üçüncü bölüm

12.9K 666 214
                                    

yukarıya bir şarkı koydum
buraya da herkes sevdiği bir şarkıyı yazabilir
yeni şarkılar keşfetmek güzel olur:)))

"Eğer sen bu kitabı aldıysan ve bu not senin karşına çıktıysa sen benim şansımsım güzel insan beni ara 0553*******"

Bu gerçek miydi?

Yoksa birinin canı çok sıkılmış ve şaka mı yapıyordu? Kağıdı elime aldım ve bir kere daha okudum.

Evet, bu şey gerçekti.

Hangi sayfa arasına koyduğuna baktım. Not, 62 ve 63. sayfalarının arasına konmuştu ve sağ taraftaki yani 63. sayfaya küçük bir papatya yapıştırılmıştı. 63. sayfadaki şiiri okudum.

"ilk aşkım değildin belki
ama diğer bütün aşklarımı
hükümsüz kılandın"

Okuduğum şiirle hafifçe gülümsedim.

Bu notu koyan kişi gerçekten çok! Aslında onu tanımlayacak bir sıfat yoktu. Neden böyle bir şey yapmıştı bilmiyordum. "Ona mesaj atıcak mıyım?" doğrusu onu da bilmiyorum.

Kapının bir anda açılmasıyla kendime geldim.Annem gelmişti. "Balım yemek hazır, hadi gel" dedi.

Kafamı sallayıp oturduğum yataktan kalktım. Mutfağa geldiğimde sandalyeye oturdum. Annem benim bu halime şaşırmış olucak ki bana "Ne oldu Balım sana" dedi.

Annecim kitap almıştım ve içinden de "Eğer bu kitabı aldıysan sen benim şansımsım beni ara" diye bir not çıktı. Halâ şaşkınlığımı üstümden atamadım diyemeyeceğim için "Uykum geldi anne" diye mırıldandım.

Önümdeki yemeği bitirdikten sonra annem "Hadi sen geç odana uyu" dedi. "Tamam" diye mırıldandım ve sandalyeden kalkıp odama yürüdüm.

Yatağıma oturduğumda tekrardan düşünmeye başladım. Ona mesaj atmalı mıydım? Telefonumu elime alıp kişilere girdim ve bir kaç saniye düşündüm.

Mesaj atsam en fazla ne olabilirdi ki? Benim için güzel yanları olurdu. Mesela bir süreliğine eğlenirdim. Bence pek fazla bir şey olmazdı.

Çok zor durumda olursam, engellerdim ve olay kapanırdı. Telefonumdan kişilere girip, yeni kişi oluştura bastım.

sanırım bu bölümden itibaren her şey tam anlamıyla yerine oturdu
hikayenin isminin de anlamını öğrenmiş oldunuz:)
gerçekten çokk tatlı bir tanışma hikayesi

sizin fikirleriniz neler?

bizi seviyoruuum❤

Sayfa 63 ||yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin