-Orasul pizzei si al pastelor,Italia!tipa el fericit.
-Italia?Unde mai exact in Italia?
-Venezia,stiu ca ai vrut sa te plimbi cu gondola de cand ai aflat ca exista asa ceva.
-Aaa,ok.Dar inainte sa ne plimbam,mi-e foame!zic eu reusind sa ma trezesc.
-Uuu,uuu!Forta mancarii!tipa Nial si se apropie de mine pentru a bate palma.
Am hotarat sa nu mancam in aeroport si sa gasim un restaurant prin apropiere.Asta nu a durat mult pentru ca Italia e plina de restaurante.Ne-am asezat la o masa si am comandat fiecare cate un platou de paste traditionale:paste in sos rosu cu chiftelute.Mmmm...
-Cat dureaza?Doar nu sta sa faca taiteii acum,nu?intreaba Nial infometat.
-Nu te mai plange ca si noua ne este foame!zice Liam ridicandu-si capul din telefon.
-Uuuu,vine,vine!
-Bonna petit!ne spune chelnerul si se retrage.
-Da,da si mie imi plac delfinii,spune Louis si incepe sa manance.
In timp ce mancam,privirea mi-a cazut pe nial care avea obrajii plini cu chiftelute.
-Hei,Nial!Capul tau e mai rotund decat chifteaua asta!zic eu razand.
Intr-un moment de neatentie,Nial mi-a aruncat doua spaghete in cap.
-Nu ai facut asta!Horan!Bataie cu mancare!am strigat eu si am bagat mana in farfurie ca sa arunc.Dupa un timp toata lumea a inceput sa se bata cu mancare italieneasca,iar eu il cautam pe Nial cu privirea.L-am zarit!Manca chiftelutele de pe masa.Am luat un pumn de paste si i l-am pus sub tricou.
-Uuu,viermi,rece,uhhaa!tipa el rapid,facandu-ma sa rad si mai tare.
*dupa multe spaghete in aer mai tarziu*-Nu te mai iau in veci cu mine la vreun restaurant!zice frate-miu spre mine.
Eee,nu s-au intamplat multe.Doar ne-au dat afara si au chemat politia si am primit amenda.Dar nu e grav.
-Eveline,Nial!Mi-ati stricat coafura!O sa platiti pentru asta!spune Zayn cu un prosop in cap.
-Bine,daca zici tu.ii spun eu nepasatoare.Acum lasati-ma singura,vreau sa-mi fac un dus si sa ma culc!Out!zic eu in timp ce ei ies pe rand pe usa.Am incuiat-o cu cheia si m-am bagat la dus.Dupa ce m-am clatit,am fotarat sa ma pun pe bigudiuri astfel maine voi avea parul cret.Dupa ce am terminat,m-am asezat pe pat si am simtit ceva tare sub mine.Era un telefon,dar nu era al meu.Era a lui....Louis.
Am iesit pe hol si m-am indreptat spre usa lui.Am batut de vreo 3 ori si am asteptat.Cand am dat sa plec,am auzit usa si m-am intors.
-Aaaa!un extraterestru oaie a venit sa ma fure!Aaaa!Louis,ajutor!
-Tu,fiinta retardata cu cap de mop,ce faci in camera lui frate-miu in chiloti?intreb uitandu-ma la el.
-Nu te mai holba!
-Nu ma holbam!idiot!
-Ce?
-Ce ce?il repet eu.
-Ce ce ce?
-Eh,nu mai inteleg nimic.Da-i asta lui frate-miu si noapte buna!ii zic in timp ce i-am pus telefonul in mana.
-Noapte buna,Eveline!tipa el.
Presimt ca va fi o noapte lunga...
Ok,vreau sa va zic ca m-ar ajuta mult daca ati posta un comentariu.Va pup dulce,rosioare mov si castraveciori galbeni! <3 <3 <3
CITEȘTI
My sister is crazy (H.S)
FanfictionCe faci cand afli ca trebuie sa pleci in turneu cu fratele tau idiot si trupa lui de tampiti? Urmareste-o pe Eveline si povestea ei.