Bölüm şarkıları:
Yeni Türkü - Telli Turna
Bahadır Sağlam - Gidiyor Gibiyim
Kaldık Böyle - Yelken
_______________________________________"Anne. Bak beni anla lütfen."
"Hüma. Güzel bir elbise buldum diyorum çıldırtma beni."
"Anne. Ben diyorum feracemle mutluyum. Allah Allaah."
"Kızım. Bol bir elbise buldum. Çok da güzel feracenden bir farkı yok emin ol."
"Ama-"
"Hüma. Yatak odasında elbise. Git bir bak. Olmadı feracenle gidersin."
"Tamaam."
Yatak odasına gittiğimde yatağın üstünde gördüğüm lacivert elbiseyi elime aldım.
"Yaa. Çok güzelmişsin ama sen."
"Haydi dene."
Başımı sallayıp odama geçtiğimde üstüme geçirdim ve aynanın karşısına geçtim.
Bol bir elbiseydi. Belli etmiyordu ferace gibi. Güzeldi de. Sanırım bununla gidebilirdim nikaha.
"Anne!"
"Efendim?!"
"Oldu bu!"
"Tamam onunla gidersin o zam-! Biz niye bağırıyoruz?"
Kapıyı açıp konuştuğunda ben de yeni farketmiştim.
"Bilmem. Neyse şey. Ben bunun üstüne siyah eşarbımı takarım. Olur bence. Ne dersin anacığım?"
"Olur olur. Ben de hazırlayayım benimkileri."
"Tamam."
Elbiseyi çıkarıp askısına geçirdiğimde dolabımın kulbuna astım.
Yarın Furkan Abi ve Eslem Abla'nın nikahı vardı.
Bizim evde de 'Bilmem Kaçıncı Telaş Yapma Ve Yaptırma Günü' başlamıştı.
Kız ya da oğlan evi olmamamıza rağmen yakınımız olması sebebiyle telaş buraya da gelmişti.
Ezan okunmaya başladığında yatağıma oturup dinlemeye başladım.
Bittiğinde lavaboya gidip abdestimi aldım ve odama geri döndüğümde de hazırlanıp namaza durdum.
✨ ✨ ✨
"Kız Aney. Nörüyon?"
"İyi sen nörüyon?"
"İyi ben de. Yardım edem mi?"
"Et bakalım. Çorba sende o zaman."
"Tamam. Sen işini bitir ben de senden sonra başlarım."
"Olur."
"Şimdi var mı başka yardım edebileceğim bir konu?"
"Yok yok. Sen geç içeri."
Başımı sallayıp içeri geçtiğimde telefonumu aldım.
Edaşkım, 4 Deli İnsancık Kafaları Karışık isimli grubun adını Oranın Buranın Delikanlı Kızları olarak değiştirdi.
Ayışılokumum, Oranın Buranın Delikanlı Kızları isimli grubun adını Öyle Öldürmeyip Füze Atanlar olarak değiştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bardak | Texting
Spiritualalhukan: Sen alhukan: Evet sen. alhukan: Olum millete niye yalan atıyorsunuz? alhukan: Kırılmaz bardak dedik bağrımıza bastık alhukan: İki tekmelenmeye dayanmadı. denizvakar_kuray: Kimsiniz?