13:Plimbare cu obstacole II

2.3K 165 4
                                    

-Okey,am un plan,Eve!zice Harry gafaind.O sa mai alergam pana intr-un parc si o sa ne urcam intr-un copac si sa speram ca nu o sa ne zareasca.Sper sa mearga...

-O sa incercam,Harry.Eu sper sa nu avem nevoie de planul B.Si trebuie sa ajungem acasa,la ora 01:00 avem avion catre Rusia.

Am alergat pana la primul parc pe care l-am zarit si ne-am urcat in cel mai mare copac cat de repede am putut.Harry m-a ajutat putin,deoarece nu ma prea pricepeam.Cei doi baieti s-au invartit prin parc incercand sa ne gaseasca,dar nu ne-au vazut.

-Cred ca au luat-o pe acolo!zice unul dintre ei si arata spre o straduta care dadea pe autostrada cred.

-Nu mai are rost!Gasim noi alte portofele grase.Haide,sa mergem!

Am mai stat acolo vreo 10 minute sa ne asiguram ca au plecat,apoi am coborat si am mers spre hotel.Cand am ajuns i-am gasit pe toti in receptie ingrijorati.

-Unde ati fost?Sunteti bine?De ce aratati de parca v-ar fi fugarit hotii?ne asalteaza ei cu intrebari.

-Suntem bine acum.Niste baieti voiau sa ne jefuiasca si am luat-o la goana.Ne-am ascuns intr-un copac si am asteptat sa plece,apoi am venit catre hotel,zic si gafai tragand aer pe gura.Louis,n-ai niste apa?

-Ba da.Poftim,surioara,spune inmanandu-mi sticla de apa. Am dat-o pe gat repede si am mormait un 'mmm' rapid,aruncand o privire catre Harry.

-Scuze,voiai si tu?intreb inocent.

-Nu,sunt bine,zice Harry obosit.Mi-e doar somn.

-O sa dormi in avion,zice Nial.Haideti sau vom intarzia.

-Bine,zicem la unison si fugim la masina.In douazeci de minute eram la aeroport imbarcandu-ne rapid in avion.Va fi un zbor lung.

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum