I hate you!

393 34 3
                                    

,,Zayn..."

,,Vidím, že na tých článkoch v novinách je nejaká pravda." povedal naštvane a oprel sa o dvere.

,,Nie je to tak, ako to vyzerá." povedal kľudne Harry a usmial sa.

,,Že nie? Takže ste spolu na Vianoce nespali? Nebozkávali ste sa teraz tu? Nemiluješ ju Harry? A skús mi kurva klamať ty zbabelec!!!" zasyčal Zayn a sotil do Harryho.

,,Nemám ti prečo klamať." povedal Harry pokojným hlasom a pozrel na mňa. ,,Viem, že som Violet miloval ale teraz ľúbim Amandu. A teraz je pre mňa ona dôležitá. Na Violet časom zabudnem, je celá tvoja."

,,Preto si ju teraz kurva pobozkal?" zavrčal Zayn.

,,To bolo nič. Len som chcel vedieť, či ešte stále som tak spojený s Violet."

,,To bolo nič? Pusa nie je nič. Ľudia sa nebozkávajú len preto, lebo si potrebujú niečo overiť. Ľudia sa bozkávajú, pretože k tým druhým niečo cítia."

,,Tak to si na omyle." bránil sa Harry.

,,Violet?"

,,Harry má pravdu Zayn. Nič už medzi nami nie je." usmiala som sa, aj keď to bolo dosť ťažké a pobozkala som Zayna.


Keď som sa od neho odtiahla, Harry tu už nebol a na moje prekvapenie ani Zayn sa tu zrejme nechcel priveľmi zdržať.

,,Ak medzi vami dvoma nič nie je, tak ja som potom..."


,,Myslím to vážne Zayn! On má teraz Amandu a ja teba. A takto to už bude." vzdychla som si.


Zayn si ma vtiahol do náručia a tiež si vzdychol. ,,Je ťažké predstierať, že ma to netrápi, pretože ma to trápi. Ja neviem, čo je medzi tebou a Stylesom a popravde to ani vedieť nechcem, no ak miluješ ešte stále jeho, toto tu nemá význam."


Šokovane som na ňho pozerala, pretože by som na Zayna nikdy nepovedala, žeby mu z úst vyšlo niečo také.


,,Milovala som ho Zayn, a v tom je sakramentský rozdiel."


,,Musím ísť, lebo je u nás párty za necelé dve hodinky. Dúfam, že prídeš." usmial sa a opäť ma pobozkal.


,,Budem tam." vrátila som mu bozk a zatvorila za ním dvere.


Trochu ma znepokojilo to, čo vravel, ale viem, že mi verí. A viem aj to, že Harry je už minulosťou. Možno sa mi to ťažko vraví, a nedávam to boh vie ako najavo, ale je to tak. Viem, že áno, pretože ak by som ho ešte stále tak veľmi milovala, nebola by som so Zaynom.

*

Ešte stále som sedela na intráku a prečesávala si svoje vlasy. Pred hodinou tu bola Anna s tým, že chce, aby som s ňou šla na párty. Odmietla som, pretože som sa nato ešte necítila. Párty už fičí tri dve hodiny a ja som ešte stále tu.


Úprimne?


Nechcem tam ísť. Stretla by som Harryho, a to nechcem. Musela by som predstierať, že je všetko v poriadku, aj keď to tak nie je a to by som nezvládla. Musela by som sa usmievať, aj keď sa mi chce plakať. Moje premýšľanie vyrušil môj mobil. Volal mi Zayn.

Game of LoveDove le storie prendono vita. Scoprilo ora