10:Mi-e foame,Eveline!

2.8K 202 19
                                    

An ajuns la capitolul 10.Nu-mi vine sa cred.Va multumesc mult pentru sprijin.M-ar ajuta enorm ca voi sa nu fiti numai citittori fantoma,sa reusiti sa dati cate un vot sau un comentariu.Anyway,enjoy this chapter.Dedicatie speciala pentru viata mea,Deni76,te iubesc mult,sotie nelegitima a lui Horan! <3

Balul a fost ingrozitor de plictisitor.Tot ce am facut a fost sa beau sampanie toata seara in timp ce baietii au fost ocupati cu cunoasterea altor invitati.Eh,macar ceva a iesit cum trebuie:m-am imbatat pentru prima oara in viata mea.Si a fost bestial!Pana cand Louis a inceput sa tipe si sa ma certe ca am spus ca Kevin e de plastic!Oricum,dupa ce am inceput sa ne certam,petrecerea nu mai era asa de "bestiala",asa ca am plecat.

M-am trezit de dimineata cu o migrena ingrozitoare.L-am strigat pe Louis dar nimic.Am mai incercat odata.

-Louis!Off,la dracu!Harry!Nimic.

Era asa o liniste de zici ca au murit.Macar daca facea careva coliva,dar na!Condoleante mie!Condoleante persoanei mele!Va multumesc!Ar trebui sa nu mai vorbesc singura...

Am decis sa ma ridic si sa fac un dus rece,poate durerea de cap va mai trece.Dupa vreo doua ore,a inceput sa se micsoreze.Am tras pe mine un tricou gri cu o pisica si o pereche de colanti negri cu stelute gri.Mi-am incaltat conversii,apoi mi-am prins parul intr-o coada.Am iesit din camera cu telefonul in mana,indreptandu-ma spre restaurantul hotelului.Cred ca nu am mancat de vreo doua zile.M-am asezat la o masa libera,rasfoind meniul gasit pe masa.Mi-am comandat o omleta si o salata de varza,asteptand cafeaua comandata prima data.Imi butonam telefonul din nou,cand cineva s-a asezat la masa.

-Ai venit la masa fara mine?Sa te bantuie stafiile lui Obama mereu!tipa Nial spre mine.

-Stai jos,ii zic amuzata.Poftim,alege-ti ceva,spun si ii intind meniul.

-Nu-i nevoie!Il stiu pe de rost!zice mandru.

-O-Ok!zic si ma uit ciudat la el.

Dupa ce si-a comandat jumatate de meniu,a inceput sa-mi povesteasca legenda oului,povestea carnii.Raspundeam numai cu "ihm",pana mi-a venit comanda si am putut sa stau in liniste deoarece Horan se saruta cu o felie de bacon.Spunea dese ori ca mancarea reprezinta totul pentru el,dar nici chiar in falul asta.De ziua lui o sa ii cumpar un pshiholog.Are nevoie,pe bune!

-Nial,respira,draga!spun si ma abtin sa nu buhnesc in ras.

-Mi-e foame,Eveline!spune cu gura plina.

-Ti-e foame,dar nu manca si fata de masa zic cand vad ca o duce spre gura si o musca.

-Dar are gust de maioneza!zice lingandu-se pe buze.

-Are gust de prostie!Sigur nu esti blond natural?Asa pare.

-Logic ca pare.Toata lumea o poate vedea!spune mandru si isi da cu mana prin par.

-Ma refeream la creier.Sigur esti blond natural la creier!

-Heii!spune si ma arata cu degetul.Cere-ti scuze!

-Imi cer scuze ca esti blond natural la creier!zic si ma ridic razand de la masa.

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum