Dupa ce am facut un dus si m-am schimbat,am coborat jos observand ca nu era decat Harry acolo.
-Hei,unde a disparut gasca?intreb asezandu-ma pe canapea.
-A iesit la cumparaturi.Se intorc in doua ore,pana atunci Harry is the boss!spune mandru.
-Ai vrea tu!Eu ies la plimbare.Vii?
-Sigur,hai printesa,zice si iesim inchizand usa dupa noi.
Am mers spre drumul ce duce in parc,dar Harry ma tot saruta pe obraz.
-Inceteaza!ii zic zambind.
-Dar ce am facut?intreaba zambind nevinovat.
-Ma tot saruti!Esti vedeta,n-ai bani de mancare?spun sarcastic.
-Urat!tipa si fuge inaintea mea aratandu-mi limba.
-Cati ani ai tu?5?intreb razand spre el.
-Fac 4 pe 1 februarie!zice intrand si el in joc.
-Si pe mine nu ma inviti?spun prefacandu-ma ca plang.
-Ba da!Cum sa nu,printesa?zice zambind si luandu-ma pe sus in brate invartindu-ma.Te iubesc!zice sarutandu-ma apasat.
-Harry,eu...si eu te iubesc!spun raspunzandu-i la sarut.
-Hai sa mergem,o sa racesti,imi zambeste larg si ma lasa jos.
Cand am ajuns acasa,baietii stateau stresati in sufragerie.
-Hei,ce s-a intamplat?intreb mergand spre ei cu Harry.
-Am dat de belea!Harry,managerii ne-au pus sa plecam peste doua ore in Spania,avem interviu si concert.Eve,ne intoarcem dupa tine peste o saptamana.
-Cum?Ma lasati singura?intreb socata.
-Nu,Eve,ramai cu unicornul invizibil.Ce ai,mori doua zile?zice Louis vizibil enervat.
-Bine.
***
Mi-am luat ramas bun de la baieti,inchizand usa si trantindu-ma pe canapea.
-De data asta chiar sunt singura,zic in soapta oftand.
Hei,little's potatoes,va multu mult ca cititi aceasta porcarie.S-a intamplat si I love you moment deci stam bine.Ma gandeam ca nu voi mai continua mult cu aceasta carte,dar stati calmi va exista si partea a doua.Inca ma gandesc daca aici sau alta carte.In fine,mai este pana acolo.Va puup dulce,violet tomatos!
CITEȘTI
My sister is crazy (H.S)
FanfictionCe faci cand afli ca trebuie sa pleci in turneu cu fratele tau idiot si trupa lui de tampiti? Urmareste-o pe Eveline si povestea ei.