Part 24

437 82 17
                                    

😈😌

توت فرنگي آغشته به شكلاتو بين لباي سرخ و متورم جيمين قرار داد و با لذت نگاش كرد.

دلش ميخواست حالا كه جيمين دوست داره اولين بارشو باهاش تجربه كنه طوري بهش لذت بده كه هيچ وقت امشبو يادش نره. دوست داشت امشب اونقدر خاطره انگيز باشه كه جيمين هر بار ديگه أي كه خواست با كسي جز جين سكس كنه لحظه لحظه هاي أين شب براش تداعي بشه.

جيمين با شيطنت توت فرنگي رو از دهنش بيرون آورد و بدون اينكه به خودش زحمت بلند شدن بده ، خودشو رو جين انداخت و شيشه ي نوتلا رو از پاتختي چوبي برداشت.

چشماش بدون اينكه ايده أي داشته باشه پر از شهوت و نياز شده بود و همين به تنهايي كافي بود تا جينو تحريك كنه.

" هيونگ فكر نميكني اگه فقط من لخت باشم بي مزه ميشه؟!"

جين خودشو نزديك بهش كرد و با سر انگشتاش لبه ي لباس زير جيمينو به بازي گرفت.

بوسه ي آرومي به سيبك گلوش زد و زمزمه كرد:" اينطوري سكسي تره اتفاقا! بالاخره بايد معلوم شه اينجا كي تاپه؟"

جيمين قاشقو پر از نوتلا كرد و تو دهنش برد. نگاه پر نيازشو بين لبا و چشماي جين حركت ميداد و آروم به شكلات ليس ميزد.

جين بيشتر از اون نتونست تحمل كنه و لباي شكلاتي جيمينو تو دهنش برد و مشغول مكيدن و بوسيدنش شد.

جيمين راضي از كارش حين بوسه رو پاهاي جين نشست و دستشو وارد شلوار گرمكنش كرد.

آه عميق و بمي از بين لباي جين خارج شد.

جيمين پوزخند زد:" ولي منكه هنوز دستم بت نزدم!"

جين اخم كرد و قبل اينكه دوباره سمت لباش  حمله ور شه گفت :" هيشششش ساكت شو "

جيمين پوزخند عميق تري زد و دستشو دور عضو جين حلقه كرد.

جونگ كوك گفته بود بهترين هندجابي كه يه نفر ميتونه تجربش كنه اونيه كه توش قدرت و سرعت همزمان با هم باشه.

با تمركز رو اين حرف بدون اينكه جين انتظارشو داشته باشه حلقه ي دستشو دور عضو معلمش تنگ كرد و با سرعت زياد حركتش داد.

جين با چشماي گرد شده عقب كشيد و تقريبا از سر لذت يك باره أي كه بهش وارد شده بود به سختي لب زد:" فاك.... "

هرلحظه كه ميگذشت جيمين بيشتر اعتماد به نفس پيدا ميكرد. دستشو پايين تر برد و توپاي (!!) جينو محكم لمس كرد.

You Are My SUPERMAN Where stories live. Discover now