8:Vrei sa joc fotbal cu capul tau?

3.5K 200 4
                                    

De dimineata a trebuit sa plecam,deoarece baietii isi faceau probabil griji pentru noi.Am zis probabil deoarece cand am ajuns toti se jucau curse de masini si cel mai probabil n-au stiut ca noi nu suntem aici.Minunat,copii mei!Harry,cel mai matur a luat atitudine si a zis:

-Va jucati fara mine?Sa va fie rusine!Si eu care credeam ca suntem frati!

Da,am vorbit prematur.Le-am spus un pa si m-am dus spre camera mea de hotel.Maine ar trebui sa plecam.Baietii au ultimul concert in seara asta,apoi primesc o vacanta de o saptamana.De parca au muncit tare mult!Am cotrobait in dulap in incercarea de a gasi ceva comod cand telefonul meu bipaie.
Diseara mergem la o cina formala cu totii,am foat invitati de un prieten.Pregateste-te. xx

Mesajul era de la Harry,nu i-am mai raspuns si mi-am cautat ceva mai elegant.

Dupa vreo ora de cautare,am gasit ceva perfect.O rochie neagra cu dantela visinie pe brate pana la coate si la gat,restul rochiei fiind material negru ce se mula pana la jumatatea coapselor.In picioare mi-am ales niste tocuri negre cu lac,iar parul mi l-am ondulat si impletit tip coronita in varful capului.Am optat la machiaj pentru crema,fond de ten,un creion visiniu pe pleoape si rimel negru.Buzele le-am 'pictat' cu rosu intens,facand un contrast frumos de culoare.Eram gata,acum asteptam baietii sa vina dupa mine.
Harry P.O.V

A trebuit sa inchiriem costume.Aratam ca niste bogatani snobi acum:Asistenta noastra ne-a impartit costumele,mie revenindu-mi cel visiniu.Parul mi l-a prins intr-un coc masculin elegant,asa ca aratam foarte matur.Louis era imbracat intr-un costum albastru inchis,Liam si Nial in niste costume negre,iar Zayn intr-un costum argintiu care il facea sa arate ca un adevarat Casanova.Baietii mi-au spus sa merv dupa Eveline si ca ne intalnim la limuzina,jos.In timp ce mergeam spre camera ei,am aruncat o privire catre ceas si indica ora 19:23.Cina incepea la 20:00 deci eram inca in timp.Am batut gentil la usa si am asteptat.Socul m-a cuprins cand Eveline a deschis usa.

-Sa-mi trag una!Tu esti asta,Eve?am intrebat eu mirat.Arata superb in rochia asta si se intampla sa ne asortam.

-Trageti-una singur,Harry ca sa n-o fac eu.Mergem?ma intreaba dur.

-Imi pare rau printesa,doar ca arati diferit.Esti superba!ii zic si o sarut usor.

-Multumesc,Harry,si tu arati bine.Haide,baietii probabil ne asteapta.

-Vreau sa te prezint in seara asta ca iubita mea.Imi dai voie?ii zic in timp ce mergem.Se opri brusc si inghiti in sec.

-Desigur,mi-ar face placere,spune si ma saruta usor.Stai ca te-am mazgalit cu ruj,zice iarasi si ma sterge cu degetele.

-Multumesc.ii raspund gentil.
Eveline P.O.V

Drumul spre restaurant a fost tacut.Se pare ca nimeni nu isi dorea asa de tare sa mearga la un restaurant.Nial a vrut doar pentru mancare si il citez "Eu nu am ce cauta acolo fara iubirea mea,sufletul meu pereche,mancarea".Serioasa treaba nu?

Cand am ajuns Louis m-a prezentat si pe mine intr-un final:

-Lucas,ea este sora mea,Eveline.Eveline,el este prietenul nostru Lucas,imi zice Louis si imi face semn sa zic ceva.

-Imi pare bine de cunostinta,Lucas!zic si intind mana.

-Si mie,Eveline!spune si imi saruta mana.Cred ca am rosit.

Harry si-a dres vocea si m-a strans de talie.

-E si iubita mea!zice Harry mandru.

Toti baietii se uitau mirati la noi.Stiau ca aveam o relatie dar nu s-au gandit ca Harry o sa ma prezinte asa repede ca noua sa cucerire.

-Ooo,casa de piatra atunci!spune Lucas cu un zambet mai mult ranjet pe fata.

-Inca nu ne casatorim!spunem eu si Harry la un loc.

-Atunci casa de paie!

-Eh,multumim!Zice Harry pentru amandoi si imi zambeste.

-Mai bine ne asezam,zice Liam simtind tensiunea ce crestea intre noi.Eu m-am asezat intre Harry si Louis,iar Nial era intre Liam si Zayn.Lucas statea in capul mesei.

-Sa inchinam acest pahar pentru aceasta seara!spune Lucas si isi ridica paharul cu vin.Tu,draguto,bei si tu?mi se adreseaza.

-Nu,multu-

N-apuc sa termin ce vreau sa spun ca Harry mi-o ia inainte.

-Tu te dai la iubita mea?Vrei sa joc fotbal cu capul tau?intreaba Harry nervos mergand catre Lucas.Ma ridic si eu brusc si ma pun intre ei doi.

-Harry inceteaza!Doar m-a intrebat ceva!incercam eu sa ii explic si poate sa il calmez.

-Nu!

-Nu?il intreb eu confuza.

-Ce nu intelegi din NU?ma intreaba el irascibil.

-Deobicei ultima parte dar azi parca m-am tampit mai tare si nu inteleg nimic,ii rasound sarcastic.

-Se vede!In urmatoarea secunda,palma mea a facut contact cu obrazul lui,el ramanand socat.

Am plecat spre hotel dupa tot haosul si am intrat in camera plangand.M-am trantit pe pat si m-am descaltat de tocuri.Probabil arat ca un monstru umblator.Ieri eram asa de fericita si azi ne-am despartit.

-Eveline,iubito,deschide!am auzit batai in usa.

-Niciodata!Pleaca de aici!tip si sparg paharul aruncandu-l pe jos.

-Inceteaza,Eve!Am gresit si imi cer scuze!Hai sa vorbim,te rog.

-Nu am starea necesara acum.Vorbim mai tarziu,ii spun dur si rece.

-Te rog,printesa!

M-am lipit de usa si m-am lasat in jos.Stateam despartiti de o nenorocita de usa si nu aveam curajul necesar sa il infrunt.Mi-e rusine de mine.Am adormit pe jos ascultand rugamintile lui Harry de dupa usa...

Buna,morcovei!Am postat si eu intr-un final.Sper sa va placa!Lasati intr-un comentariu parerile voastre.Am o intrebare:
Ce vreti sa se intample in continuare?Lasati ca rog comentarii si eu o sa decid in legatura cu ele.
Noapte buna,morcovei ultravioleti ce sunteti!

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum