Dupa ce am ajuns in Rusia si ne-am instalat in hotel am ales cum stam in camere:eu cu Harry,Nial cu Louis si Zayn cu Liam.Pana seara am decis sa ne adunam toti in camera lui Louis pentru adevar si provocare.Deoarece in Rusia este foarte frig,m-am imbracat cu o pereche de blugi skinny si un pulover calduros in dungi albe cu turcoaz,apoi o esarfa turcoaz si eram gata.Harry nu s-a mai schimbat si am decis sa pornim spre camera lui Louis.El ne-a deschis usa si ne-a poftit inauntru,iar ceilalti baieti erau deja acolo.Am comandat 5 cutii de pizza si o sticla mare de Cola,apoi ne-am asezat in cerc.Zayn punea intrebarile si jocul incepea de la Louis.Care statea chiar langa mine.
-Louis,adevar sau provocare?
-Adevar!zice Louis si Harry tuseste zicand "fatalau".
-Este adevarat ca ai facut sti tu ce cu Eleanor?
-Da,zice el rusinat lasand capul in jos.
-Acum,Eve,adevar sau provocare?
-Provocare,zic eu cu un ranjet pe fata.
-Bine,tu ai vrut-o.Te provoc sa iei un tampon,sa-l pui lui Harry la gura si sa il saruti asa!spune Zayn mandru.
-Da eu sunt cobai aici?zice Harry inocent.
-Desigur ca da!Haide,Eveline,sau iesi din joc.
-Bine,spun si plec dupa un tampon.Harry se uita la mine ingrozit,in timp ce eu inghiteam in sec.
I l-am lipit lui Harry pe gura,el strambandu-se,eu apoi sarutandu-l incet.M-am dezlipit de el si i l-am scos rapid,aruncandu-l in cos.
-Bravo,bravo!zice Liam si ne aplauda.
Un batut in usa ne deranjeaza,Nial ridicandu-se si deschizand usa.A luat cutiile de pizza de la cel care le livra,apoi platind si inchizand usa.Ne-am continuat jocul,mancand intre timp.
-Nial,adevar sau provocare?intreaba de data asta Louis.
-Adevar,zice cu gura plina.
-Bine.Ce reprezinta mancarea pentru tine?
A urmat un discurs lacrimogen spus de Nial despre sotia lui,amanta si iubita,mai bine zis despre mancareToti il uram acum pe Louis ca l-a pus pe Nialer sa fac asta.Dar urma sa ne urasca si el pe noi imediat.Dupa e Nial a plecat la restaurant,a inceput razbunarea pe Louis.-Nu!Va rog,da-tii drumul!BooBear,fa ceva!Credeam ca ma iubesti!zice Tomlinson incercand sa para credibil.
-Te iubesc,Louis,dar ti-o meriti,zice Harry spre el.Parea gata sa-i dea drumul lui Louis asa ca am luat initiativa.
-Ati terminat cu momentele sentimentale?Urmeaza momente de groaza!zic ranjind spre regele morcovilor.
-Nu o sa te iert pentru asta,Eve!zice frate-miu amenintandu-ma.
-E in regula,rezist si fara iertarea ta.Haideti!
Am incetat cu vorbaraia si am inceput tortura.II taiam incet si vedeam lacrimi curgand pe fata lui Louis.Morcovii lui erau acum cubulete pe care le-am aruncat la gunoi.A inceputsa planga in hohote.
-Doamne,Louis!Sunt doar morcovi,zice Harry frecandu-l pe spate ca sa se calmeze.Cred ca am exagerat putin.
-Bine,bine.Cred ca o meritam.
*****
-Inca un concert reusit,baieti!Bravo!zic imbratisandu-i pe rand.
-Stim,dar hai sa plecam!E al naibii de frig in Rusia!Hai acasa!zice Nial,dar este oprit de Simon,managerul lor.
-Defapt,baieti,mergeti acasa pentru a impacheta,trebuie sa iesiti o vreme din peisaj.Asa ca mergeti in camping!Maine dimineata porniti!zice Simon entuziasmat.
-Cred ca glumesti!N-ai vazut ce frig e aici?Ne mai si trimiti in padure!In nici un caz,vorbesc baietii unii peste altii.
-Hai sa ne calmam!Nu e asa rau ca trebuie sa plecati!zic eu calma.
-Cum asa plecati?Si tu vii cu noi,doar nu te lasam singura la hotel!zice Harry si ma incrunt la el.
-Eu nu vreau la camping!zic plangandu-ma.
-Nici noi,Simon!zic baietii la unison.
-Dar trebuie!Acum plecati!spune dur.
-Deci ce facem pana la urma?zice Zayn dandu-si cu mana prin par.
-Cred ca...mergem in padure!zice Liam facandu-ne sa oftam.
CITEȘTI
My sister is crazy (H.S)
FanfictionCe faci cand afli ca trebuie sa pleci in turneu cu fratele tau idiot si trupa lui de tampiti? Urmareste-o pe Eveline si povestea ei.