Dupa o serie drastica de blesteme si injuraturi pentru baieti,am decis sa ma imbrac.Mi-am luat niste jeansi crem si o bluza albastra larga cu numarul 98 New York.
Mi-am prins parul intr-o coada si am cobirat scarile usor.
-Acum,de ce m-ati trezit?intreb asezandu-ma pe un scaun de la masa si luand un mar in mana.
-Ca sa nu mai dormi,zice Louis dand din umeri.
-Asta da motiv.Daca tot m-ati trezit,haideti sa facem ceva.E vara si suntem in Spania,deci hai la mare.
-Vrei sa murim?Sunt o groaza de fani acolo,spune Niall terifiat.
-1.Da,2.Stiu.
-Multumim pentru sinceritate,Eve!
-Cu placere,dragule,ii zic lui Harry si il sarut pe obraz.Hai la piscina atunci.
-Ok,eu inchiriez spatiul si voi pregatiti-va.
-Bine,spunem si pornim fiecare spre treaba lui.
M-am dus sus si mi-am luat costumul dintr-o piesa negru,ochelarii de soare si un elastic in plus pentru a-mi facie un coc rapid.
-Gata!zic si mare mi-a fost miraea cand am vazut ce am vazut.
Baietii alergau pe jumatate goi prin casa,cu colace de salvare in forma de animale si aripioare cu spiderman.
Dar o persoana mi-a atras atentia.Harry purta un slip negru,o pereche de pantaloni scurti si atat.Tatuajele erau la vedere,cred ca o sa fac o inundatie aici.
-Mergem?zice Liam venind din spatele meu,punandu-si mainile pe umerii mei.
-D-da.spun balbait.
Am urcat in masina,inghesuindu-ne din cauza colacelor de salvare.
-Niall,nu iti mai impinge coastele in mine.
-Se numeste respirat,zice si da din maini gesticuland.
-Pai nu o mai fa,i-o trantesc ironic.
Ajunsi in sfarsit la piscina,baietii au sarit din masina si au intrat val-vartej in cladirea respectiva.
-Da,gentalmeni,foarte,vorbeam singura in timp ce inaintam spre piscina.
Mai era un grup de baieti intr-o parte,dar piscina era destul de goala.
Harry a venit langa mine si m-a condus catre grupul nostru.Acum s-a gasit sa fie gentalman!
Baietii din celalalt grup chiuiau cand am intrat in apa si Harry a strigat la ei.
Gasca noastra l-a tras deoparte sa-l linisteasca,iar eu m-am indreptat spre golani.
-Care e problema voastra?intreb si imi pun mainile in san.
-Oh,haide,nu sunt frumos?zice arogant.
-Hmm,daca ai avea un frate si un caine,as alege cainele,spun mandra si ma intorc spre baietii mei.
Capitol nou.Scurt,banal,nasol...mii de scuze.Va multumesc pentru cele plus 2k de cititori.Sunteti minunati!
CITEȘTI
My sister is crazy (H.S)
FanfictionCe faci cand afli ca trebuie sa pleci in turneu cu fratele tau idiot si trupa lui de tampiti? Urmareste-o pe Eveline si povestea ei.