5:Esti la fel de romantic ca un babuin care isi linge fundul

4.6K 255 8
                                    

Deobicei postez gandurile mele la final,dar am decis sa schimb asta.Va multumesc ca imi cititi povestea,dar mi-ar placea sa si mai comentati,m-ar ajuta mult.
Bucurati-va de capitol,cartofiori verzi ce sunteti.

Harry P.O.V

Am simtit pe cineva care ma zguduie si am inceput sa ma trezesc.Ce dracu?Eveline se uita spre tavan si parea absorbita de el.M-am uitat si eu in sus,dar nu observam nimic.Ciudat...

-Eveline,ce faci?intreb eu dregandu-mi glasul.

-In sfarsit,te-ai trezit.M-ai luat in brate azi noapte si dupa mi-ai zis mama.

-Imi pare rau,Eve!
Eveline P.O.V

-Imi pare rau,Eve!Cuvintele mi se tot repetau in cap.El chiar si-a cerut scuze?Cred ca ar trebui sa spun si eu ceva.

-Ah,e in regula,Harry.

Ma apropii de el si vad ca e tot transpirat.Apoi ii pun mana pe frunte si vad ca arde.Mai tare ca deobicei.

-Harry,ai febra,zic eu in soapta.

-Ma doare capul,zice si se intinde pe spate.Si mie frig.

-E in regula,o sa il sun pe Louis,zic eu blanda.
*la telefon*

-Alo?Eveline?S-a intamplat ceva?intreaba el repede.

-Da,Harry are febra.Poti sa vii la noi?

-Nu chiar acum.Eu si cu baietii suntem la studio si managerul nu ne da drumul pana diseara.

Fir-ar,Louis!Cum ma descurc singura cu un bolnav?

-Bine,incearca sa ajungi cat de repede poti.Si intra la o farmacie si i-a niste medicamente.

-Ok,Eve!Vorbim mai tarziu.Saluta-l pe Hazza.Pa!zice el.A inchis inainte sa ii mai raspund,semn ca era grabit.
*dupa o ora*

-Eveline?zice Harry ragusit.

-Da,Harry?Ai nevoie de ceva?intreb eu si ma ridic de pe fotoliu,lasand telefonul pe masa de cafea.

-Am nevoie de tine...

-Ce?Ce ai zis?

-Am nevoie de tine sa imi aduci ceva de mancare,zice el serios.

-Tu,ah!Esti la fel de romantic ca un babuin care isi linge fundul!zic eu enervata,iar el chicoteste si se opreste brusc.E prea liniste.

-Harry?Te simti bine?intreb si ma intorc spre el.Statea cu ochii inchisi in pat si respira greoi.

M-am dus repede si am luat un pahar cu apa si l-am stropit usor,dar nimic.I-am dat doua palme si iar nimic.

Asa ca am facut singurul lucru ce mi-a trecut prin cap:respiratie gura la gura.Nu voiam sa o fac,dar a trebuit.Daca e pe moarte?

M-am apropiat usor si mi-am lipit buzele de ale sale,apoi m-am simtit prinsa intr-o clipa si rasucita.Harry era deasupra mea si ranji la mine.Doar s-a prefacut.Idioata mai sunt!off.

Am incercat sa tip cand si-a desprins buzele de ale mele,dar imediat s-a napustit asupra mea.Cand am dat sa deschis gura sa iau aer,a profitat de ocazie si si-a introdus limba in gura mea.Am renuntat.M-am lasat dusa de placere.Fix atunci s-a deschis usa.

-Ce dracu?zice Harry nervos.

Cand am vazut cine era,i-am soptit lui Harry:"Am dat de dracu".

My sister is crazy (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum