yorum sayıları biraz az değil mi bebeklerim?
yorum yaparsanız beni çok mutlu edersiniz😜💗-barış:)
Ne dediğime kendim bile inanamamıştım.Bana tuhaf bir şekilde bakıp "Ne" dedi.
Omuz silkip "Duydun işte malsın ve gözün çok kör. Sen geçen gün dedin ya eğlendiğim birini bulsam ilan-ı aşk yaparım yine de iyi ki Barış gibi bir kankam var. Daha önce hiç sana o gözle bakmadım ama o cümleyi söylerken nedense kanka kelimesi içimi acıttı"
Ağzını açtığını görünce "Sus Açelya sus ki içimde tuttuğum şeyleri söyleyeyim" diye kızdım.
"Gerçekten öncesinde asla öyle bakmıyordum sana ama o cümleden sonra seni sevdiğimi anladım ya da bilmiyorum bu boktan olan tarifsiz duygu sevgi mi? Şu bir kaç gündür kafamda öyle şeyler dönüyor ki sana anlatamam. Şimdi git ve beni yalnız bırak. Az önce yaptığım konuşmayı niye yaptım diye kendimi yiyeyim"
Bana birkaç saniye tuhaf bir şekilde baktı.
Sonrasında yerdeki poşetini alıp evine doğru yürümeye başladı.
üç gün sonra
Üç gün sonra telefonumu açtım.Maalesef ki böyle bir huyum vardı. Kendimi kötü hissettiğimde kimseyle konuşmak istemediğim için telefonumu kapatırdım.
Bir sürü mesaj gelir umudu ile açmıştım ama hiç bir mesaj yoktu.
Instagrama girince hepsinin bir şey paylaştığını gördüm.
Bizde birimiz paylaşınca mutlaka diğeri de paylaşıyordu.
Bu saçma da olsa hep böyleydi. Tek tek ne paylaştıklarına baktım.
378 beğenme
umut_: daha mutlu olamam
57 yorum
laraışık: best couple
özgüryılmaz: çok yakışıyorlar
merveeeee: eskiden çok yakışıklısın umut derdiniz şimdi korkunuzdan diyemiyorsunuz
nehiiiir: peki siz şeyi fark ettiniz mi?
banu: neyi?
nehiiir: balım kendi fotoğraflarını siyah beyaz atıyor umut ile olanları aydınlık umut da tam tersi çok iyi olay
eren: ince olay herkes anlamaz
diğer yorumları görmek için dokun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sayfa 63 ||yarı texting
ChickLitbildiğiniz tüm tanışma hikayelerini unutun sizi balım ve umut'a götürüyorum💗 "Eğer sen bu kitabı aldıysan ve bu not senin karşına çıktıysa sen benim şansımsım güzel insan beni ara 0553*******" çalınma durumunda gerekli her şey yapılacaktır:) 06.05...