#20 Pe bune?Ati putea sa va numiti hoti de carton!

2K 165 3
                                    

Leneveam pe canapea si schimbam posturile de la TV plictisita.Nimic bun de vazut.M-am ridicat si am mers in bucatarie sa mananc ceva.
-Hmm,cred ca o salata de varza si niste piept de pui ajunge,imi zic singura.
Am pus pieptul de pui pe gril si am inceput sa toc salata.Mi-am auzit telefonul sunand si l-am apucat rapid,raspunzand fara sa ma uit la nume.
-Da?intreb in timp ce am inceput din nou sa toc salata.
-Domnisoara Eveline?spune o voce groasa si infricosatoare care imi transmitea fiori pe sina spinarii.
-D-da!zic mai balbait si las cutitul jos din mana.
-Fii atenta!Stiu unde stai,si am de gand sa iti cam iau banii.Deci,ai grija!zice si rade inchizand apelul atunci.
-Pe bune?Ati putea sa va numiti hoti de carton?spun prinzand curaj,dar nu mai era nimeni in telefon.Vreti razboi,vom avea razboi!Am inchis aragazul si am fugit la magazin.
-Buna ziua!Cu ce va putem sa va ajutam?intreaba zambind vanzatoarea.
-Da,as dori 2 galeti,o lopata,6 sticle de colorat industrial si o galeata de gelatina verde.
Vanzatoarea se uita la mine ca la masini straine,dar la final mi-a dat ce am cerut.Am platit si m-am chinuit cu plasele pana acasa.
-Hiuu,acum sa va vedem!zic ranjind.
Am umplut galetile cu apa,am uns scarile cu gelatina verde,am pus sticlele de colorant verde pe deasupra usilor,cu sarma am tras curent prin casa in multe fire.Eram gata!
Am asteptat vreo jumatate de ora si am auzit zgomote la usa din spate.Am iesit pe cea din fata si am sunat la politie.Auzeam tipete si trosnituri din casa,dar nu am intrat.Politia a ajuns peste 5 minute si a intrat in casa cu forta.I-a scos afara pe hoti,si erau numai doi.Erau plini de mazga verde si de colorant industrial si aveau parul ridicat in sus semne ca s-au cam curentat.
-Pa,baieti!zic zambind dulce si facandu-le cu mana.
-Tu!spun amandoi.Fetita ingamfata!
-Taci sau orice spui va fi-
-Stiu poezia nene,haide odata!spune unul dintre ei si intra in masina politiei.
Dupa ce  politia a plecat,am ramas sa fac curatenie.Casa era un dezastru.
1000 de cititori?Va multumesc din suflet!Sunt asa fericita.Enyway,enjoy the chapter 20!

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum