Liam P.O.V
-Ne mai vedem,ok?ii spun lui Dani,dupa ce o conduc acasa si o sarut pe obraz.
Asta a fost cea mai buna intalnire din viata mea.Danielle mi-a promis ca ne vom revedea curand,asa ca se pare ca mi-am facut o iubita.Seara a decurs normal si romantic,din momentul in care Eve si Louis au plecat.Am parasit cafeneaua dupa o jumatate de ora si dupa ne-am plimbat vreo trei ore.Am condus-o acasa,nu inainte sa ii iau numarul de telefon.
Am chemat un taxi care m-a dus pana la baieti,plarind si intrand in casa in liniste,observand toate luminile stinse.
Am lasat cheile pe masuta de la intrare si m-am descaltat.M-am asezat pe canapea cand am sesizat ceva moale.Ce naiba?
Am aprins veioza si am tipat.
Harry P.O.V
Stateam pe canapea cu Eveline dupa ce ne-am uitat la un film de groaza,eu tinanand-o in brate.M-am intins si ea s-a pus peste mine,oprind filmul.Am stins veioza si am adormit.
***
Am simtit o greutate puternica peste mine,dar Eveline nu este asa de grea.Atunci ce dracu este?
O lumina brusca si un tipat,apoi am sarit si am luat vaza cu flori in mana,pentru aparare.M-am asezat in fata lui Eve,protejand-o si am cascat ochii cat cepele.
-Liam?Ce faci aici?intreb lasand 'arma letala' jos.
-Am venit de la intalnire si am vrut sa ma asez,apoi am simtit ceva moale si m-am ridicat,apoi am aprins lumina si buf,o oaie obsedata de perversiuni cu o vaza in mana ma ameninta,spune gesticuland dramatic.
-Oh,bine atunci,zic si ma dau din fata lui Eveline,care parea confuza si somnoroasa.
-Ce se intampla?spune cascand.
-Nimic,hai sus sa ne culcam.
-Noapte buna!tipa Liam si intra in bucatarie.
-Noapte buna!zic in soapta si urc scarile.
Stiu ca este extrem de scurt si banal,dar saptamana asta am multe examene si nu am timp de scris.Am terminat capitolul repede,am vrut numai sa vedeti intalnirea lui Liam cu Dani.Stiu ca Liam e cu Sophia acum,dar pe Dani o plac mai mult.Imi cer mii de scuze pentru capitolul asta ratat,multumesc ca imi cititi povestea.Nu merit.
CITEȘTI
My sister is crazy (H.S)
FanfictionCe faci cand afli ca trebuie sa pleci in turneu cu fratele tau idiot si trupa lui de tampiti? Urmareste-o pe Eveline si povestea ei.