,,Chcem teba."
Stála som tam ako keby mi niekto strelil lopatou po hlave. Akoby cezo mňa prešlo stádo koní, ale nie.. Boli to len Harryho slová, ktoré ma opäť dostávali do kolien.
,,Už ani nevieš čo chceš Harry." vzdychla som si a opäť sa naňho pozrela. Mlčal a nevravel nič, čím len potvrdil moje slová. ,,V Austrálii si mi povedal zbohom, keď som sa ťa snažila získať späť a na malý moment som mala pocit, že sa už cez to nedostanem. Tu v Californii mi zrazu začneš vravieť, že ti na mne záleží a neviem čo všetko, lenže ja už nevládzem. Povedal si, že ma necháš ísť, tak to už konečne sprav!" vzlykla som a odvrátila od neho pohľad.
Nechcela som tu s ním byť a popravde som s ním už nechcela byť vôbec, pretože mi ubližoval. Veľmi mi tými svojimi rozhodnutiami a slovami, ktoré povedal ubližoval.
,,Nie." povedal neutrálnym hlasom, čo ma neskutočne naštvalo.
,,Harry!" zasyčala som keď si ma svojimi rukami pritiahol na jeho hruď.
,,Pusti ma!"
S ním to ani nepohlo. Snažila som sa odtiahnuť alebo aspoň dostať preč z jeho náručia, no bolo to priam nemožné. ,,Ty nechápeš, že všetko to, čo sa medzi nami stalo, bolo len vďaka tej hlúpej hre?" zasyčala som, vďaka čomu jeho stisk zoslabol a ja som sa mohla nadýchnuť.
,,Vďaka tej hre som pochopil, čo je to láska a čo znamená niekoho úprimne milovať!" zavrčal a položil svoje ruky vedľa mojej hlavy, čím si ma opäť "spútal".
,,Tak to choď vyskúšať na niekom inom, ja už nepodľahnem."
,,Pozri..." odmlčal sa a pozrel mi do očí. Ten pohľad sa do mňa zabodával, akoby mal byť jeho posledným. Pozeral na mňa tak, akoby ma už nemal nikdy vidieť a chcel si zapamätať každú časť môjho tela, každú krivku mojej tváre. Bála som sa toho, čo teraz príde.
Bála som sa, že mi povie niečo, čo ma opäť, tak ako zakaždým, dostane do kolien. Bála som sa, že sa neudržím a skočím mu do náručia, pretože práve v jeho náručí som prežívala tie najkrajšie chvíle v mojom živote. Na jednu stranu som mala pravdu ja. Keby nebolo dievčat, nikdy by som nezistila, aký vlastne Harry môže byť, keď miluje. Nikdy by som nespoznala jeho druhú stránku, ktorú sa bál ukázať, pretože si myslel, že mu ublížim. Popravde to tak aj malo byť. Lenže tak ako sa on do mňa za ten čas zamiloval on,presne tak som sa doňho zamilovala aj ja. Nebolo to tým, že bol populárny a hlavne najsexy chalan na východnej univerzite.Zamilovala som sa doňho, pretože to bol jednoducho Harry.
Môj Harry.
,,Harry.." vzdychla som a tým som ho prerušila. ,,Pozri čo všetko sme spolu prežili. Páčil sa mi ten čas, ktorý sme spolu strávili ako pár. Páčilo sa mi to, že sme mali nejakú šancu, aj keď sa zdalo, že už je všetko stratené. Ale naše životy sú príliš komplikované a rozdielne nato, aby sme spolu mohli byť aj naďalej. Snažila som sa ťa získať späť, aj keď to malo byť naopak, lenže ty si ma odmietol a to trochu zabolelo." dodala som a konečne sa vymánila z jeho náručia.
,,Ale takto to malo byť. Dal si nám obom druhú šancu, ako začať odznova. Bez všetkých tých chýb, ktoré sme robili, keď sme boli spolu." povedala som vzpriamene a opäť naňho pozrela.
,,Chceš mi povedať, že si z nášho vzťahu mám brať nejaké skurvené ponaučenie?" zasyčal a bolo na ňom vidieť, že bol značne nahnevaný z mojich slov.
,,Mal by si." vzdychla som.
,,Ale ja ťa milujem! Si jediné dievča, ktoré...."
,,Som jediné dievča, ktoré čo Harry? Povedz mi, prečo ma miluješ?" skočila som mu do reči a snažila sa čo najrýchlejšie ukončiť tento rozhovor, pretože som sa opäť cítila zlomená.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Game of Love
RomancePretože ona ani len netušila, aká veľká bude jeho láska k nej. Pretože hra, ktorá mala Harryho zničiť, zničila ju. Pretože vďaka tej hre pochopila, že každý človek si zaslúži druhú šancu. Pretože ona sama vie, že ho miluje. Nová STORY, s originálnym...