29:De ce te crezi tu copilul perfect,cand Zayn e chiar aici?

2K 132 3
                                    

Dupa micul incident,am plecat impreuna cu Liam,Niall si Zayn in vizita la o ruda indepartata de a mea.Diseara plecam,asa ca voiam sa trec pe aici.
-Si cine este aceasta ruda?intreaba Liam.
-Este o matusa a tatalui meu,dar nu il iubeste deloc pe Louis,de asta el nu a venit.
-Interesant,spune Niall cu gura plina de chipsuri.
-De unde ai punga aia?Noi n-am oprit la magazin.
-Eh,Zayn,am eu sursele mele.Si prin sursele mele vreau sa spun soseaua cu gunoi.
-Hiuu,cum poti sa mananci aia?
-Cu talent,zice ca o diva si isi da cu o mana prin par.
-In fine,aproape am ajuns.
-Care e casa?intreaba Zayn.
-Asta,zic aratand spre o casa destul de mare,rosie,cu geamuri multe.
-Ok,haideti,zice Niall cu oftare in glas.
Am batut de 3 ori in usa maro de lemn,si apoi usa s-a deschis incet,o femeie cu par roscat,imbracata intr-o rochie roz strident,se uita la mine cu ochii bulbucati si m-a luat in brate.
-Oh,draga mea Eve,esti copilul perfect,spune matusa Maya strangandu-mi obrajii.
-Cum puteti spune ca ea este copilul perfect cand Zayn e aici?intreaba Liam. revoltat,aruncand o privire la Zayn,care se prefacea ca plange.
-Tu cine esti,dovlecel?
-Eu sunt Liam,iar ei sunt Niall si Zayn.
-Bine,haideti inauntru la o prajitura si ceai.
-Eu vin,tipa Niall si ne impinge din calea lui.
Matusa ne-a servit cu prajituri si ceai,iar Niall cred ca nu mai respira.Pe bune,era mov la fata.
-Niall,mai traiesti?intreaba Liam care a observat si el ca s-a facut violet.
-Sligur,dle che?spune cu gura plina si il scuipa pe Zayn care parca a fost stropit cu acid.
-Hiuuu,zice Zayn si se ridica in picioare.Ma scuzati,unde este baia?intreaba politicos,dar scarbit.
-Pe acolo,dovlecel.Ultima usa de pe coridor.Ai prosoape in dulap.
-Multumesc,spune in timp ce se porneste in directia indicata.
-Si,spune matusa Maya,ramaneti la mine peste noapte?
-Nu putem,matusica,baietii au concert si trebuie sa plecam indata.
-Oh,bine,multumesc de vizita.
Zayn s-a intors de la baie si noi am plecat dupa ce am mai imbratisat-o o data pe matusa Maya.
-Nu a intrebat deloc de Louis,spune Niall.
-Ti-am zis ca nu il place deloc.
Louis P.O.V
-Nu te cred!spun razand.
-Ba da,fix asa a facut,imi zice Harry lasandu-si capul pe spate.
-Oh,trebuie sa ne pregatim,intarziem la concert.
-Dar ceilalti?intreaba BooBear.
-Ne intalnim direct la Arena,asa a zis Liam.
-Ok,atunci sa mergem sa ne alegem niste haine,spune Harry pe o voce pitigaiata si isi indoaie soldurile in timp ce merge spre sifonier.
-Idiotule,nu sunt Eveline,asa ca stai parcat!
-Eh,zi tu ca nu iti place,spune cu o spranceana ridicata.
Asta m-a lasat pe mine fara cuvinte,si pe Harry intr-un ras isteric de om al pesterii.
Ne-am imbracat aproximativ la fel,amandoi cu jeansi negri mulati si el cu maiou gri,eu cu tricou alb cu Arctic Monkeys.
Am intrat in SUV trupei si am plecat spre Arena.Sa speram ca Liam si restul au ajuns deja.
Eveline P.O.V
Am ajuns inaintea lui Louis si a lui Harry la arena,iar Lou ii astepta nervoasa.
-Ati intarziat!zice si il tranteste pe Niall pe un scaun,incepand sa il dea cu fond de ten.
-Daca sunt baiat,de ce ma machiezi?
-Pentru ca transpiri ca un porc si o sa fii ud complet.
-Are logica,spun luand loc pe un fotoliu de acolo.
Fix atunci au intrat Louis si Harry,salutandu-ne si luand loc langa mine.
-Cum a fost la matusa Maya?intreba Louis punandu-si o mana in jurul gatului meu.
-A fost bine.Am mancat prajituri.zic ridicand din umeri.
-Haide,Louis,spune Lou si el se aseaza pe scaunul de machiaj.
-Cu ce melodie incepeti?intreb.
-Cu You and I.De ce?
-Ultima o sa fie Little Things,bine?
-De ce?zice Harry.
-Imi place melodia aceea.
-Bine,asa sa fie,spune Niall.

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum