Cand Liam a zis ca au plecat in oras sa faca cumparaturi,nu ma asteptam sa cumpere si oameni.Baietii au ajuns acasa cu vreo 20 de persoane pe langa ei,spunand ca e petrecere.Au umplut mesele cu pahare de plastic rosii si cu pungi de chipsuri.Au umplut piscina cu colorant violet si au facut spuma,nu stiu cum au reusit asta,sincer.Erau lumini verzi,albastre,galbene si rosii ce luminau gradina si livingul casei.Muzica rasuna in boxe,aproape surzindu-ma.Nu le e frica sa faca asa ceva?Daca ajung la zdup,o sa ma dea spre adoptie...Deci trebuie sa am grija ca petrecerea sa nu iasa de sub control.
*5 ore mai tarziu si 5 baieti morti de beti*
Cred ca v-ati dat seama ca nu am reusit sa-i controlez.Au baut cred ca vreo 10 sticle de sampanie de copii si s-au imbatat ca prostii.Nu stiu cum au reusit,adica,pe bune cine se imbata cu sampanie de copii?Dupa vreo doua ore de la inceperea petrecerii au mai aparut vreo 20 si ceva de persoane,careau facut petrecerea monstroasa.Sa va fac un mic rezumat:doua masini au ajuns in piscina si nu stiu cum,Liam e pe acoperis dansand cu o lingura.Harry legana o vaza spunand ca e copilul lui.
-Harry,ce faci?!
-Legan copilul,esti oarba?Fa liniste ca il trezesti,spune nervos catre mine.
Niall si Zayn dansau tango impreuna pe blatul de bucatarie.Cand am iesit afara,l-am zarit pe Louis jucand fotbal cu un morcov.Bine,nu stiam exact daca el era beat,deoarece face asta si de obicei.Dar lipsa de pantaloni imi dadea un indiciu ca era mort de bautura.
-Louis,unde iti sunt pantalonii?il intreb amuzata.
-Pe acoperis,Liam ia luat ca steag de capturare a casei.
-Dar e casa lui,zic confuza.
-Eh,eu oricum iubesc delfinii.
Clar,e beat de se rupe.Trebuie sa dau pe toata lumea afara pana nu vine politia.Ups,prea tarziu.
-Ce se intampla aici?intreaba un politist inalt si gras,cu mustata.
-Avem o mica...reunine de prieteni,zic zambind dulce.
-Mica?Domnisoara,v-ati uitat in jur?intreaba batjocoritor.
-Bine,poate nu e chiar asa de mica..
-Opriti petrecerea sau va amendez.
-Houu,nu-i nevoie,rezolv eu.
Trebuie sa-i trezesc pe baieti prima data.
-Harry,scumpule,vrei sa lasi vaza jos?Te rog.
-Nu,vrei sa inceapa ca planga?
-Ok,gata,m-am enervat.I-am luat vaza lui Harry si i-am spart-o.
-Copilul meu!!!Nuu,criminalo!
-Da,da,bine,trebuie sa-l dau jos pe Liam de pe acoperis,so,haide sa ma ajuti.
-Da-i cu praf de mers,eu nu sunt complicele unei criminale.
Asta m-a evervat la culme.L-am luat de ureche si l-am inchis in debara.
-Eve,ma doare urechea,si aici e intuneric.
-Aprinde lumina,cap sec.
-Uu,luminite.
Bun,am prins unul,mai sunt patru.
-Liam,coboara,te rog.
-Sunt regele castelului!tipa el si lumea il aplauda.
Vezi tu rege al castelului,mormai pentru mine si iau o minge pe care o arunc in el.Il nimeresc in burta,iar Liam cade in piscina.L-am scos cu greu de acolo,apoi l-am baricadat si pe el in debara.
-Hei,da-mi drumul,o sa imi atace castelul daca nu!
-Am eu grija de castelul tau,stai calm.
Am plecat de langa debara,fugind din nou in curte,dupa Louis.
-Louis,debaraua e plina de morcovi proaspeti!Sa vezi ce bine arata,strig eu spre el si el fuge in casa.
-Idiot,soptesc pentru mine.
Il inchid si pe el acolo,fara sa mai astept sa le aud comentariile.
Au mai ramas doi,Niall si Zayn.
-Asta o sa fie amuzant.Am intrat in baie si am umplut o galeata cu apa,apoi ferindu-ma de lumea din calea mea,ca sa nu o vars,am inaintat spre bucatarie.
-Hei,Zayn,Niall,aici!
- Ce?intreaba nervosi ca le-am intrerupt dansul.
-Uite!strig si le arunc galeata de apa in cap.
-Nuu!E rece si uda!
-Pai e apa,e logic sa fie asa.
I-am incuiat si pe ei,apoi am inceput sa dau oamenii afara din casa.
Dupa ce am reusit sa scot si ultimii oameni din piscina,care nu stiu cum au ajuns acolo,a trebui sa fac curatenie.Dar mai bine ii las pe ei sa rezolve treaba asta.Eu merg la mall,daca tot e aproape amiaza.Mi-am facut un dus si am plecat la mall,imbracata cu o pereche de pantaloni negri si un tricou alb,verde.Stiu,e nasol si oribil,dar macar am postat..Iertati-ma,va rog frumos <3
CITEȘTI
My sister is crazy (H.S)
FanfictionCe faci cand afli ca trebuie sa pleci in turneu cu fratele tau idiot si trupa lui de tampiti? Urmareste-o pe Eveline si povestea ei.