. Boli to známe hlasy. Harry a nejaká štetka. Amanda. Keď si ma všimol, usmial sa a Amandu poslal dnu, zrejme do jeho izby.
,,Ahoj VIolet."
,,Neprišla som sem za tebou Harry a nechcem, aby si sa ku mne ozýval." povedala som a postavila sa, pretože som už v diaľke videla Zayna.
,,On ti nikdy nedá to, čo som ti dal ja!" zavrčal Harry a pobral sa za Amandou.
,,Ale môže mi dať niečo nové. Niečo lepšie." zašepkala som sama pre seba a začínala veriť slovám, ktoré som povedala.
Zaynové mäkké pery sa prilepili na tie moje a ja som mu spokojne oplácala jeho bozky, ktoré mi on uštedroval.
,,Je načase začať niečo nové." usmiala som sa a pohladila ho po jeho vlasoch.
,,Si dievča na podstavci fantázie. Vďaka tebe verím, že niektoré veci sú naozaj skutočné. Čakal som nato celý rok. A ako vidím, oplatilo sa mi to." povedal s úsmevom Zayn a pobozkal ma.
,,Dostanem sa cez to s tebou Violet. Zaslúžiš si byť šťastná." dodal.
,,Viem, že ti to je možno nepríjemne Zayn, no čo ak on bol ten pravý?" spýtala som sa a čakala na Zaynovu odpoveď.
Myslela som si, že sa na mňa zato nahnevá. Že ma bude odsudzovať, alebo sa jednoducho otočí a odíde preč bez toho, aby mi to vysvetlil. Lenže on nespravil nič z toho. Povedal mi niečo, čo ma prinútilo popremýšľať nad všetkými svojími rozhodnutiami, ktoré sa týkajú Harryho.
,,Bol a vždy bude tvojou veľkou láskou. Človek môže mať viac lások. Ďalšia príde vtedy, keď na tú starú zabudneš. Nadobro."
dakujem za komenty k minulej casti a aj k tejto si poprosim vas nazor :) plus votes
love yaa guys
ESTÁS LEYENDO
Game of Love
RomancePretože ona ani len netušila, aká veľká bude jeho láska k nej. Pretože hra, ktorá mala Harryho zničiť, zničila ju. Pretože vďaka tej hre pochopila, že každý človek si zaslúži druhú šancu. Pretože ona sama vie, že ho miluje. Nová STORY, s originálnym...