-Nici nu ma gandesc!Nu o iau pe sclifosita aia cu mine nici daca ma traznesti!
-Sunt mama ta si ai sa ma asculti!
-Am 20 de ani si sunt celebru!spune frate-miu,regele morcovilor,pe un ton de diva.
-Am avut grija de tine atata timp si asa ma rasplatesti?spune mama "plangand".
-Bine,bine!Eveline,fa-ti bagajele,placam diseara la 21:30!urla el la mine.Decid sa nu il bag in seama si astept pana cand iese din bucatarie.
-Bun asa,mama!Sunt mandra de tine!spun eu si batem palma strigand "Forta fetele Tomlinson!".
Louis P.O.V
Nu-mi vine sa cred ca am cedat.3 luni cu sora-mia pe cap!Nu o sa rezist!Pun mana pe telefon si il sun pe Harry.
-Linia fierbinte!raspunde el cu un ton pitigaiat.
-Termina-te,BooBear!N-avem timp acum de perversitatile tale.Am vesti proaste!spun eu cu un ton serios.
-Invazie extraterestra?intreaba el speriat.
-Nu,si mai rau!Sora-mia vine cu noi in turneu!zic eu pe un ton plangaret..
-Nuuuuuu!tipa Hazza!Fii atent:eu ma duc si iau arme de la politie urgent si tu aduci haine de camuflaj.
-Idiotule!Tu crezi ca nu o sa observe 2 persoane imbracate in jungla intr-un avion de firma?Esti mai penal decat codul rutier!
-Bine,nu avem scapare...ma duc sa-mi fac bagajul.Si sa stii ca o sa pun si o sfoara in geamantan.
Eveline P.O.V
Am plecat in camera mea si mi-am facut bagajul.Mi-am ales si hainele pentru drum:o pereche de jeansi negri rupti,un tricou simplu gri si o camasa neagra sport pe deasupra.Parul mi l-am pieptanat si l-am lasat pe spate.Avand in vedere ca il am vopsit ombre,e buclat,pot sa spun ca sta chiar bine.Nu m-am machiat,imi place sa fiu naturala.In picioare mi-am pus o pereche de converse negre,tinuta mea fiind completa acum.
-Esti gata?bate Louis disperat in usa!
-Ba da!Ies acum!m-am mai uitat o data prin camera sa vad daca am uitat ceva si am stins lumina.E abia 21:10 deci cred ca avem inca timp sa ajungem la aeroport,unde urmeaza sa ne intalnim cu ceilalti 4 clovni.N-am nimic cu Liam sau Nial,cu Zayn nu prea am vorbit deoarece nu voia sa plece de langa oglinda de pe hol(craciunul ala a fost ciudat),dar pe Harry il urasc din toata inima mea.E absolut insuportabil si imi face zile fripte inca din copilarie.
Am alungat gandurile si am asteptat ca mama sa termine cu imbratisatul lui Louis si sa ne luam ramas-bun si noi doua.Am imbratisat-o pe mama strans cand trebuia sa plecam si i-am spus un "te iubesc" rapid.
-Nu-i fa zile fripte fratelui tau!zice ea.Nu prea multe...spune in soapta dar am auzit-o.I-am schitat un pupic in aer si m-am urcat in masina.
-Mergem?intreaba calm Louis.
-Da,ii zic si zambesc usor spre el.
*La aeroport*
-BooBear!mi-a fost dor de tine!zice Harry in timp ce-l imbratiseaza pe frate-miu.Eu ma indrept catre ceilalti baieti si ii salut.-Buna,Eveline!Ti-e foame?intreaba Nial in timp ce rontaia niste cipsuri.Zayn i-a dat un cot si Nial a zis un "Au" urmat de un oftat.
-Defapt,chiar mi-e foame!N-am apucat sa iau cina!zic eu grabita si bag mana in punga de cipsuri.Iimmm,sunt bune!
-Hai sa ne imbarcam!zic ei si pornim spre avionul privat al trupei.
-Nuuuu!Nu-mi vine sa cred!zic eu tipand.
Louis a sarit de pe scaun si a tipat explozie,Nial a scuipat mancarea din gura pe Liam,Harry l-a luat in brate pe Zayn,iar Zayn a tipat "Inca n-am primit premiul pentru cel mai frumos om"!
-Stati calmi!Doar mi-a murit personajul principal al filmului!zic eu incercand sa-i calmez.
-Hiiuuu,stiam ca sunt prea frumos ca sa mor!Momentul asta merita un selfie!zice Zayn si isi scoate telefonul pentru o poza.
Noi toti radem si continuam activitatile de dinaintea accidentului.Am decis sa ascult niste muzica,si incet incet m-a prins somnul.
-Wake up,wake up,sunshine!tipa baietii.
-Ce,am ajuns?unde suntem?intreb eu confuza.
CITEȘTI
My sister is crazy (H.S)
FanfictionCe faci cand afli ca trebuie sa pleci in turneu cu fratele tau idiot si trupa lui de tampiti? Urmareste-o pe Eveline si povestea ei.