28:Daca v-ati lua la bataie,pariez pe Eveline!

1.7K 128 4
                                    

Baietii se pregateau sa intre pe scena,iar eu m-am asezat langa Lou pe un fotoliu din culise.Au inceput sa cante dupa cateva cuvinte adresate de Louis,una dintre melodiile mele preferate,Little things.Au continuat cu Rock me si Best song ever,apoi eram prea plictisita ca sa ma mai concentrez.

Dupa ce au terminat,am putut pleca in sfarsit.Erau entuziasmati si nu stiam de ce.

-Si,cum ti s-a parut?ma intreaba Niall,facand ochii mari.

-A fost...ok.

-Doar atat?intreaba Liam.

-Da,n-a fost ceva special.Cel putin cat am ascultat.
-Nu imi vine sa cred.Data viitoare nu te mai iau cu mine!tipa Louis si ma impinge cu degetul aratator in piept.
-Ia mana ca daca nu iti rup urechile si ti le capsez pe gat!spun zambind spre el.
-Daca va luati la bataie,eu pariez pe Eveline!
-Oo,oo,calm,Rambo,spune Louis si ma strange in brate.
-Asta a fost tot?intreaba dezamagit Niall.
-Eu voiam bataie,zice Harry trist si amuzat in acelasi timp.
Imi pare rau ca postez abia dupa atata timp si ca este atat de scurt si banal,dar nu prea mai am timp de Wattpad.Fac tot ce pot...
Va multumesc pentru voturi,comentarii si multumesc chiar si cititorilor fantoma.
Va puup dulce,mii de scuze din nou.

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum