3:Nu poti manca o ciocolata?Ma dezamagesti

4.5K 277 22
                                    

-Esti incredibil,Louis!Ai zis ca mergem cu gondola.Nu mai vorbesc cu tine.

-Imi pare rau,Eveline!Nu stiam ca managerii ne vor pune sa plecam imediat dupa concert,spune Louis cu tristete in glas.Stii ca nu ti-as face asta intentionat niciodata.

-Bine,bine.Scuze acceptate,spun eu si il iau in brate pe morcovila.

-Louis,ajutor!striga Harry catre noi intrerupandu-ne momentul frate-sora.

-Cele mai proaste clipe si le alege!mormai eu iar Louis scapa un chicot.

-Ce-i,Hazza?spune Louis.

-Nu pot manca toata ciocolata asta,spune el in timp ce face semn catre baton.

-Nu poti manca o ciocolata?Ma dezamagesti,Styles.spun eu si imi scutur capul in "dezamagire".

-Hau cara-te piticot!spune el fara sa se intoarca spre mine.

-Sa te vad!Vino-ncoace dupa ce o sa termin cu tine o sa-ti dea divort ochii la cat de urat o sa fii!strig eu si dau sa il atac dar Liam ma prinde si imi zice cu un glas de parinte suparat:

-Violenta nu este calea cea dreapta,Eveline!

-O s-o iau si pe stanga ca sa ucid oaia aia pe doua picioare!am zis si dupa mi-am dat seama ca Liam are dreptate.

-Stii ceva?Ai dreptate,Liam,zic si ma asez pe scaun.

-Ce,te dai batuta?zice Harry cu sarcasm.

-Oo,imi pare rau,Harry,dar mama m-a invatat sa nu dau in animale+ca sunt contra eutanasierii!zic eu serios.

Baietii au inceput cu ooo-urile lor si Zayn a zis:

-Te-ai ars,Styles!

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum