27:Atrag problemele mai rau ca bunica la Bingo!

2K 127 2
                                    

Dupa cearta de la piscina,tuturor ne-a pierit cheful de distractie si am plecat acasa.Am trantit usa si am alergat la mine in camera,baricadandu-ma.
-Eve,deschide usa!!!il aud pe Louis tipand.
-Vreau doar putina liniste,va rog,zic soptind.
-Bine,spune si il aud ca pleaca.
Ma trantesc pe pat si privesc tavanul.Parea mai interesant ca niciodata.M-am ridicat dupa un timp ca sa ma schimb intr-o pereche de pantaloni scurti albastri deschis si o camasa neagra,transparenta,fara maneci.Mi-am luat o vesta albastra pe deasupra si am coborat scarile care duceau jos.
-Cand plecam de aici?zic asezandu-ma la bar langa baieti.
-In seara asta avem concert si dupa putem pleca,spune Liam.
-Eveline,imi pare-
-Scuteste-ma,Harry.Inteleg ca vrei sa ma protejezi,dar ma descurc.
El isi lasa capul in jos si ofteaza zgomotos.
-Mie mi-e foame.Cine vine cu mine sa mancam?spun incercand sa schimb atmosfera.
-Eu,zice Nial repede si se ridica ajjngand in dreptul meu.
-Haide,soptesc si il prind de umar ca sa oot tine pasul.Alearga ca o gazela cand vine vorba de mancare!
-Mergem la Nando's?intreaba curios.
-Nu.Mergem sa luam un tacco si sa vizitam Sagrada Famiglia.Voiam sa o vad de mult,spun si dau din umeri.
-Ok,dar eu vreau mai mult decst un tacco,zice facand fata de catel plouat.
-Nu esti dulce.Acum hai!spun si-l trag dupa mine de data aceasta.
Dupa ce am vizitat mai multe locuri frumoase din Spania,Niall a zis ca trebuie sa ne intoarcem,deoarece au concert.Si trebuia sa merg si eu cu ei.
Ne-am intors la hotel si ne-am dus fiecare in camera lui pentru a se schimba.Dupa vreo zece minute,Harry a batut la usa mea.
-Da?spun deschizand usa.
-Eve,vreau sa vorbim,zice serios si intra in camera.
-Ok,spun si inchid usa,facandu-i semn sa se aseze pe pat.
-Nu stiu cum s-o zic,asa ca o spun direct.
-Bine,zic putin emotionata.Nu stiam la ce sa ma astept.
-Eve,tu vrei sa...
-Ce???Nu!Logic ca nu.Cum poti sa ma intrebi asa ceva?spun revoltata,ridicandu-ma de pe pat.
-Stai.Nu vrei sa iesi la o intalnire cu mine?
-Asteapta.M-ai pierdut.Am crezut ca vrei sa facem stii tu ce,de asta am reactionat asa.
-Nu,doamne,nu.Voiam doar o intalnire.
-Slava cerului!Ok,atunci accept.
-Dupa concert plecam la o plimbare,da?Vreau sa imi cer iertare pentru cum m-am comportat la piscina.
-Sigur.
-Ne vedem atunci,spune si ma saruta pe obraz,dupa iesind din camera.
Mi-am facut un dus si apoi am ales cu ce sa ma imbrac.O pereche de jeansi rosii rupti cu bretele,un tricou alb cu dungi negre,o palarie neagra pe cap cu o bandana rosie si renumitii mei conversi negri.M-am machiat discret,fond de ten si rimel,luciu de buze transparent.M-am dat cu parfum si am coborat.
Baietii erau imbracati cu hainele de concert si abia asteptau sa cante pentru fanii lor renumiti.
-Mergem?intreb si ma alatur lor.
-Da,haideti!

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum