23:Secret project:Danielle Peazer

2.5K 130 0
                                    

La doua ore dupa ce ne-am trezit toti,am plecat la magazin pentru a cumpara de mancare.Stateam cu Nial in casa,este de inteles.
-Ok,ne impartim!Harry cu Louis si Eveline,eu cu Zayn si Nial.Daca ajungeti mai repede la casa asteptati-ne si pe noi.,zice Liam impartindu-ne.
Baietii erau mascati,pentru a nu fii recunoscuti,iar eu purtam ochelari de soare si vesta cu gluga,eram si eu celebra oficial.Paparazzi,lumini,camere,motor!Glumeam doar...
-Baieti,eu nu am chef de cumparaturi.Louis,pot sa te astept la cafeneaua de peste drum?Te rog!spun implorandu-l.Cumparaturile cu ei sunt un chin.
-Bine,du-te!Dar ai grija.
-Ok,zic si fug afara din magazin.
Vremea era frumoasa,soarele fiind pe cer.Am intrat in cafenea observand toate mesele pline.Eu unde stau acum?
Am inaintat spre o masa unde se afla o fata draguta,cu parul cret si tenul masliniu.
-Buna!Pot sa ma asez,toate locurile sunt pline,spun aruncand un ochi in jur.
-Sigur,ia loc!Eu sunt Danielle,cum te numesti?
-Eveline,zic si dau mana cu ea.Si,cu ce te ocupi?intreb incercand sa fac conversatie.
-Pai,sunt dintr-un orasel mic,lucrez pe un platou de filmare la niste coregrafii.Sunt dansatoare.Dar tu?spune zambindu-mi larg.
-Eu sunt de pe aici.Nu lucrez,il urmez pe fratele meu in turneul sau cu trupa.
-Ce trupa?intreaba sorbindu-si cafeaua.
Chelnerul soseste si ma intreaba ce doresc,eu comandand un capuccino cu lapte,frisca si bezele pe deasupra.Sa nu uitam de scortisoara.Mmm,e ca si cum ai avea Craciunul intr-o cana.
-One Direction,zic indiferenta,aruncand un ochi pe geam.
Fata ei s-a luminat si a inceput sa zambeasca mai larg decat inainte,wow,are un zambet mai real decat Real-Madrid.
-Stiu ca este cam mult sa-ti cer asta,dar crezi ca ai putea sa-mi faci cunostinta cu Liam?intreaba emotionandu-se.
-Binenteles!Sa inteleg ca il cam placi?spun sorbind din capuccino-ul adus de chelner mai-inainte.
-Da,spune si roseste.
Louis P.O.V
-O,haide,Harry,alege odata!
Stateam de 10 minute in fata raftului cu ciocolata,asteptandu-l pe Harry sa aleaga intre cea de capsune si cea de cirese.
-E greu,BooBear,tu ce zici?
-Ia-le pe amandoua si sa placam de aici!spun neinteresat de alegerea lui 'importanta'.
Oare ce face Eveline?Ar trebui sa plecam,ma cam ingrijorez.Daca a patit ceva?Am lasat-o sa plece singura.Idiot!
Am smuls batoanele de ciocolata din mana lui Harry si le-am aruncat in cos,luand-o spre casa de marcat.Sa speram ca ceilalti au terminat!
Dupa ce am platit,l-am luat pe Liam sa ma ajute sa o caut pe Eveline,in timp ce ceilalti se ocupa de caratul plaselor.Am intrat in cafenea,zarind imediat capul saten al surorii mele.M-am indreptat spre ea si am apucat-o de umeri.
Eveline P.O.V
In timp ce discutam cu Dani,am simtit doua maini pe umerii mei.M-am intors rapid si l-am zarit pe Louis zambind.Perfect,Liam era in spate!
-Louis,Liam,ari terminat treaba?zpun zambind fals.
-Sigur ca da,am-
-Minunat,minunat,hai sa ti-o prezint pe Danielle.Este o fata minunata.
Il vad pe frate-miu dand sa dea mana cu Dani,asa ca l-am pocnit brusc si i-am fscut vant lui Liam pe scaun,eu ridicandu-ma.
-Noi tre' s- tulim,mai vorbim,Dani,pa!zic grabita si il trag pe Louis.Liam,stai cat vrei!
Dani striga un pa si un multumesc,lasandu-l confuz pe Louis.
-Ce se intampla?intreaba Louis incercand sa se lamureasca.
-S-a intamplat ca subtila de Eveline sa ii fi facut rost lui Liam de iubita!spun mandra
-Aaa,foarte subtil!Hai sa ne caram,baietii asteapta la masina.

Hei,ce faceti?Am postat si eu in sfarsit.Urmatorul capitol va fi din perspectiva lui Liam si al lui Harry.Cred ca il voi posta maine sau poimaine.In poza este Danielle!Imi cer scuze de greselile de scriere si de capitolele scurte!Multumesc ca cititi prostia asta!Pupicei!

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum