bu bölümü bir kaç kişiye ithaf etmek istiyorum:)
MineSultan1905 kelebek43434343 Ipekose cemalcanaskim birkartanesiyim_0 ataydenizko nehirwq __gecemavisi_Hani bazı anlar vardır anlatamazsınız ama bir çok örnek verebilirsiniz.
Otobüste arka tarafta cam kenarına oturduğunuzda, uzun zamandır görmediğiniz birini gördüğünüzde, en çok sevdiğiniz yemeği ilk ağzınıza aldığınızda... Doğrusu bir çok örnek verilir!
Şu anda nasıl hissediyorsun diye sorduğunuzu duyar gibiyim.
Bir şeyler hissediyorum ama bu hissetiğim şey ne arka tarafta cam kenarına oturduğumda yaşadığım sevinç gibi ne de en sevdiğim yemeği ilk ağzıma aldığımdaki heyecan gibi.
Hissetiğim şey garip!
Bana doğru bir kaç adım atarken yanındaki arkadaşlarından biri "Hadi be Umut burda sıkıldım" diyip çekiştirmeye başladı.
Umut mahçup bir şekilde bakıp kütüphanede diğer kitap okuyanlara aldırmadan "Kusura bakma Balım" diye bağırdı. Arkadaşının zoruyla kapıdan çıkıp gitti.
Kendi kendime "Önemli değil" diye mırıldandım. Telefonumdan mesaj sesi gelmesiyle kendime geldim.
sayfa 63: gerçekten özür dilerim
sayfa 63: emir biraz dengesizdir
zaten emirleri hiç sevmem
sayfa 63: ne yaparsın işte arkadaş:)
hani onlar seni dışlıyordu
senin onları dışlayan bir havan var
sayfa 63: ğqqwöpşşriwb
:)
Telefonu bırakıp kızlara döndüm. Meraklı bakışları halâ üzerimdeydi. Kısaca olayı özetledim.
"Bir kitap almıştım içinde bu notu gördüysen sen benim şansımsın güzel insan beni ara yazıyordu. Ben de bir anlık hevesle yazdım. İyi de anlaştık öyle yani. Az önce gördüğüm kişi de oydu"
İkisi de gözlerini kocaman açtı.
İnci "Kaç gün önce" diye sordu.
"Üç gün önce"
"Üç günde ohooo siz" dedi imayla.
"Saçmalama İnci üç günde kim kime şey olmuş"
"Hangi kitapta çıktı"
"Şiir kitabında" diye cevapladım.
Bu sefer Açelya kıkırdadı ve konuşmaya başladı.
"Üç gün beş gün deme
Aşk hemen gelebilir
Ama sakın elinden kayıp gitmesin
Yoksa geçip gidebilir"Gözümü devirip "Hayatımda daha saçma bir şiir duymamıştım" dedim.
"Ben de az önce uydurdum" dedi ve güldü.
"Instagramını istesene"
"Böyle bir şey yapamam" dedim.
Aynı anda "Lütfen" dediler.
Gözümü devirdim ve telefonumu elime aldım. Bundan vazgeçmeyeceklerini bildiğim için isteyecektim.
umut ınstagramını versene
Anında çevrimiçi oldu. Birkaç dakika bekledi ve yazmaya başladı.
sayfa 63: yoksa bu bir çıkma teklifi mi?
en az 20 oy 35 yorum gelene kadar yeni bölüm gelmeyecek
son duyurumu okursanız sayfa 63 hakkında kafanızda soru işareti kalmaz aşklar
hadi yorumlara gelin biraz sohbet edeliiim♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sayfa 63 ||yarı texting
Chick-Litbildiğiniz tüm tanışma hikayelerini unutun sizi balım ve umut'a götürüyorum💗 "Eğer sen bu kitabı aldıysan ve bu not senin karşına çıktıysa sen benim şansımsım güzel insan beni ara 0553*******" çalınma durumunda gerekli her şey yapılacaktır:) 06.05...