#16 Ursul din padurea adormita

2.4K 147 1
                                    

M-am trezit devreme a doua zi,iar Louis dormea in continuare.Insa,Harry nu era in cort.Mi-am luat geaca pe mine,dimineata fiind si mai frig.In jurul focului se afla Liam si Harry,certandu-se.M-am dus spre ei si m-am bagat in discutie,brusc interesata.
-Hei,baieti,de ce va certati?zic si ma bag intre ei.
-Liam nu vrea sa mearga dupa lemne!spune Harry smiorcaindu-se.
-Merg eu dupa lemne!zic plictisita.Si asa n-am ce face!
-Dar nu ai cum cara lemnele singura!zice Liam contrazicandu-ma.
-Bine,Liam,vii cu mine atunci.Harry,trezeste-i pe ceilalti si fa ceva de mancare.Ne intoarcem repede!
-Bine,zice si se duce spre cortul in care doarme Louis.
-Ok.
Liam P.O.V
Am pornit spre padure,cautand lemne micute.Cele pe care le-am gasit ieri deja acolo s-au terminat.Simon ne-a zis ca de mancare ne ocupam singuri,asa ca sper ca Nial sa nu ne manance deoarece noi habar n-avem sa gatim.
-Liam,uite!striga Eveline.
Am inceput sa strangem lemnele,dupa intorcandu-ne spre poienita unde aveam corturile.Pe drum,am auzit tipete.
Eveline P.O.V
Am auzit tipete si am aruncat lemnele pe jos,luand-o la fuga spre corturile noastre.Am crezut ca imi ies ochii din orbite cand am zarit o creatura mare si fioroasa:un urs.
Harry fugea in cerc,Zayn tipa ca e prea frumos ca sa moara,Nial incerca sa salveze carnea de pe gratar.Serios,Nial?Ia stai asa!Unde este Louis?
-Aaaah!un tipat mi-a intrat in ureche.
L-am zarit pe Louis incercand sa-si scoata un stup de albine din cap.Eh,am trait s-o vad si pe asta.Sa-i faca cineva o poza repede!Eh,niciun paparazzi prin zona.

-Hai sa fugim de aici!tipa Liam tare asigurandu-se ca ilauzim toti.

-Eu prima!tip si fug spre masina lui Harry.Am intrat in fata si m-am asezat in locul din dreapta.

Harry a intrat repede pe locul soferului,apoi Nial,Zayn si Liam care l-a tras pe Louis dupa el.Am pornit lasand in urma corturile si toate lucrurile noastre.Cine credea ca gasesti ursi in Rusia?Cred ca toata lumea.Ne-am intors repede acasa,Harry conducand ca un nebun.Ne-am trantit pe canapea si am stat asa vreo ora.

*****

-Hai sa vedem un film!zic plictisita.

-Bine,dar tu alegi,nu vreau sa ma inec in balele lui Harry cand se uita la Jennifer Body.

Harry lasa capul in jos rusinat.

-Ne uitam la If I stay?

-Bine!zic baietii la unison.

Pe la jumatatea filmului am inceput sa plang in hohote,era asa de trist.Ramasese singura,dar totusi inca isi avea prietenii si iubitul.Era asa de unica si fermecatoare,dar si atat de trista si speriata.Unul dintre cele mai bune filme.Am observat ca nu eram singura care plangea.Liam si Nial plangeau si ei.Zayn era adormit la fel ca si Louis,iar Harry ma tinea in brate pentru a ma calma.Am adormit din cauza lacrimilor care imi incetosau privirea.

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum