4:Ce exersezi tu?Cum sa ucizi o armata cu un microfon si-o boxa?

4.6K 255 29
                                    

Harry P.O.V

Nu-mi vine sa cred.Mi-am luat-o de la o fata.De la o animala,dar na.Eveline,o sa ma razbun!

*doua zile mai tarziu*

In sfarsit am ajuns in Chicago,orasul vanturilor.Zborul a fost lung si obositor,dar majoritatea timpului am dormit sau am ascultat muzica.Abia astept sa ajung la hotel si sa imi fac un dus.

-Cum adica aveti numai doua camere disponibile?

-Ne pare rau,dar trebuie sa impartiti camerele,spune receptionera enervata de mine peste masura.

-Cred ca glumiti.Bine,atunci!Louis!

-Da,Eveline?

-Hai sa stabilim cum stam in camere!zic eu nervoasa.

-Bine,ma gandeam ca-

-Excelenta idee!Voi sa stati toti la un loc si eu singura!Ne-am inteles!

-Woo,woo,wooh!Stai pe loc!Nu,vom imparti corect camerele:Eu cu Liam,Nial si Zayn,iar tu cu....Harry.

-Nuuu!In nici un caz!De ce nu pot sta cu unul dintre ceilalti baieti?

-Pentru ca va intelegeti bine si nu vreau sa se intample ceva intre voi!zice Louis dur.

-Si ma lasi cu Harry?

-Da,raspunde el degajat,si da sa plece.

-Aaa,deci nu ma lasi sa stau cu un baiat dar tre' sa stau cu o oaie creata si perversa in camera?

-Vad ca ai inteles!tipa el,neintorcandu-se.Ce,doreai o oaie dreapta si perversa?intreaba el sarcastic.

Nu-mi vine sa cred.O sa il arunc de la balcon daca incearca ceva.Ee,o sa fie 4 ci nu 5 ce mare pierdere.Am plecat spre camera si am intrat direct in baie,pentru a face un dus.In timp ce ma dezbracam,am auzit un zgomot din camera si mi-am dat seama ca Harry a ajuns.Am mers catre usa si am rasucit inca o data cheia,apoi fugin in dus.Ma scaldam in apa calduta pana cand am realizat ca stau prea mult si o sa ma transform intr-o stafida.In timp ce ma uscam mi-au trecut niste versuri prin minte:
Is a nightmare,a nightmare...
Cause we have young blood
Can destroy us...

Dupa ce m-am uscat am iesit din baie si l-am vazut pe Harry.In chiloti.Doar in chiloti.

-Sfinte stafii ale lui Obama!Pune ceva pe tine imediat!

El doar chicoti si se indrepta spre dulap.M-am intors cand nu am mai auzit miscare,semne ca a terminat de imbracat.

-Ce faceai in baie?ma intreaba cu vocea aceea ragusita.

-Dus?zic eu sarcastic.

-Nu,ma refeream la cantat.

Am dat de dracu.

-Exersam,zic degajat sperand sa inghita minciuna.

-Ce exersezi tu?Cum sa ucizi o armata cu un microfon si o boxa?zice el ranjind.

-Harold Edward Styles,o sa te intreb ceva si to o sa-mi rasunzi sincer,bine?zic eu foarte calm si ma asez pe pat langa el.

-Bine, zice el fara sa se gandeasca.

-Tu esti prost sau esti prost?intreb eu serioasa.

El incepe sa rada si am crezut ca e pe moarte,de aceea am privit spre tavan si am zis "Multumesc Doamne".Dar el era bine...

Restul serii a decurs destul de normal,fara vreo remarca usturatoare.

-Ai  o voce frumoasa,spune el dupa un timp ciudat de tacere.

-Aa,multumesc,cred.Nu stiam ce sa zic,e prima oara cand imi face un compliment.

-Noapte buna,Eveline!

-Noapte buna,Harry!

Spre dimineata,am vrut sa ma ridic din pat,dar ceva ma tinea lipita de el.Sau mai bine zis cineva.

Era Harry,care na tinea in brate ca pe un urs de plus.Am vrut sa raman dar nu am putut.

-Da-te dracu jos de pe mine!Iti seman eu a plus cumva?Idiotule!Fie ca fantoma Nandosului sa te bantuie mereu!ii zic eu nervoasa.

-Bine,mama!zice el somnoros.

-Prima data urs de plus si acum mama?Esti incredibil de prost.

Si apoi m-a traznit.Nu pe bune,doar mi-a venit o idee.Oare e drogat?Dar nu e posibil sa fii drogat incontinuu.Deci probabil ca nu.Eh,s-a dus si ultima sansa ca el sa fie normal.

Eu pur si simplu m-am indragostit de melodia asta.Bea Miller e geniala,iar melodia chiar ma reprezinta.Pentru cine doreste sa o asculte se numeste Young blood.Va puup rosioare mov ce sunteti.

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum