11:Vrei sa vezi ca fac pilaf din tine?

2.6K 167 2
                                    

Dupa masa cu Nial am urcat inapoi in camera mea sa ma pregatesc.O noua locatie urma sa ne fie casa pentru trei zile.Bagajul meu era deja facut,deci eram fara griji.M-am schimbat intr-o salopeta de blugi si un tricou gri,o palarie gri pe cap si la machiaj doar tus de ochi.Eram gata.Un batut in usa m-a facut sa ma ridic de pe pat.Am deschis usa si l-am lasat pe Louis sa intre,dupa ce m-a salutat.

-Ce faci,surioara?ma intreaba si se aseaza pe pat.

-Bine,tu?zic plictisita.Abia astept sa plecam.

-La fel.La 21:30 sa fii jos ca sa plecam spre aeroport.

-Key,Louis.Apropo,unde e Harry?Nu l-am vazut azi.

-BooBear este la sala.Trage de fiare cica,zice frate-miu razand.

-Bine,inchide usa cand pleci.Saluta-l pe Kevin.Bye!spun grabita si ies pe usa.Urmatoarea destinatie:sala de fitness.

Am ajuns repede in holul principal si ghidata de o receptionera am ajuns la sala.M-am uitat in jur dupa Harry,dar nu-l vedeam nicaieri.Apoi o pereche de bucle ciocolatii mi-au intrat in raza ochilor,eu incepand sa alerg catre el.

-Harold!strig amuzata distrandu-l de la banda de alergat.Era sa isi ia o tranta.

-Eveline!Era sa cad!Vrei sa fac pilaf din tine pentru asta?zice si isi trage sufletul.

-Stiu!Am vazut,geniule!Nu,nu imi place pilaful.Hai sa facem ceva.Ma plictisesc.Stau in hotel de doua zile.Te roog!zic milogindu-ma.

-Bine.Stai sa-mi fac un dus si vin.

-Grozav!zic entuziasmata.Te astept in receptie.

Am plecat si gura inapoi,urmand sa ma intalnesc cu Harry.M-am asezat la o masa si mi-am comandat o cafea.In timp ce o savuram,Harry si-a facut aparitia.Si ce mai aparitie!Avea parul ud si tricoul i se lipea de piept.M-am ridicat si m-am dus spre el.

-Mergem?intreaba degajat.

-Dar esti ud.Nu vrei sa te usuci?

-Este cald afara.Ma descurc.Haide!zice si ma prinde de mana.

-Bine!spun si pasim afara din hotel.
Scurt,prost,neverificat.Imi cer scuze.

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum