7:Tomlinson e cel mai tare!

4.7K 211 16
                                    

Eveline P.O.V

Am plecat din camera lui Harry cu un zambet tamp pe fata.Cine ma vede o sa spuna ca eu chiar sunt nebuna.Am vrut sa merg si sa vorbesc cu Louis,dar Harry mi-a zis ca maine mergen impteuna si ii spunem tot adevarul.Viata mea a luat o intorsatura groaznica.Pana mai ieri il uram pe Harry,iar acum suntem impreuna.Cine ma vede chiar o sa creada ca sunt bipolara.Am intrat in camera mea de hotel si m-am bagat in pat.Un somn bun o sa ma ajute.De dimineata,ma gandeam daca superglue-ul o sa ma ajute sa-l lipesc pe Harry la loc dupa intalnirea cu Louis.Am aflat de la baieti ca nu a iesit din camera deloc si ca e foarte deprimat.Il inteleg,e greu sa accpeti ca ai fost dezamagit de sora ta si prietenul tau cel mai bun.Am decis sa ma imbrac cu o pereche de blugi gri taiati,tenisi negri si un tricou alb cu o pisica pe el.Deoarece afara e frigut,mi-am luat si un hanorac gri moale cu urechi de pisica.Parul mi l-am lasat pe spate si eram gata de intalnirea groazei!O mai taci,Eveline!Mi-as fi dat si o palma ca sa ma calmez,dar arunci chiar eram nebuna daca o faceam.Am auzit un batut in usa si am fugit rapid ca sa deschid.Harry statea in prag si probabil mi-a observat ingrijorarea deoarece m-a intrebat daca ma simt bine si m-a luat in brate.Nu l-am respins deoarece aveam nevoie de asta.

-O sa fie bine,imi sopteste si ma saruta pe frunte.N-am crezut niciodata ca Harry este atat de romantic.

-Multumesc,ii spun si ma ridic pe varfuri sa il sarut pe obraz.

-N-ai pentru ce,babe!Acum hai s-o facem pana nu imi piere curajul de tot.Am pornit impreuna spre camera lui Louis.La un moment dat,mi-am simtit mana prinsa si nu m-a deranjat.Se simtea bine si ma uimea aceasta parte a lui Harry.

Am ajuns in fata usii si am batut usor.Liam ne-a deschis usa si cand ne-a vazut ca ne tineam de mana s-a holbat pentru sfanta viata.Am crezut ca o sa-i cada pe jos.S-a dat din prag cand mi-am dres vocea si a mimat un scuze pe care l-am acceptat printr-o afirmare din cap.Louis statea pe pat cu mainile sub cap.Nu parea ca a iesit prea sifonat din bataia de ieri.Cand ne-a vazut,si-a fixat ochii pe mine si am inghetat.Vocea lui Harry m-a trezit oarecum.

-Louis,trebuie sa vorbim!spuse Harry dur.Fratele meu aproba din cap si ii roaga pe pe Liam,Nial si Zayn sa iasa afara.Cand am ramas singuri,ne-a facut semn sa ne asezam si si-a dres vocea.

-Imi pare rau ca am reactionat asa,dar este foarte greu sa fac fata situatiei,intelegeti-ma si pe mine.

-Si noua ne pare rau,Louis,doar ca am descoperit sentimente unul fata de celalalt si am vrut sa le experimentam.Sper sa ne poti ierta si sa ne accepti relatia.

-Ah,bine!zice Louis si ne zambeste.

-Tomlinson,esti cel mai tare!tipa Harry si il ia in brate.

-Cu o conditie!zice el si se uita serios spre noi.

Harry,tu o sa-mi promiti ca nu o s-o faci niciodata sa planga,poate doar din fericire.Si tu,Eveline,o sa imi spui fiecare pas din relatia voastra,inteles?

-Inteles!zic eu impreuna cu Harry.Multumesc,Louis,ii zic si il imbratisez.Te iubesc.

-Si eu,piticot!imi zice si imi ciufuleste parul.

Ma uit la Harry si el la mine,apoi la Louis.

-Imbratisati-va pentru numele lui Einstein!zice el si noi radem.

Harry vine spre mine,ma ia in brate si ma invarte in aer.Mi-a soptit un "am reusit,printesa" si m-a sarutat.N-a fost ceva intens,a fost un fel de am-i arata ca tine la mine.
***

Dupa ce am plecat de la Louis,ceilalti baieti ne-au felicitat.Poate va intrebati de unde au aflat.Stateau lipiti de usa su ascultau,iar atunci cand noi am deschis-o au cazut pe jos.

Acum ma pregatesc de prima mea intalnire cu Harry.Mi-a lasat un biletel si un trandafir in fata usii,si mi-a spus in biletel numele unei strazi si ora 7 seara.Nu a spus sa ma imbrac elegant,asa ca voi alege ceva comod si poate casual.Ma mai gandesc.
*dupa multe haine aruncate pe jos si o veioza sparta*

In sfarsit eram gata.Am optat pentru o pereche de blugi negru taiati,o camasa alba transparenta,fara maneci si un sacou sport,negru.Lenjeria intima neagra se observa pe sub camasa.Mi-am facut cateva bucle si m-am machiat discret:doar tus negru si gloss transparent de buze.

Am coborat jos si taxi-ul ma astepta.L-am chemat cand eram in camera de hotel.Am urcat si i-am inmanat biletul.Cand am ajuns la destinatie,i-am inmanat banii soferului si i-am zis un multumesc rapid.

Strada era pustie, nimeni nu mai era prezent.O masina neagra sport mi-a captat atentia,recunoscand-o.Masina lui Harry.Am intrat in masina si l-am sarutat pe obraz.

-Buna,printesa!zice el zambitor.Simt ca ma topesc cand imi zice asa.

-Unde mergem?il intreb eu entuziasmata.

-Surpriza!

-Ador surprizele!

Am continuat sa vorbim despre toate nimicurile care acum nu ni se mai pareau brusc plictisitoare.Drumul nu a durat prea mult,am intrat intr-o padurice.

-Harry?

-Da,Eveline?intreaba fara sa se uite la mine.

-Tie ti s-a luat de mine si vrei sa ma omori?il intreb serios.

A inceput sa rada ca nebunul dandu-si capul pe spate.Arata superb.De ce am zis asta?A,da e iubitul meu acum deci am voie.

-De ce ai crede asta,Eve?

-Pai ce cautam in padure?il intreb sarcastic.

-Asta!zice si opreste masina in timp ce arata cu degetul ceva...mirific.O campie de lavanda se intindea in fata mea.Ce se afla langa ea era si mai frumos.O saltea cu o groaza de paturi si perne colorate se asterneau pe iarba.In fata,intre doi copaci era asezata o masuta plina cu mancare si sucuri naturale.

-Ce e?Nu-ti place?ma intreaba Harry speriat.

-E perfect!Multumesc,zic si il imbratisez.Ne uitam unul in ochii celuilalt si ne apropiem capurile usor.Buzele noastre s-au atins,electrocutandu-ma usor.Usor,usor,sarutul nostru a devenit mai pasional,el cerandu-mi voie din priviri sa ii dau ce vrea.Mi-am deschis gura lasandu-l sa-si faca de cap.Seara asta o sa fie minunata.
*dupa 3 ore*

Au fost niste ore minunate.Nu o sa le uit toata viata.Dupa momentul nostru romantic,ne-am asezat pe saltelele de oe iarba si m-am cuibarit in bratele lui Harry.Am mancat impreuna si dupa am adormit acolo.Harry ma tinea in brate si eu stateam cu capul pe pieptul sau.De dimineata...

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum