18:Ce faci cand esti singur acasa?

2.2K 136 15
                                    

M-am trezit cand rotile avionului au facut contact cu pamantul.M-am ridicat usor din scaun,asteptandu-i si pe baieti,iesind  repede din mijlocul de transport.

-Acum ce facem?intreb plictisita.

-Noi mergem la un interviu,iar tu te duci acasa.

Cat de dor mi-a fost de cuvantul asta.In sfarsit in Holmes Chapel,desi ma voi plictisi singura.Ia stai asa.

-Louis,mama este acasa?intreb entuziasmata.

-Nu,Eve,este in Spania cu un client.Au de semnat un contract cu o firma de tortilla,dar se intoarce la sfarsit de saptamana.Dar noi n-o sa fim aici,zice in soapta ultima parte.

-Oh,e in regula.Zic zambind fals.Eu ma duc sa chem un taxi,ne vedem mai tarziu,ok?

-Ok,ai grija!spune si ma imbratiseaza.Imi iau ramas bun de la baieti si plec spre casa.Dupa un drum de vreo 15 minute,am ajuns acasa.O casuta bine ingrijita cu etaj,vopsea bej si ferestre cenusii cu rame maronii. Dar era casuta noastra.

Am intrat incet in casa,mirosul familiar inundandu-ma imediat.

-Ce dor mi-a fost de tine!soptesc melancolica.Urc rapid scarile catre camera mea si intru aruncandu-ma pe pat.Ma ridic in coate si privesc in jur.Exact cum mi-o aminteam,mica dar perfecta.Un pat mare plin de perne,un birou maroniu cu laptopul meu vechi acolo si dulapul meu gigantic.Usa care ducea catre baie era intredeschisa,puteam observa chiuveta si dulapul cu prosoape.

Acum ca am inspectat casa ce sa fac?Ce faci cand esti singur acasa?Simplu!Mergi la cersit.Mi-am luat o pereche de pantaloni rupti si i-am murdarit cu pamant din gradina.O bluza pe care am taiat-o cu foarfeca,o geaca veche de-a mamei cu care iesea la gradinarit.In picioare mi-am luat tenisii lui Louis murdari de fotbal si eram gata.M-am murdarit pe fata cu noroi si eram gata.Am alergat pana in parc si m-am asezat pe jos.Incet incet observam aruncati pe jos cate un dolar,o moneda dar se strangeau.Dupa o ora si ceva,aveam stransi 32 de dolari si 57 de centi.

Am intrat in primul magazin pe care l-am vazut si mi-am cumparat multe dulciuriToata lumea se holbadar stiam de  ce.Aratam ca un tractorist.Eh,sunt mandra!

Cand am intrat in casa,baietii erau pe canapea si radeau,dar cand m-au zarit au incetat si se holbau la mine.Le-am zambit curajos si am intrat in casa inchizand usa dupa mine.

-Unde ai fost,Eveline?Si de ce arati asa?

-Simplu!Am iesit la cersit!zic degajata parasind incaperea.Baietii stateau cu gura deschisa la mine si Louis mai avea putin si ii ieseau ochii din orbite..

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum