6:Cu siguranta esti mai sexi decat bunica in bikini

4.1K 252 4
                                    

Harry P.O.V

Am dat de naiba!Louis statea in prag si se holba.

-Cum ai putut sa faci asta,Harry?Parca aveai febra?Iar tu,Eveline?E asa de sexi ca n-ai putut face fata?intreaba Louis nervos.In mod normal as rade,dar privind expresia infricosata a lui Eve,mi-am dat seama ca as face o prostie.

-Cu siguranta e mai sexi decat bunica in bikini,zice Eveline,prinzand curaj.Ma uitam la ea cu privirea aia de "are you serios?" si ea doar mi-a zambit.

-Ai chef de glume?intreaba Louis.

-Nu,nu la ultima verificare.

-Sa ne fie clar:Eveline,tu esti pedepsita,nu iesi din camera de hotel,iar tu Hazza,vei sta tot timpul langa mine,chiar si la baie!zice Morcovila,ranjind spre mine.Acum,haide Harry,avem treaba,zice si trece pe Langa Eveline fara sa o bage in seama.

-Louis,eu-

-Salveaz-o,Eve!tipa el si iese din camera.

-Stai linistita,o sa fie bine,ii zic si o pup pe frunte.

-Noi nu suntem nimic.Mai prins cu garda jos,atat,clar?zice ea si ma ameninta cu degetul aratator.

-Bine,bine!Mai vedem noi...i-am zis si am iesit si eu.
Eveline P.O.V

Nu-mi vine sa cred ca sunt pedepsita din cauza unei oi perverse!Ma asez pe pat,apoi realizand:eu inca stau cu Harry in camera.Am pus-o!Am coborat repede la receptie si am intrebat-o dulce pe receptionera:

-Buna ziua!Mai aveti camere libere?

-Da,tocmai s-a eliberat una,spune ea.

Perfect.O sa ma mut in camera noua si nu mai este nicio problema!

-As vrea s-o rezerv!zic eu hotarata.

-Etajul 3,numarul 162.

-Multumesc,zic si intind mana ca sa iau cartela electrica.Am fugit pe scari,n-aveam chef sa iau liftul.Am ajuns repede la camera si mi-am luat geamantanul nedespachetat,apoi am mers catre noua mea camera.Surprinzator,asta era mult mai mare decat cea a lui Harry si are si balcon.Perfect!Plus ca sunt mult mai departe de fratele meu,deci e perfect.M-am trantit pe pat si admiram tavanul,cand niste batai puternice in usa m-au trezit din transa.Trebuie sa fie frate-miu,a aflat repede unde stau.

-Vin!tip eu catre usa ca sa nu mai bata ca si cum apocalipsa zombie a venit.

Am deschis usa si spre surprinderea mea,nu era Louis.Era Nial.

-O,hei!Ce faci,Eveline?intreaba si intra in camera fara sa se mai oboseasca sa intrebe daca are voie.S-a trantit pe un fotoliu si a asteptat sa ii raspund.

-Deci?intreaba el din nou.

-Stau,nu se vede.Tu ce cauti aici de fapt,Horan?intreb eu confuza.Te-a trimis Louis?

-Defapt,Harry m-a trimis.E ingrijorat dupa cele intamplate azi.

Deci au aflat toti pana la urma.

-Aa,sunt bine.De unde stiai unde stau mai nou?

-Am vazut ca nu erai in vechea camera si am intrebat la receptie.

-Ok.Louis ce mai face?S-a calmat?intreb eu bland.

-Oh,a spart veioza din camera si s-a batut cu Harry.Nimic neobisnuit.

-Poftim?S-au batut?Sunt bine?intreb eu alarmata si ma ridic.

-Da,sunt bine.Louis are doar buza sparta,Harry e mai grav.Nu vrea sa ne deschida usa.Mi-a zis doar sa il anunt daca patesti ceva.

Am iesit din camera,ignorandu-l pe Nial care ma striga.Am pornit spre camera lui Harry si am batut la usa.

-V-am spus sa ma lasati in pace!tipa el.

-Harry,sunt eu,zic in soapta.Usa se deschide imediat si imaginea lui Harry a aparut in fata mea.Avea buza sparta,ochiul stang vanat si era zgariat pe fata.L-am luat in brate si am inchis usa.

-De ce v-ati batut?il intreb eu si imi asez mana pe umarul sau.

-A zis ca n-o sa te merit in veci,eu i-am zis ca te...nu conteaza!Sunt bine!zice el raspicat.

-Termina propozitia!Nu ma fa sa o spun si a doua oara,zic eu dur.

-Eu te plac mult,Eveline!Te-am placut intotdeauna chiar daca te tachinam mereu.Vrei sa fii prietena mea?Probabil sun ca un om din anii '80,zice si ii scapa un chicot.

-Da,dar doar pentru ca m-ai rugat asa frumos.Ma ia in brate si ma invarte apoi ma saruta si ma strange la piept.

-Sunt cel mai fericit om!spune el.

-Si cu Louis cum ramane?intreb eu in soapta.Nu vreau sa ne desparta.

-O sa vorbesc cu el si o sa ne inteleaga.Conteaza pe mine.

-Si tu poti conta pe mine mereu,Harry.
Ee,s-a intamplat!Heveline face senzatie!Va multumesc pentru comentarii si voturi,capitol dedicat unei persoane care m-a ajutat mult cu sustinerea ei:-StereoHearts13-.
Va pup dulce pe toti,cartofiori verzi ce sunteti!

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum