22

589 85 137
                                    

Bölüm şarkısı: Adamlar - Koca Yaşlı Şişko Dünya

Yazar'dan

"Oğlum. Nerede Denizim?"

Ayşenur Hanım ameliyathanenin kapısına geldiğinde göz yaşları içinde oğlunu soruyordu.

"Ameliyatta teyzem. Gel otur."

Huzeyfe, Ayşenur Hanım'ın koluna girerek koltuklara oturttuğunda diğerlerine baktı.

Üzeyir, yere çökmüştü. Başını ellerinin arasına almış öylece yeri izliyordu. Zeyd ve Duhan volta atıyordu koridorda. Hüma ve Yiğitler de sırtlarını duvara yaslamıştı.

Nihal Hanımlar ise koltuklara oturmuştu.

Hepsi içeriden gelecek haberi bekliyordu.

"Nasıl olmuş? Ne olmuş?"

"Bilmiyoruz biz de."

Nihal Hanım, Ayşenur Hanım'ın yanına oturmuştu. Başını ayaktaki gençlere çevirdiğinde bir cevap bekliyordu o da.

O sıra ameliyathanenin kapısı açıldı.

İçeriden çıkan bir doktor ve üç hemşire'nin etrafını sardılar hemen.

"Ne oldu doktor bey? Durumu nasıl?"

"Biz elimizden geleni yaptık. Ama yere düşerken kafasını çarpmış. Belki geçici belki kalıcı bir hafıza kaybı vardır bunu da ancak hasta uyanınca öğrenebiliriz. Şuanlık durumu stabil. Bir saat içinde normal odaya alınır. Herkese geçmiş olsun."

Doktor, hemşireler ile birlikte ilerlemeye devam ettiğinde ardında kalanlar rahat bir nefes vermişti.

Tekrar koltuklara oturduklarında genç adamın içeriden çıkmasını beklemeye başladılar bu sefer.

* * *

Deniz Vakar'dan

"Yaranız derindi. Nasıl oldu bu?"

Bakışlarımı koridordan içerisi görünen camda gülerek benim doktorlarla olan sorgumu izleyen arkadaşlarıma baktıktan sonra başımda toplanmış doktor ve hemşirelere çevirdim.

"Aa. Şey. Kapıya çarptım."

Bana garip garip baktıktan sonra sorusunu sordu.

"Karnınızı mı?"

Kısa bir süre başını salladıktan sonra tekrar konuştu.

"Anlıyorum."

Diğer doktorlardan biri diğerine dönerek konuştu.

"Geçici bir hafıza kaybı yaşıyor galiba."

Hı?

O ne la yeniyor mu?

Valla şimdi. Asıl eğer olur da böyle bir şey olsaydı kendimi sorgulardım. Çünkü ben klişelerin adamı değilim. Nerede alengirli şeyler varsa ben oradayımdır.

"Yoo. Hafızam yerinde çok şükür."

"O zaman bizimle dalga geçiyorsunuz?"

Yok yaw o benim her zamanki halim.

Ama şimdi size karşı da bir ciddiyetim olması lazım, ki ciddiyim de zaten, gayet dalgasız konuştuğumu düşünüyorum.

"Ayıpsınız doktor dayı. Dalga denizde olur."

"Yok kesin dalga geçiyor. İyi bence baksanıza."

Ne sandınız?

"İyiyim tabi Elhamdülillah."

Bardak | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin