Gözümü devirmemek için kendimi zor tuttum. Belki de duymak istemiyorumdur?
"Duymuyordum Arda, kusura bakma" dedim.
Hayır hayır! Kesinlikle duyuyordum. Sadece duymazlıktan gelmiştim.
Düşündüklerim ve söylediklerim aynı değil diye beni şimdi iki yüzlü gibi görmeyin. Ben sadece biraz tedbirli davranıyordum. Bu birazcık nasıl desem?Dedikoducu bir insandı. Eskiden onunla aynı okuldaydık. Beni gördüğünü, tüm okula sadece iki günde söyleyeceğine o kadar eminim ki!
Bu insan resemen yürüyen dedikodu!
Kısa bir nasılsın, okul nasıl gidiyor konuşmasından sonra bana dönüp "görüşelim ama bizde kanka" dedi.
Biz ne zamandan beri kankaydık?
"Tabi tabi" diye mırıldandım.
Muhtemelen o cevabını evet olarak almıştı ama benim dilimde tabi tabi diye mırıldanmak, kestirip atmaktı. Henüz o bunu bilmiyordu.
En sonunda "Görüşürüz" dedi.
Bende (zorla da olsa) gülümseyerek bu gereksiz konuşmayı bitirdim.Tekrardan kulaklığı taktığımda, şarkı değişmişti. Bu sefer de dolu kadehi ters tut grubunun yapma nolursun şarkısı çalmıştı.
Eve gidene kadar şarkılar dinledim. Zaten ev ve kitapçı arasında çok fazla mesafe yoktu. Evin kapısına gelince, cebimden anahtarı çıkarıp kapıyı açtım.Kapının sesini duyunca, annem yanıma gelip bana baktı. Elimdeki poşeti görünce "Kız yine mi kitap aldın" dedi gülerek.
"Başka bir şey aldığımı gördün mü?" diye cevap verdim.
Gülümseyip "Sen odana geç Balım yemek birazdan hazır olur, seni de çağırırım" dedi. Ben de başımla onaylayıp odama geçtim.Odama girince yatağıma oturdum. Elimdeki poşetten kitabımı çıkarıp okumaya başladım.
O kadar güzel şiirler vardı ki!
Kitabın 62. sayfasına gelince içinden bir parça kağıt düştü.
Ayraç mı acaba diye düşünürken elime kağıdı aldım.Kağıtta okuduklarım karşısında ufak bir şok geçirdim.
Kağıtta tam olarak şöyle yazıyordu:
yine çok meraklandırıcı bir yerde bitirdim wjdgsiibwkdbe
bu hikayeyi yeni yazdığım için fikirlerinizi çok merak ediyorum
sizce şu anda hikaye nasıl gidiyor?yeni bölüm ne zaman gelir inanın ki bilmiyorum
oy vermeyi unutmayın
sizi çok seviyorum❤
bir sonraki bölümde görüşürüz:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sayfa 63 ||yarı texting
Chick-Litbildiğiniz tüm tanışma hikayelerini unutun sizi balım ve umut'a götürüyorum💗 "Eğer sen bu kitabı aldıysan ve bu not senin karşına çıktıysa sen benim şansımsım güzel insan beni ara 0553*******" çalınma durumunda gerekli her şey yapılacaktır:) 06.05...