!Uwaga! Rozdział może zawierać sceny sexu, które będą oznaczane poprzez: 🚫 🚫 🚫
Miłego czytania! ;)- - - - -
Wszyscy już byli. Nawet Wilbur, którego Dream się tu nie spodziewał, zjawił się, a przyczyną tego był fakt, iż to Niki okazała się być jego przyjaciółką i zabrała go ze sobą jako osobę towarzyszącą.
Mimo iż impreza dopiero się zaczęła, dużo osób było już nieźle pijanych.
– George, nie pijesz? – zapytał starszego Clay.
– Nie za wcześnie na to?
– Nie wiem.
– Ehh.. Dobra, niech ci będzie – powiedział szatyn biorąc w rękę wykwintne wino stojące na stole.
Tak oto bawili się w najlepsze, pijąc i rozmawiając. Po jakimś czasie wszyscy byli już pijani i nikt nie myślał tam trzeźwo.
Karl rozmawiał z Nickiem i Quacity'm, Niki z Willem, a reszta dobrała się w grupy osób, z którymi czuli się najlepiej.
Clay usiadł koło George'a popijającego gdzieś na uboczu.
– Zatańczymy? – zapytał starszego, który po chwili zastanowienia, bez słowa chwycił Dream'a za nadgarstek i pociągnął na parkiet.
Na początku kiwali się tylko do muzyki, rozmawiając.
– Jak ci się podoba, George?
– Jest bardzo fajnie. – Uśmiechnął się brunet do zielonookiego
Muzyka zmieniła ton na powolny. W tym momencie Clay złapał go w talii i kołysał się z nim w rytm. Blondyn trzymał w dłoni rękę bruneta, a tamten swoją błądził na jego ramieniu nerwowo.
– Rozluźnij się. – Szepnął w ucho bruneta, który aż poczuł ciarki, jednak zrobił to i schował swoją twarz w łuku szyjnym młodszego.
Tak oto spędzili imprezę, śmiejąc się i pijąc. Niektórzy śpiewali gdzieś, niektórzy całowali, a jedna parka chyba zniknęła gdzieś w łazience, prawdopodobnie wszyscy wiemy w jakim celu.
Wszyscy pijani wracali już do domów, aż George i Clay nie zostali sami.
– Chcesz popływać? – zapytał młodszy
– Żartujesz?
– Nie, czemu?
– Znaczy, niby możemy-
Nie dokończył bo został wepchnięty do wody.
– Wybacz – śmiał się głośno blondyn, lecz po chwili podał rękę George'owi. Ten jednak zamiast skorzystać z pomocy pociągnął Dream'a w swoją stronę i w tym momencie obydwoje wylądowali w wodzie.
– Teraz jesteśmy kwita. – Wzruszył ramionami starszy
– Ah tak? – Clay podpłynął bliżej bruneta i złapał go w talii, na co tamten się wzdrygnął
Zielonooki zaśmiał się, ale po chwili spojrzał w oczy drugiego. Byli blisko siebie i z każdą sekundą centymetry dzielące ich zamieniały się w milimetry, aż ich usta nie połączyły się w namiętnym pocałunku. W tle nadal leciała jakaś piosenka.
🚫🚫🚫
Clay wypłynął na brzeg wraz z George'em i na chwilę przestał go całować, żeby samemu się wydostać.
did you really think,
I'd just forgive and forget, no
After cathing you with her,
Your blood should run cold
CZYTASZ
Partners but Enemies | DNF ✔︎
RomanceDream jest aktorem, który dostał jedną z głównych ról w dobrze zapowiadającym się serialu, jednak jest jeden problem: jego partnera gra chłopak, którego spotkał wcześniej i niestety się nie zaprzyjaźnili. [ TW ] • przekleństwa, • sceny seksu Z a k o...