De dimineata,m-am trezit toata amortita.M-am ridicat de pe jos si am intrat cu greu in baie.Nu am indraznit sa privesc in oglinda,cel mai probabil aratam ca un monstru.Mi-am facut un dus lung,apoi m-am schimbat.Am optat pentru o pereche de blugi negri si un tricou gri sport si simplu.Mi-am luat hanoracul negru pe de asupra si mi-am pus gluga in cap.Am iesit in sosete pe usa,dar ceva imi bloca drumul.Sau cineva mai bine zis:Harry dirmea pe jos in fata usii mele.Nu-mi vine sa cred ca a ramas aici toata noaptea pentru mine.Asta i-a adus o bila alba in plus.N-am putut sa-l las acolo,asa ca l-am luat de pe jos si l-am dus in camera mea.L-am asezat pe pat si era asa de dragut.Trebuie sa te tii tare,Eveline!Oh,pe cine pacalesc,m-am indragostit de baiatul asta si nu-l pot lasa asa.
-Harry?Trezeste-te!i-am soptit si i-am dat o suvita de par de pe fata.
-Printesa?Tu esti?ma intreaba cu ochii inchisi.Nu ma parasi!
-Niciodata,Harry.Niciodata.
M-a luat in brate si m-a sarutat,apoi am asteptat sa adoarma ca sa trec pe la Louis.Astazi trebuia sa plecam si ar cam trebui sa ne pregatim.
M-am dat usor jos din pat si am iesit din camera fara prea mult zgomot.
Cand am ajuns in fata usii lui frate-miu,am deschis-o fara sa mai bat.Mare greseala!
Zayn tipa la Nial ca gelul de par nu e bun de mancat,iar Nial zicea ca este ca gelatina si ca este buna.Louis statea cu degetele in urechile lui Kevin ca el sa nu mai auda,iar Liam il lovea pe Louis pe motiv ca papagalii ca si Kevin nu aud.Nici nu cred ca au observat ca eram aici.Am simtit doua maini pe talie si m-am dat usor inapoi ca sa vad cine era.Harry statea langa mine si ma intrebam cand s-a trezit.Avea inca ochii rosii,dar nu atat de tare.El nu parea la fel de uimit ca mine de faptul ca baietii se comportau asa.Trebuia sa iau atitudine.
-Baieti!am tipat si ei s-au oprit uitandu-se la noi.Sunteti beti sau drogati?i-am intrebat serios.
L-am simtit pe Harry cum chicoteste in umarul meu dar nu m-am intors.
-Voi cand ati ajuns?intreaba Liam si il lasa oe Louis in pace.
-Acum vreo 10 minute si tin sa mentionez ca nu voiam sa vad asa ceva,spun si dau din cap.
-Stai!Voi v-ati impacat din nou?se baga si frate-miu si brusc toti au incetat sa se mai foiasca.
-Da,spune Harry si ma saruta scurt.M-am intors spre el si l-am sarutat din nou dar mai apasat si mai lung.
-Daca tot aveti de gand sa o faceti aici,macar lasati-ne sa iesim si continuati dupa sa va lingeti ca vacile pe fata.Si apropo,daca va este foame avem mancare si avem si bani,nu e nevoie sa va mancati intre voi!tipa Nial si pleaca din camera.
Incepem toti sa radem si aproape mi-au dat lacrimile.
-Acum sa revenim,zic desi nici eu nu prea mai puteam vorbi.Louis,diseara trebuie sa plecam!Aveti cincert in Austria si ar cam trebui sa incepeti sa impachetari.Eu mi-am facut deja bagajul.Imi trimiti un mesaj la ce ora ne intalnim jos,ok?N-am mai asteptat sa-mi raspunda ca am si iesit.
Australia-adica doua zile mai tarziu ka un eveniment cu costume-Eu nu vreau sa merg!ma plang din nou catre Louis.
-Dar esti obligata!Haide,du-te si i-ati costumul pe tine.La 20:20 sa fii jos.
Aparent trebuie sa mergem la un fel de bal ciudat imbracati in costume.
-Harry,eu merg sa ma imbrac!am tipat si m-am indreptat catre usa.
-Bine,printesa,ne vedem jos.
Dupa ce ne-am imbracat si am ajuns jos-Ahhh,Louis te omor!Nu mai merg cu tine la nici o petrecere de acum incolo!
-Oh,haide!Esti la fel de frumoasa ca Lady Gaga in rochia ei de sunca!zice frate-miu si bufneste in ras.
-Vezi tu ce sunca iti dau eu acum!dau sa sar pe el dar Harry ma prinde si ma tine.Tu ai ales costumele!
-Stati!zice Nial,vreau si eu o sunca!Haide Eve,da-mi si mie!
-Nu sunteti normali!zic si dau din cap dezaprobator.
-Stiam si fara confirmare!zice Zayn mandru.
-Va urasc!zic si intru in limuzina.
Intra si ei si Liam zice:
-Si noi te iubim,Eveline!
Stiu,scurt,banal si plictisitor.Va pup dulce,little's carrots
CITEȘTI
My sister is crazy (H.S)
FanfictionCe faci cand afli ca trebuie sa pleci in turneu cu fratele tau idiot si trupa lui de tampiti? Urmareste-o pe Eveline si povestea ei.