21:Alergi la fel de repede ca o testoasa de 80 de ani!

2.2K 143 4
                                    

A doua zi,Louis a ajuns fiind anuntat de politie.M-a certat pentru ca nu l-am anuntat,dar nu era prea suparat.Cred ca era doar mandru de mine ca m-am descurcat.
-Si ce vrei sa facem azi?Asa,ca sa te relaxezi!ma intreaba Liam dandu-mi un cot usor in umar.
-Hmm,hai sa alergam in grup!zic brusc entuziasmata.
-Ok!spun ei suspiciosi.Ne vedem in doua ore jos.
Doua ore?Asta inseamna ca plecam la 16:00 la alergat.Ok.Ma duc sa-mi fac un dus.Am urcat scarile si am intrat in baie,luandu-mi doar lenjeria intima si prosopul cu mine.Mi-am prins parul intr-un coc si l-am acoperit cu boneta de par.Asa nu il mai udam.Am intrat in dus dupa ce am verificat ca apa este potrivita si m-am relaxat putin.Dupa un dus meritat de jumatate de ora,mi-am imbracat lenjeria de corp si am intrat in dormitor cu parul inca ud dar lasat pe spate.Harry statea intins pe pat.
-Ce pisicii cainilor vecinei mele faci aici?tip acoperindu-ma cu un halat prins de cuierul usii.
-Calm,am venit sa te anunt ca plecam mai repede,la 19:00 avem de mers la un interviu asa ca la 17:30 trebuie sa ne intoarcem,zice si se ridica deschizand usa.-Apropo,esti sexi!spune muscandu-si buza de jos si trantind usa dupa el.
Am last jos halatul si am deschis dulapul.Am tras pe mine o pereche de pantaloni gri,largi de la Nike,o bustiera neagra de la Kelvin Klain si adidasii mei de la aceia firma de calitate ca si pantalonii,de culoare neagra.Mi-am luat o sticla de apa cu menta si MP3,fiind sigura ca baietii vor abandona repede si voi sfarsii alergand singura.Mi-am uscat parul si l-am prins intr-o coada de cal in varful capului,nesuportandu-l sa-mi stea in ochi cand alergam.Iphonul albastru marin in buzunar si am iesit.
Baietii stateau in sufragerie pe canapea,fiind imbracati sport,majoritatea.Ma indoiesc ca Liam si Zayn au cum sa alerge in blugi.Dar cel mai pregatit este iubitul meu.
Harry purta un maieu gri si larg,o pereche de pantaloni negri Nike si o pereche de adidasi tot negri in picioare.Avea o bandana in jurul capului pentru ai tine parul,plus o sticla cu limonada in mana.
-Deci sa inteleg ca tu esti cel care face sport pe aici,nu?intreb cu o spranceana ridicata.
-Asa se pare!spune mandru.Nu cred ca mascarivii astia alearga mai mult de 10 metri.
-Pai,haideti!zic si ies din casa.
Fac o incalzire rapida pe loc cu Harry,uitandu-ma la restul cu ingrijorare.Cred ca daca se mai intind mult ii iau din spital maine.
Am pornit incet,observand ca Harry trece pe langa mind in viteza.
-Alergi la fel de repede ca o testoasa de 80 de ani!spune aratandu-mi limba.
"Vezi tu!" mormai in barba si il depasesc usor.Continui sa alerg,dar el ma prinde din urma,acum fiind in acelasi rand.Arunc un ochi in spate si incep sa rad cand ii vad pe ceilalti.
Louis se sprijinea de Liam,care statea pe Nial,care era pe jos deasupra lui Zayn.Harry mi-a observat reactia si l-a bufnit si pe el un hohot de ras cand i-a observat.
-Am ramas numai noi!zice ranjind Harry.
-Corectie,numai tu!spun si o iau la fuga.
Dupa jumatate de ora de sport,ne-am asezat pe o banca sa ne tragem sufletul.Am baut jumatate de sticla de apa si am inchis capacul.M-am uitat la Harry si am observat firicele de transpiratie care se scurgeau pe sub bandana.
I-am luat capul in maini si l-am sarutat dulce,el raspunzandu-mi imediat.
-Te iubesc,ii soptesc lipindu-mi fruntea de a lui.
-Si eu te iubesc!spune sarutandu-ma din nou mai apasat.
Telefonul lui Harry suna intrerupandu-ne momentul romantic.
-Alo...da...fir-ar...vin acum...bine...pa,Boobear!
Interesanta convorbire.E clar ca vorbea cu frate-miu,dupa porecla.
-Ce s-a intamplat?intreb.
-Am uitat de interviu,zice ridicandu-se.Haide,sa mergem.
Ma ia de mana si alergam pana acasa.Dupa o jumatate de ora plina,baietii pleaca spre interviu lasandu-ma singura din nou.
Iar singura!

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum